TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Circuit de Montesquiu - Página 10 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Circuit de Montesquiu

Ir abajo 
+19
jordi
Ramon Pont
ostman
Sonderzug
mikado
josepmaria
alejandro sasplugas
TOG
ignasibaga
Tonton
Mitjans
Fredericcaballe
KTK
lluis7
MALLET73
Sisu
Olot
tram47
TramBlau
23 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12133

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDc Gen 25, 2023 1:37 pm

MALLET73 escrigué:
No pateixis, i si no pots venir, segur que abans del proper hivern es veiem i te la donaré...
salutacions
mallet73
Anar, anirà Carles, el que encara no s'és quin dels dos dies
Olot escrigué:
Una falca per a grans proporcions de neu!
pensativ
És clar que...bé, sempre et pots fer un canó de neu. Very Happy
El canó de neu es fa amb una màquina de rentar a preció fent que surti polvoritzada, i clar la temperatura adequada -0 minim neu

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sonderzug
Trenjardinaire
Sonderzug


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 62
Data d'inscripció : 05/12/2014
Nombre de missatges : 487

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDc Gen 25, 2023 2:19 pm

Tramblau, un fil mol engrescador, m'he estat llegint les 10 pagines i nomes vull felicitar-te per el projecte que tens entre mans.
Es curiós perquè quan vaig amunt m'agrada passar per els llocs que eren l'antiga N-152 com la Farga Bebie i algun altre tros en comptes de passar per els túnels de la C-17, i per davant de casa teva hi passo un mínim de dos cops al mes, i recordo perfectament quan la casa estava en venda i quan vas posar les plaques fotovoltaiques a la teulada. Poc m'imaginava que darrera la tanca hi hagués un circuit i a la casa un ferroviari!

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12133

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDc Gen 25, 2023 2:28 pm

El circuit està en construcció i aturat almenys 2 mesos més, i si, les plaques les hem col·locat nosaltres, i no és l'únic que hem fet i estem fent, per això vaig tan lent amb el circuit

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sonderzug
Trenjardinaire
Sonderzug


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 62
Data d'inscripció : 05/12/2014
Nombre de missatges : 487

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDc Gen 25, 2023 2:38 pm

Mica en mica, sense preses però sense pauses. Quan sigui acabat farà goig.

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDc Gen 25, 2023 7:04 pm

Sonderzug escrigué:
Mica en mica, sense preses però sense pauses. Quan sigui acabat farà goig.
+1 molt ben dit ok
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12133

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDv Feb 03, 2023 8:20 pm

Avui he anat a Barcelona a diferents gestions, entre elles anar a veure al Jordi per comprar material divers, pupitres desviaments, desviaments de R3 diferents, vies, etc, i hem passat per l'àrea comercial de la Maquinista,  Fa temps comprava per fer coses en resina en un magatzem / botiga proper allà resines i altres productes SAGRISTÀvaig perdre el contacte amb ells i avui que disposava de temps he tornat a veure si els trobava, han canviat de direcció però segueixen a la zona, i he comprat per fer motlles de resina per fer peces de ciment per imitar pedres de construcció.
Amb les que tinc de glaçons de gel no tinc prou formes per al meu gust. Ara caldrà trobar les hores per poder fer els originals per fer-ne còpies

Circuit de Montesquiu - Página 10 Whats159

Pere

A MALLET73, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12133

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDs Feb 04, 2023 6:47 pm

He estat fent recompte del material que disposo per fer el circuit, hi vaig fer noves adquisicions ahir, de moment per a la 1ª fase, uns 50 metres de distància, des de l'estació principal fins a la intermèdia ja en tinc prou, no són 50 metres de vies és més, són un retorn a R2, una estació que havia de tenir 6 vies, però que a la inauguració del circuit comptarà amb 4 amb desviaments R3 i R1, una altra estació d'encreuament amb 2 vies i desviaments R3, i l'estació intermèdia amb 2 desviaments 12360.
El circuit fa de punta apunta 100 metres, una altra cosa serà la via, que serà més.
Avui he pogut treballar a la base de l'estació principal, la temperatura és bona i aquesta nit no s'esperen gelades, el ciment agafarà bé

Pere

A lluis7, KTK, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 09/10/2022
Nombre de missatges : 952

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDs Feb 04, 2023 7:10 pm

Sense imatges? Crying or Very sad

Fotos! Fotos! Fotos! Fotos! Fotos!
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12133

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDs Feb 04, 2023 7:18 pm

Tonton escrigué:
Sense imatges? Crying or Very sad
Fotos! Fotos! Fotos! Fotos! Fotos!
Avui no he fet fotos, espero fer la setmana que ve si no neva nose

Pere

A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12133

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDl Mar 20, 2023 8:52 am

Aquesta setmana després de un fred hivern es reprenen les obres a l'estació treball d'aquí una estona aniré a buscar uns sacs de ciment i altres materials.

Ja aniré posant fotos quan es vegin obres més concretes

Pere

A lluis7, alejandro sasplugas y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDl Mar 20, 2023 9:58 am

ahir, a la fira de la Estacio del Nord, el "maño" (sorry, no recordo el nom Wink ) em va dir que a Martorell portarà molt material de vies, i a bon preu.
Ahir tenia agulles R3 noves en caixa per 45 euros, per exemple.
ho comento per qui tingui intenció d'ampliar el circuit !!  ... i no miro a ningu riuuu

A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12133

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDl Mar 20, 2023 12:57 pm

Gràcies, ho tindre molt present super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDl Mar 20, 2023 5:54 pm

affraid affraid

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDt Mar 21, 2023 4:12 pm

Ara ja han passat les glaçades fortes i ja es poden emprendre les tasques de paleta a escala ok ok ok ok ok

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12133

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDv Mar 31, 2023 6:20 pm

Ja estic posant el planxe a l'estació, de moment 10 sacs de morter amb grava i algun maó per fer el farcit, també li poso tela metàl·lica de galliner.

Dilluns anirà per 10 sacs més de morter

Circuit de Montesquiu - Página 10 16802710

Pere

A MALLET73, TOG, alejandro sasplugas y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12133

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDl Abr 03, 2023 3:10 pm

Continuo resant Circuit de Montesquiu - Página 10 Espald14i posant ciment

Circuit de Montesquiu - Página 10 16805210

També estic fent les vorades de les andanes, aquestes són d'ahir que encara estan assecant

Circuit de Montesquiu - Página 10 16805211

Pere

A KTK y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDl Abr 03, 2023 5:33 pm

applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDl Abr 03, 2023 7:15 pm

Ara, ara... !!!

Very Happy

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12133

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDl Abr 03, 2023 7:43 pm

Està més avançat, però demà i demà passat no podré treballar per compromisos diversos i ja posaré alguna foto més de l'acabat del planxe

Pere


Editat per darrera vegada per TramBlau el Dl Abr 03, 2023 9:36 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDl Abr 03, 2023 9:13 pm

treball treball treball treball applaud applaud applaud aplaudir aplaudir

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12133

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDc Abr 05, 2023 1:31 pm

I aquest és l'estat actual, de moment he d'esperar a tenir més pedres per poder seguir, a veure si el dissabte que ja no tinc compromisos me'n vaig a buscar pedres

Circuit de Montesquiu - Página 10 16806910

Circuit de Montesquiu - Página 10 16806911

No és gaire la feina que queda, cosa d'un dia de fer formigó, després presentar les vies a veure com es veu l'estació

Pere

A TOG, KTK, alejandro sasplugas y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDc Abr 05, 2023 4:01 pm

Polzeamunt Polzeamunt Polzeamunt Polzeamunt
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12133

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDs Abr 08, 2023 12:26 pm

M'hauria agradat acabar aquests dies el planxe de l'estació, però no m'és possible, manca de materials, morter i pedra, també el cub de la formigonera, però en aquest cas ha estat fàcil substituir-lo, el morter és més difícil, el magatzem no obre fins dimarts, vaig fer un mal càlcul amb els sacs.

Circuit de Montesquiu - Página 10 16807912

Circuit de Montesquiu - Página 10 16807911

No és molt la feina que queda, cosa d'un matí per al planxe i després presentar les vies per fer les andanes i altres acabats, això últim ja serà una mica més entretingut

Pere

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDs Abr 08, 2023 6:41 pm

quan t'hi poses, t'hi poses, Pere !!
admiro el teu impetu en aquesta part del projecte, que a mi s'em fa molt faixuga ok
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitimeDg Abr 09, 2023 9:03 pm

Ja tinc ganes de veure alguna cosa més... Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Circuit de Montesquiu - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 10 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Circuit de Montesquiu
Tornar a dalt 
Pàgina 10 de 22Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22  Següent
 Temas similares
-
» Circuit en IIf
» El meu circuit [Bantren]
» El meu circuit LGB a Madrid [jose07]
» El circuit Transbancal
» El circuit d'en Jaume [Factor]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: