TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]

Ir abajo 
+19
RailwayManiac
Sisu
Ramon Pont
betulo237
ostman
mikado
OG22
TOG
KTK
Tonton
Olot
ulises
ignasibaga
alejandro sasplugas
Mitjans
TramBlau
tram47
lluis7
MALLET73
23 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 31  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDj Jun 01, 2023 10:00 am

lluis7 escrigué:
portes un ritme vertiginós. potser t'anirà be i tot reduir-lo una mica, tant mental como físicament.
... però no ens deixis a mitges eh? Razz
seguirem pendents d'avenços !! ok

Per una part tens raó, Lluís. Perquè porto un ritme realment vertiginós. En alguna ocasió m'heu dit que fins i tot us fai por. Bé dons jo mateix també em faig por a mi, i no deixo de sorprendrem dia rere dia... és una avançada sense precedents, mai vist a la meva Terrassa...

Very Happy

Però no em cal reduir el ritme, ni ho necessito físicament ni mentalment. Cada dia acabo baldat, això és cert. Però en conseqüència dormo com no us podeu imaginar de be. Very Happy
I mentalment... em sento ocupat com quan treballava, però sense pressió, em sento útil per el que faig, tinc un motiu per a llevar-me cada dia, un projecte que em motiva el meu esperit de superació...

Què més puc dir?  nose

Ah, si: que no patiu pas! No he deixat pas de treballar, sinó que només no vaig al cent per cent... fixeu-vos-hi bé, que jo crec haver-ho dit molt clar en el meu missatge!  riuuu riuuu

Olot escrigué:
... Els Ferrocarrils de La Terrassa s'han vist obligats a baixar el ritme de les seves activitats per manca de temps, mentre que no arribin les jornades de prolongació de jornal a 32 hores diàries.
...
...
... per causes alienes a la meva voluntat estic treballant només a mig gas, que no pas aturat,..

O sigui que estigueu ben tranquils perquè aviat veureu fotos del que he estat fent mentrestant (durant cinc minuts al dia).

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDj Jun 01, 2023 10:01 pm

Avís d'última hora!!:

Cita :
Demà, dissabte 3-6-2023,

JORNADA DE PORTES OBERTES ALS FFCC DE LA TERRASSA


Amb motiu de que es rebrà una inspecció de TRENS.CAT, els FFCC de La Terrassa obriran les seves portes a tots els membres de TRENS.CAT que desitgin venir. Per al coneixement públic, s'informa que els Srs Inspectors vindran cap a les 10:30h del matí, però els demés membres poden venir a l'hora que ells vulguin.


o 0 o

NOTA: No cal portar trens perquè encara no funcionen. Penseu que només veureu com va la marxa dels treballs, que no és poc.

.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sonderzug
Trenjardinaire
Sonderzug


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 62
Data d'inscripció : 05/12/2014
Nombre de missatges : 487

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDj Jun 01, 2023 11:00 pm

Olot escrigué:
Avís d'última hora!!:

Cita :
Demà, dissabte 3-6-2023,

JORNADA DE PORTES OBERTES ALS FFCC DE LA TERRASSA


Amb motiu de que es rebrà una inspecció de TRENS.CAT, els FFCC de La Terrassa obriran les seves portes a tots els membres de TRENS.CAT que desitgin venir. Per al coneixement públic, s'informa que els Srs Inspectors vindran cap a les 10:30h del matí, però els demés membres poden venir a l'hora que ells vulguin.


o 0 o

NOTA: No cal portar trens perquè encara no funcionen. Penseu que només veureu com va la marxa dels treballs, que no és poc.

.

Very Happy


Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Doncs jo en se d'un que s'hi presentara
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDj Jun 01, 2023 11:09 pm

Els subinspectors del Nord, de la zona dels Aspres, vindran més endavant quan els treballs estiguin més avançats i així es controli que tot avança segons les previsions.....

smiley-angelic004
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDv Jun 02, 2023 5:42 am

ahhhh si. si es per inspeccionar, jo m'hi apunto el primer !! Razz
vaig tindre el plaer de veure in situ els primers plantejaments del pont i ja es hora de tornar a revisar-lo ok
fins demà !!
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDv Jun 02, 2023 7:24 am

Es permeten fotografies  ok
Vídeos recomanats  super12

I, per descomptat, el bon humor obligatori.  aplaud

Pensant, estaré present amb tu. smiley-angelic004

trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDv Jun 02, 2023 7:49 am

Fins demà, Lluis. Fin demà, Joan.

Very Happy

Serà un plaer de rebre-us als dos. super12

Gràcies a tu també, Thierry, Wink De totes maneres, per a tu no cal que hi hagi cap inspecció ni cap jornada de portes obertes: tu pots venir sempre que vulguis!!!

Sé qui ve a inspeccionar i perquè: us ha vingut el canguelis de saber que estic per altres coses, i ara voleu venir a comprovar que efectivament els treballs continuen.

riuuu riuuu riuuu riuuu

Be, dons els treballs continuen, si, i tinc noves fotos per a mostrar-vos... però no les publico perquè així els qui vinguin demà veuran alguna cosa nova. Tot i que... els canvis d'ahir per avui... potser són anar a menys...

pensativ

Perquè bàsicament ha sigut desmuntar algunes coses...

Be, ja no explico res. Els qui vinguin demà ja ho veuran.

Ara, que aquestes si que les publico:

Que sabeu que és això?  Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Img20912

Sembla que surt de la mina, oi?  Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Img20914

O pot ser no???

pensativ

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Img20913

No tothom és tan elegant. N'hi ha que fan les mil i una per a veure la meva terrassa.... Com dos individus que s'han passat tot el matí a dalt d'aquella torre, fent veure que treballaven... però tots sabem que és el que volien en realitat!

riuuu   riuuu   riuuu   riuuu

A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDv Jun 02, 2023 5:56 pm

Desesperança? foot101
Volen sabotejar un pont? cartonro cartonro cartonro

O bé Amadeu ja té un nou projecte. Aquesta vegada, ja no és un pont, és un viaducte per arribar a una altra terrassa veïna creuant el carrer! riuuu

trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDv Jun 02, 2023 6:05 pm

Segur que volien fotografiar el circuit...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Img_3794

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Img_3795

Salutacions

Mallet73

A Olot, TramBlau y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDv Jun 02, 2023 8:38 pm

Very Happy

Dons és ben fàcil, oi Carles?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDs Jun 03, 2023 4:55 am

La única foto que tinc d'avui:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Grup11

Aquí em teniu, rodejat d'inspectors, davant d'un cel ben blau!! Very Happy

Espero amb impaciència els vostres informes.

Joan, Lluis, Xavi i Edurne, gràcies per haver vingut, i haver fet que aquesta estona sigui inoblidable. Espero que torneu aviat, i aquest cop si: hi haurà trens.´

super12

A TramBlau, MALLET73, KTK, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDs Jun 03, 2023 5:01 am

Que cap dels inspectors hagi fet el informe preceptiu posa nerviós a un mort, d'aquí poden sortir mil especulacions ... ... pensatiu pensatiu pensatiu pensatiu pensatiu pensatiu
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDs Jun 03, 2023 5:34 am

Efectivament, l'informe s'està el.laborant, i no vull adelantar conclusions, així que una mica de paciència i expectació.
De moment, incorporo la foto on apareix la Inspectora en Cap, de la que ja tots coneixem la seva ferrea disciplina en el compliment de plaços i meticulositat de les feines que revisa
ai ai ai triste6
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 16858016

A Olot, TramBlau, MALLET73, KTK, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDs Jun 03, 2023 6:58 am

Informe Tècnic de la visita realitzada a Els Ferrocarrils de la Terrassa.
Juny del 2023.

Presentats amb una meticulositat horaria exquisida, els Inspectors em iniciat (gairebé sense preambuls) la revisió de les tasques efectuades pel Cap de Projectes (i de Disseny, i de Obres i fins i tot Cap de Neteja) d'aquest circuit.
On s'han detectat força mancances en la finalització de les (per altre banda, tantes) tasques obertes a l'hora. Veiem un tast:
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 16858018
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Obres114
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Obres410
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Obres311
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Obres115
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Obres810

Tot i així, s'han valorat els esforços realitzats en la re-construcció d'edificis i en la creació d'espais i racons molt ben finalitzats:
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Obres117
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Obres111
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Obres910
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Obres112
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Obres110
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 16858019
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Obres211

Per el que, tot i que s'han exigit garanties de que les obres quedaran finalitzades aquest estiu, el resultat de l'informe es considera com a Molt Favorable,
El que fem constar als efectes oportuns.

Per finalitzar aquest informe, afegim una perspectiva general
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 16858017
d'aquest fantàstic circuit conegut (gairebé arreu del mon) com els
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 16858020

A Olot, TOG, KTK y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDs Jun 03, 2023 7:09 am

bromes apart, aquestes mini-trobades no tenen preu.
per l'ambient, la bona companyia i per compartir la il.lusió del nostre hobbie
gràcies per tot plegat, amics !!!

A Olot, KTK y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1075

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDs Jun 03, 2023 7:28 am

Gràcies per les fotos, lluis7! sii


És extraordinari! applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud

A Olot y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDs Jun 03, 2023 7:50 am

Anima't

applaud applaud applaud

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDs Jun 03, 2023 9:05 am

Bueno , aquestes fotos encoratgen a qualsevol a seguir endavant el projecte , ambicios si, pero ,de un realisme fora de serie ..... jo que el segueixo desde fa temps soc testimoni de la dedicaçio i la exigencia que s autoimposa l amic Amadeu .  Endavant !!!!!!!!!

Alexandre

A Olot, TramBlau, lluis7, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1223

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDs Jun 03, 2023 7:58 pm

super12 super12 super12 Tren Tren Tren
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDs Jun 03, 2023 8:24 pm

Gracies a tots per les vostres respostes i comentaris. Lluís, gràcies per aquesta bona col·lecció de fotos!!

Very Happy

Espero que els demés membres arribessin amb bon sol de tornada a casa seva. Wink

A continuació algunes imatges recents:

Col·locació de les baranes del pont nº7.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 227

Comprovació de gàlib.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 133

Automotor Ferrostaal dormint a Font-Alba, en espera de que es construeixi el dipòsit per a vagons i automotors de Sot del Bac:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Img20915

Tal com heu pogut veure a la foto general d'en LLuís, no hi havia les tapes que fan de terra per a Carbonelles i de sostre per a Puig-Oriol, ni la cobertura del tunel sortida cap a Sot del Bac. També les vies varen ser aixecades just abans de la visita, perquè ja he iniciat els treballs d'aquesta última estació, per a continuar el servei fins a Sot del Bac, que s'hauria de restablir en dues o tres setmanes.

Tot i treballar a mig ritme, s'està completant l'arrebossat de les parets interiors, per a amagar les rajoles, que trobo que es veuen massa a les fotografies. Aquí es veu la rajola encara per a cobrir...

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Img20917

I aquí ja està arrebossat.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Img20916

Després caldrà pintar-ho de color ciment-gris-negre-fosc-lúgubre-humit, per a que sembli un túnel de veritat.

Wink

Tanmateix, entre ahir i avui ja gairebé he acabat les noves tapes. Les antigues eren suficientment fortes per a suportar el pes d'una persona, però he hagut de canviar-les perquè per una banda pesaven un xic massa, per altra banda, s'estaven fent malbé. Aquí veiem les noves a mig fer:

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Img20919

Les planxes de porex extrudit que utilitzo són recuperades de quan vaig canviar el sostre de la cabana de fusta. Very Happy
(Si voleu, podeu fer-ne memòria mirant aquest fil: https://trenscat.forosactivos.net/t2856p175-els-tallers-dels-ffcc-de-la-terrassa?highlight=tallers#119999 )

Per acabar, una vista de l'estat actual de l'interior de l'estació de Puig-Oriol, a on fins ara hi havia les vies només muntades directament sobre el terra. Ja sabeu la meva dita: quan les vies són posades de qualsevol manera, el tren va de qualsevol manera.

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Img20918

Podeu veure la paret de la dreta arrebossada, i el túnel, al final, encara descobert. Després de l'arrebossat de les parets caldrà fer una base per a les vies, que estarà composta d'una capa impermeabilitzant, el llit aïllant acústic de cautxú, la base d'assentament de la via, per a la que en aquest cas utilitzaré taules de composite, el cablejat, la via i la grava corresponent. D'aquesta manera, per fi, quedaran muntades de forma definitiva.

Very Happy

Més endavant vindrà la decoració de l'estació, que ha de quedar dividida en dues estacions "de metro" paral·leles i, segons el meu projecte, amb un aire semblant a la de Font-Alba.

En la propera foto, espero poder mostrar-vos els treballs gairebé acabats. Very Happy

A lluis7, KTK y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDs Jun 03, 2023 8:54 pm

Per acabar avui, el joc de les diferències. La foto de l'esquerra la vaig fer jo el passat 24 de maig, mentre que la de la dreta és fera d'en Lluís ahir dia 3 de Juny. En només 10 dies, quines diferències trobeu?
(la climatologia i del para-sol/paraigües tancat/obert no compten pas)

Very Happy

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Vista_10

A KTK y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDs Jun 03, 2023 9:21 pm

Me n'alegro de veure que les feines avancen i que hi ha previsions d'acabar-les en un termini raonable.
Em farà molt content visitar-te i xerrar una estona.

super12 super12 super12

A Olot li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDg Jun 04, 2023 2:57 am

genial genial genial genial genial genial genial genial genial genial

Comparteixo plenament amb l'informe tècnic i per a mi el més important és que s'hi està treballant de manera regular, per ami ja n'hi ha prou, els terminis o dates de finalització son secundaris, val més finalitzar uns dies, setmanes més tard i poder fer la feina en condicions i GAUDINT d'ella

applaud applaud applaud applaud applaud applaud

A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2484

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDg Jun 04, 2023 5:35 am

il y a un parasol !!!!!! hahaha
hi ha un paraigua !!!!!! hahaha

A Olot li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitimeDg Jun 04, 2023 8:58 am

Amadeu, quin tipus de valastro utilitzes?, un dia ho vas comentar i no aconsegueixo trobar on ho vas dir.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot] - Página 17 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]
Tornar a dalt 
Pàgina 17 de 31Anar a pàgina : Previ  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 31  Següent
 Temas similares
-
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]
» Ferrocarrils (Carles)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: