TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El meu circuit [Bantren] WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El meu circuit [Bantren]

Ir abajo 
+32
Mitjans
Sonderzug
alejandro sasplugas
ostman
Olot
ignasibaga
MALLET73
ulises
Pau
TOG
Maxx_Rivoli
josepmaria
Joelgb
Sisu
jaume
Shay
Christian
lluis7
Posets
Antic mak(baixa volunt)
Jbmarcos
maquinista
FACTOR
AdminTRENS.CAT
peps
E4lok
QUIM
TramBlau
tram47
ut800035 (†)
Denis66
bantren
36 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Següent
AutorMissatge
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDg Gen 25, 2009 8:23 pm

En aquet fil us presento el meu circuit.
Acabada la feina del paleta,arriba ee hivern , del circuit sols tenia l´explanació amb l´estació ja colocada, la estació és recuperada del meu anterior circuit.
El Desembre del 2005 va se fred varem estar molts dias a 6 sota cero, tot queda blanc
de la gebrada, col.locar unes vias,uns cotxes i una locomotora i fer fotos et aqui el resultat.El meu circuit [Bantren] Foto_n10

El meu circuit [Bantren] Foto_n11

El meu circuit [Bantren] Foto_n12
El meu circuit [Bantren] Estaci10
El meu circuit [Bantren] Foto_n13
Tornar a dalt Ir abajo
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: El meu circuit   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDg Gen 25, 2009 8:41 pm

El nadal del 2008 no va se ferd però neva amb abundancia i el tren no podia
circular,la brigada va tenir feina per auxiliar al tren.El meu circuit [Bantren] Dsc00710

El meu circuit [Bantren] Dsc00711

El meu circuit [Bantren] Dsc00712

El meu circuit [Bantren] Dsc00713

El meu circuit [Bantren] Dsc00714
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDl Gen 26, 2009 8:18 am

Unes fotos fantàstiques, Josep.

formidable

De refilada es veu una mica que el teu circuit es a molt bona alçada per a l'esquena. A demés hi han molts metres de via...

La rotonda es magnífica.

Però encara hi queda molta cosa per veure, no?

Fes-nos una descripció de tot. Tens cremallera, circuit analògic...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Denis66
Jardinaire
Denis66


Ubicació : Perpinyà-Catalunya Nord (França)
Edat : 60
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 70

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDj Gen 29, 2009 7:15 am

Quan veig aquestes photos que feu vosaltres em penso que aviat faré alguna cosa també jo.

Son génials !!

En tens més?

10

applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: El meu circuit   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDj Gen 29, 2009 10:44 am

Hola Dennis 66
Com diu l´Amadeu encara hi quede molta cosa per veure, deixeu que organitzi les fotos i las podreu veure.
Fins Aviat Josep
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDv Gen 30, 2009 8:13 am

Les totxanes de l’estació son d’aquestes que venen amb kits per fer edificis, on els compres?, amb que les enganxes? Explica una mica la construcció dels edificis

Joan



per cert les fotos molt maques:aplaud: aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: EL meu circuit   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDv Gen 30, 2009 10:35 am

Hola Joan.
Les totxanes no son comprades, les que venen no son molt cuites i no aguantarien l´exterior. Aquesta estació te mes de 10 anys.
El totxos son tallats de rajolas buscan les mes primes del mercat,estan
endanxades amb ciment cola , aquesta es la meva primera construcció te
defectes per manca d´ experiencia.
L´edifici de la rotonda de la foto ,que no correspon aqueta serie, es feta
fen una estructura de xapa d´alumini perforada collada al terra amb cargols i la pared aixecada posan pasta de ciment cola al terra i anan colocan els totxos pegats a la xapa d´alumini , amb un regle i el nivell s´ajusta amb copets com els paletes i ana fen, una altre capa de ciment i totxos nivell i fins acabar la pared ,no se si m´explico prou bé. Es tan facil com agafar el cotxe i venir a veure el circuit i les obres que te.
Sempre sereu ben rebuts.
Fins aviat Josep.
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2480

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDv Gen 30, 2009 11:28 am

AMADEU !!!!!
AU SECOURS !!!!!!!!!
Hola Joan.
Les briques non sommeil achetées, celles qui vendent du non sommeil très cuit et ne tiendraient|endureraient pas l'extérieur. Cette gare|station thé mois de 10 ans.
Le briques sommeil coupées de rajolas buscan les mois primes du mercat,estan
endanxades avec
du ciment colle, celle-ci se ma première construction thé
défauts par manque d'experiencia.
Le bâtiment de la rotonde de la photo ,que ne correspond pas aqueta serie, se faite
une structure de plaque d'aluminium perforée vissée au sol avec des escargots et à la pared levée fend posan pâte de ciment colle au sol et anan colocan les briques frappées contre la plaque d'aluminium, avec une règle et le niveau il s'ajuste avec des co-éclatements comme les maçons|palettes|pelles et ana fend, une autre couche|cape de ciment et briques niveau et jusqu'à finir la pared ,no se si je m'explique assez bien. Se si facil comme prendre la voiture et venir voir le circuit et les oeuvres|travaux que thé.
Vous serez toujours bien reçus.
Jusqu'à bientôt Josep.
riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDv Gen 30, 2009 11:47 am

C'est mieux comme ça?


Cita :
AMADEU !!!!!
AU SECOURS !!!!!!!!!
Hola Joan.
Les briques ne sont pas achetées, celles qu'on vend ne sont pas très cuites et ne tiendraient pas à l'extérieur. Cette gare|station elle a plus de de 10 ans.
Le briques sont coupées depuis des vraies briques en cherchant les plus minces du marché. Elles ont été collées avec du ciment colle, celle-ci c'est ma première construction. Elle a des défauts par manque d'expérience.
Le bâtiment de la rotonde de la photo ,qui ne correspond pas à cette serie, c'est faite sur une structure de plaque d'aluminium perforée vissée au sol avec des boulons et au mûr enlevée en posant du ciment colle au sol et en mettant les briques collées contre la plaque d'aluminium, avec une règle et le niveau il s'ajuste avec des petits coups comme il font les maçons, et en fessant une autre couche de ciment, et briques vielles, et jusqu'à finir le mur

Je ne sais pas si je m'explique assez bien. Il est ci facile comme prendre la voiture et venir voir le circuit et les travaux qu'il a.
Vous serez toujours bien reçus.
Jusqu'à bientôt Josep.
riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2480

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDv Gen 30, 2009 11:50 am

GRACIAS!!!!!
Tren :dormir: :dormir: :dormir: :dormir:
Tornar a dalt Ir abajo
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: EL meu circuit   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDs Gen 31, 2009 1:24 am

Hola a tots
Las fotos presentades son una anècdota del, circuit cuan es podran repetir fotos com aquetes?
Us explicare una mica el circuit:
L´explanació del circuit es tota de formigó i pegada ala pared de tancament del pati i a 70 cm del terra. per qüestió de comoditat.
El circuit es de via unica, es un cercle estirat donanli forma de L amb un cercle a cada extrem.A un dels cercles hi ha la rotonda i la placa giratoria, en l´altre cercle hi ha decoració d´estil rural amb un circuit interior a la via del tren que es un bucle de retron per al tramvia.
Al exterior de la via del tren i a diferent nivell esta el circuit del cremallera
que es de punt a punt amb un pendnt max. del 16-18 %
La pendent max del tren (circuit principal) es del 3% i en el tram mes llarg
( 24 m ) la pendent es del 2,5 % ( es la recta que es veu a les foto de las nevada) la resta del circuit te pendents entre el 1,5 % i l´horizontal.
La via es de llautó Ref 1600, radis R3 agulles Ref. 16050 i 16150 de LGB.
El dibuix representa el circuit.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12046

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDs Gen 31, 2009 2:21 am

Molt maco, espero poder fer un circuit algun dia.
L'utilitzar rachola cuita és molt bona idea. reverent
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDs Gen 31, 2009 5:13 am

Josep, és una explicació molt detallada, però es farien més a la idea si ens ensenyes algunes imatges.

A veure si aviat surt el sol i ens pots fer unes fotos ben ferroviàries.

Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDs Gen 31, 2009 5:38 am

[url=https://servimg.com/view/12995746/96][img]https://i.servimg.com/u/f39/12/99

Amb el dibuix del circuit us podreu fer una idea de tal com es en la realitat.
Després us explicare per parts, els ponts, les estacions, la rotonda, la placa
giratoria i la decoració.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDs Gen 31, 2009 6:54 am

plorar1
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12046

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDs Gen 31, 2009 7:04 am

No puc veure la foto Josep :interr: scratch
S2
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDs Gen 31, 2009 7:06 am

En Josep té un problema amb aquest link. No la podrem veure de moment.

M'ha dit que més tard ho tornarà a provar.

ok
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDj Feb 05, 2009 8:34 pm

El meu circuit [Bantren] Dibuix10


Cada color es un circuit tramvia , cremallera i tren
Tornar a dalt Ir abajo
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDj Feb 05, 2009 8:55 pm

Obres de fabrica:

Al inici el circuit tenia tres ponts un d´obra un altre metàl.lic i un per definir
com sera.
En l´actualitat depres de les obres de l´estiu, te quatre ponts metàl.lics un
d´obra iun per definir.

Unes fotos dels ponts abans de les obres.

El meu circuit [Bantren] Tona2_11

url=https://servimg.com/view/12995746/110]El meu circuit [Bantren] Tona2_12[/url]
Tornar a dalt Ir abajo
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDj Feb 05, 2009 9:11 pm

A les fotos del pont d´obra una composició de Catalans. el pont es recuperat del meu circuit de Tarragona te uns 14 anys.El meu circuit [Bantren] Tona2_13

El meu circuit [Bantren] Tona2_14

[url=https://servimg.com/view/12995746/113][img]https://i.servimg.com/u/f69/12/9
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDj Feb 05, 2009 11:47 pm

Bravo





Analògic o Digital?



Per curiositat, els bucles com has solucionat el problema elèctric?



Joan
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDv Feb 06, 2009 9:04 am

Jo només hi trobo a faltar (insisteixo) una connexió del cremallera amb la línia principal.
angell

L'únic motiu per que no estiguessin enllaçats en la realitat, fóra que tinguessin diferent ample de via.

A demés, fóra pràctic per a tu per a portar-hi o desar el material. Ara ho deus haver de fer a mà.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12046

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDv Feb 06, 2009 10:34 am

Josep, té raó "Olot", la unió del circuit del cremallera amb la resta de línia, com has fet amb la línia del tramvia li donaria més vida.

S2
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 802

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDv Feb 06, 2009 12:22 pm

Hola Joan

Circuit Analògic.

El bucle,te un tall a la via ,que coincideix em una parada, El tren para al tram
aïllat, al camviar l´agulla camvia tambe la polaritat de la via y el tren arraca sense problema.

Olot i Tramblau no tinc pensat conectar el cremallera amb la linea pricipal.
Prodria ser facil perque a la estació superior del cremallera les vies estan al mateix nivell.
El cremallera funcionara a 6v. i aixo podria ser un problema.?

Fins aviat Josep
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32910

El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitimeDv Feb 06, 2009 6:21 pm

Només caldria posar una resistència al motor de 6 V de la màquina, i podries standaritzar l'alimentació de tots els circuits.

Darrerament he assajat un sistema preferible al de la resistència, que és fer una cadena de diodes. Això redueix igualment l'intensitat de la corrent però sense les desproporcions de la resistència.

I encara més fàcil, sense canviar aquest voltatge per el cremallera, encara que haguessis de posar un aïllant (com vares fer en el bucle), tindries la possibilitat d'intercanviar vagons entre el cremallera i la línia principal.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





El meu circuit [Bantren] Empty
MissatgeAssumpte: Re: El meu circuit [Bantren]   El meu circuit [Bantren] I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El meu circuit [Bantren]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 22Anar a pàgina : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Següent
 Temas similares
-
» El meu primer circuit [Bantren]
» Sessió fotogràfica a can Bantren.
» INDEX.. - Les construccions d'en BANTREN (no actualitzat)
» El circuit d'en Quim
» El meu circuit LGB a Madrid [jose07]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: