TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]

Ir abajo 
+30
Sisu
Shay
Christian
lluis7
Víctorf
mascarat
Antic mak(baixa volunt)
Jbmarcos
MALLET73
Esteve
deMilà
xavieralv
Avet Blau
VAY
manolo0101
gralla
FACTOR
didac
Antseru
Arenales
AdminTRENS.CAT
peps
E4lok
ut800035 (†)
tram47
TramBlau
bantren
QUIM
Denis66
Olot
34 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33131

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDv Des 23, 2011 9:31 pm

Cap problema; en absolut. He fet la prova amb una plantilla que fa les mides dels automotors RENAULT ABH, el més llarg que mai podria arribar a construir.

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Renaul10

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Cfru2710

Són 20 metres de carrosseria, que a escala serien 89 cms, i passa perfectament. ok
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDv Des 23, 2011 9:36 pm

hola Amadeu!

olot escrigue:Cap problema; en absolut. He fet la prova amb una plantilla que fa les mides dels automotors RENAULT ABH, el més llarg que mai podria arribar a construir.
la veritat no se per que pregunto i dic res...ja tenia que preveure que ho miraries tot que ho tindries tot present...però he marcat la teva resposta, per que he lleguit amb molta atenció el que dius....el mes llarg que mai podria arribara a construir!!!!!! ara si que no tinc res a dir! reverent aplaud

salutacions
bones festes

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33131

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDv Des 23, 2011 10:04 pm

Carles, el material que m'agrada és molt nombrós. Tinc molts projectes previstos... però no tindré temps per a fer-los tots. Jo no sé pas si aquest automotor l'arribaré a construir. M'agradaria.

Ara be, seria absurd que ara construís el meu tren a la terrassa i el dia que tingués el Renault no el pogués fer circular per no haver previst el gàlib.

De totes maneres, encara que no sàpiga si arribaré a construir el Renault o no, aquestes mides són un bon referent perquè si passa aquest bitxo, segur que passa tot (o quasi)

Naturalment en el meu tren de jardí sortiran coses que no he previst... i donaran un disgust o altre. Segur. Jo no ho puc saber tot.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDv Des 23, 2011 10:59 pm

hola Amadeu!

entenc que sempre poden sortir imprevistos, encara que no et conec gaire, però si he pogut llegir en el foro, et tinc per una persona molt previsora i que sempre ho mires tot,(un mestre), però hem refereixo que: jo hagues mirat la mallet o un vagó dels llargs de LGB dels retics, mai un renault!! per que?? doncs per que com a la nostre escala el material que hi ha es el que hi ha!! i si no te l'has de fer tu mateix...i com jo es ara amb vosltres que començo a coneixer el mon dels ferrocarrils i com bé dius tu, ara els trens no son el que eren..vosaltres heu i coneixeu molt tipus de material ferroviari que jo he vist d'esquitllada o ja no he vist se m'escapen...
per cert jo també tinc molts projectes previstos...que espero i desitjo dur-los a bon port i com no que ho veieu vosaltres..

bones festes

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33131

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDs Des 24, 2011 7:31 am

Et desitjo que puguis portar-los a terme ! super12

Tornant a l'estació de Sot del Bac, arrel de les proves fetes, he pogut fer alguns retocs a la disposició de vies, arribant al que penso serà la seva forma definitiva.

Esquema del que he muntat al terrat aquests dies (només compren l'entrada a l'estació):

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Sot_de10

En aquesta prova hi ha un petit tram de 15º en R1, cosa que no va be per el meu material artesà. El radi mínim per les vies principals ha de ser R3. Diferent a la via morta de a sobre, que s'hi accedeix per agulles en R1, però aquesta només és una via de maniobres.

Fetes les proves amb el material artesà, veig que porta problemes encara que sigui un tram tan curt. Per tant, quedarà canviat per un tram de 15º de via R3, que hauré de tallar a mida.

La segona modificació són les dues vies de radi 5 i radi 3, combinades per fer una corba més oberta, però que no m'acaba d'agradar per que no queda gaire uniforme.
He buscat un radi mitjà, que seria uns 1525 mm per a fer una corba de radi únic. He vist que Thiel fabrica precisament aquest radi, i justament en peces de 30º, que és el que necessito (veure aquí). Acabo de fer-ne una comanda per Ebay.

Així, la nova disposició de vies quedarà així:

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Sot_de11

En el dibuix potser no s'apreciarà molt el canvi, per que és molt petit, però fa que quedi una mica més be.





Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1719

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDs Des 24, 2011 10:10 pm

Bon dia Amadeu,per l`entrada no has mirat de col-locar un desvio en curva?

ja que a on tens el R1 entreria més recta?

salutacions

santa santa santa santa PEP
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33131

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDs Des 24, 2011 11:24 pm

Gràcies per la idea, Pep, però un desviament en corba no em canviaria l'angle ni el radi de les agulles R1, ja que segons la següent comprovació vindria a ser això:

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Sot_de13

Estèticament queda molt be, però hi trobo dos inconvenients:

1) l'agulla i el seu motor serien dins del túnel.

2) les vies principals queden massa a prop i no hi ha espai per l'andana.

Si l'andana hagués de ser exterior podria anar be. Però a mi em convé l'andana entre les dues vies per diverses raons.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33131

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDl Des 26, 2011 2:46 am

NOTICIA DE DARRERA HORA:

ACONTEIXEMENT HISTÒRIC: UN TREN ARRIBA PER PRIMER COP A L'ALÇADA DEL SEGON NIVELL.

El fet s'ha produït aquest migdia en una via provisional muntada a fi i efecte de realitzar unes proves per a comprovar el bon càlcul de la pendent d'accés a l'estació de Carbonelles i el seu dipòsit, de construcció imminent.

Efectivament, un tren composat per una Stainz i tres vagons de bogis ha realitzat la prova, arribant exitosament a l'alçada de la primera agulla de la futura estació. La via provisional muntada a tal efecte passa per sobre del ramal a Sot del Bac, que recentment s'havia començat a soterrar.

En acabar les proves, el personal de treball ha celebrat dignament aquest fet, amb una merescuda escudella i carn d'olla.

Imatges del tren arribant a l'agulla.

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Img_0531

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Img_0532

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Img_0533

Una vista de tota la pendent, que resulta d'un 35 per mil.

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Img_0534

Les noves rajoles tallades aquest matí.

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Img_0535

Encara unes darreres imatges que immortalitzen el moment de l'arribada del tren

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Img_0536

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Img_0537



Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12112

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDl Des 26, 2011 6:58 am

Tren applaud applaud applaud
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33131

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDl Des 26, 2011 7:44 am

Gràcies, Pere.

Algú estaria interessat en visitar les obres?

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Víctorf
Trenjardinaire
Víctorf


Ubicació : Móra la Nova
Edat : 66
Data d'inscripció : 19/03/2011
Nombre de missatges : 654

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDl Des 26, 2011 9:19 am

A mi m'agradaria, pero em cau un xic lluny.
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1719

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDl Des 26, 2011 9:32 am

Exelent Amadeu,et queda una pasadaEls Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 7668 Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 7668

jo estic molt interesat en venir a fer una visita ,a mes te la dec de fa temps

salutacions

santa santa santa santa PEP
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDl Des 26, 2011 9:15 pm

hola Amadeu!
enhorabona i endavant en les obres ja que en temps de crisi el que aposta per el tren i les noves infraestructures ets tu!!!

jo mi apunto, cal demanar dia i hora??

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33131

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDt Des 27, 2011 8:17 am

Home, en temps de crisi ja va be tenir alguna cosa en que pensar i que et distregui de capficar-te en el telenotícies i en les coses de la feina.

Be, dons si us fa gràcia venir a veure les obres, podria fer "jornada de portes obertes" el diumenge després de reis, el de gener al matí, a partir de les 11.

Tingueu en compte que el circuit funciona més o menys, però no està massa funcional, per el que no hi haurà gaire possibilitat de fer circular res o quasi res. El sentit de la visita més aviat és conèixer l'estat de les obres al natural.

Això també pot ser una bona raó per a passar una estona agradable plegats. En acabar, fins i tot podríem anar a dinar plegats (o no).

Què us sembla?

Els interessats que cregueu que podreu venir m'ho hauríeu de fer saber. Si m'envieu el vostre e-mail us donaré indicacions per arribar a casa.

Víctor, Pep, a veure si us animeu. Les distàncies avui dia són curtes per autopista. En ocasions he rebut visites que venien de molt més lluny, Víctor, com per exemple des de Marsella, des de Lyon o des de Bouglon !!
Si ho preferiu també i ha l'opció del tren. Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Víctorf
Trenjardinaire
Víctorf


Ubicació : Móra la Nova
Edat : 66
Data d'inscripció : 19/03/2011
Nombre de missatges : 654

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDt Des 27, 2011 8:49 am

Hola a tots:

He estat mirant i tinc 2 hores i 10 minuts de Móra la Nova a La Garriga. Casi res....

De totes formes a mi m'aniria millor en dissabte.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33131

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDj Des 29, 2011 9:16 am

Olot escrigué:
...He buscat un radi mitjà, que seria uns 1525 mm per a fer una corba de radi únic. He vist que Thiel fabrica precisament aquest radi, i justament en peces de 30º, que és el que necessito (veure aquí). Acabo de fer-ne una comanda per Ebay...

Avui he rebut el tram de via corba de radi 1525 mm Thiel que vaig comprar el 24-12.

Dóna gust comprar a Alemanya : En menys d'una setmana i rebut a casa !

Properament en posaré fotos
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12112

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDj Des 29, 2011 10:03 am

Com a mi t'han trigat, bé gairebé, tu tres dies, jo tres mesos, tu Alemanya jo el carrer Pelai.
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDj Des 29, 2011 10:24 pm

hola amics!

en pere escrigué :Com a mi t'han trigat, bé gairebé, tu tres dies, jo tres mesos, tu Alemanya jo el carrer Pelai.

doncs la cosa va així, per això estem com estem i els alemanys com estan... reverent aquí es queixen de que no venen....com no?? jo ja he après la lliçó... cartonro encara que paguis el transport..hi et fagi una mica de respecte comprar per internet... va sempre mes ràpid( a mes a casa directament) i com fagis servi el matix proveïdor...son genial...només en cobren un transport els articles de mes de la mateixa compre no te'l cobren....inclus et regalen coses per al teu tren... o de vegades revistes de trens escala G....etc..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33131

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDv Des 30, 2011 8:04 am

Jo tinc l'impressió de que els comerços de Barcelona s'han quedat arcaics.

Mireu, el material de via de que us he parlat l'he comprat a aquesta botiga de Berlín:

http://fgb-berlin.de/

(observeu també que la web està en diferents llengües: local i estrangeres)

Però el material no l'he trobat per la web de la botiga, que jo no coneixia pas, sinó per Ebay, per que aquesta botiga també ven per Ebay.
Així dons, per Ebay, buscant un material determinat he pogut triar entre diferents ofertes i preus i he anat a parar a aquesta botiga, que ven a tota Europa i a tot el món, com tantes altres.

Palau també te una web (monolingüe, tan sols en una de les dues llengües locals oficials: només en castellà, tampoc en cap llengua estrangera) des d'on pots comprar però... per començar, si entres a l'apartat que tenen de G, avui només surt disponible un vagó de mercaderies LGB i dos tramvies Bachman.

http://www.palauhobby.net/CATALEG/default.cfm/F/219/FD/trenes-electricos/SF/390/SFD/escala-g-%281-22-5%29.html

A part d'això no m'imagino que s'hagin plantejat mai vendre per Ebay.

Veieu la diferència?

Per altre banda, comprant així pago unes despeses d'enviament (han estat 16 euros en aquest cas, si ho voleu saber) i l'article el rebo a casa meva en pocs dies.
En contrapartida m'estalvio el temps que perdo anant a Barcelona, i les despeses de gasolina, autopista, i aparcament, (o de tren), que segurament pujarien més. I això suposant que el que vull comprar estigui en estoc a la botiga, i que no ho hagi d'encarregar, i conseqüentment hi hagi de fer més viatges i trucades, etc etc.


No hi ha punt de comparació.


Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Jbmarcos
Trenjardinaire
Jbmarcos


Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès
Edat : 56
Data d'inscripció : 07/04/2011
Nombre de missatges : 276

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDv Des 30, 2011 9:47 pm

Siguem justos, els de Palau, com tota la resta, no tenen stock de la nostra escala, i si el tenen és molt minso, depenen del disteibuïdor, és aquí el problema, que no té un stock adient, i demana a fàbrica quan li convé, el veritable responsable és la marca que no obliga al distribuïdor a tenir un stock, com passa en altres sectors.

Bon any familia bota
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDv Des 30, 2011 9:56 pm

Hola amics!!

de qui es la culpa??? doncs nostre riuuuu per que hem de tenir aquesta escala!!! riuuuu
es del distribuidor, de la botiga..!!, si jo tinc una botiga i se que el meu distribuïdor hem falla, compro...però això vol dir pagar-ho de la meva butxaca...he de esser jo el que tingui stock...heu vist l'stock de bassar valira....en temps de penuria de la marca...ells tenien el magatzem ple..!!!
las webs..tan de palau, rocafort, tren roig o fins i tot bassar valira.....que?? res de escala G..com diu l'amadeu en ebay o en webs de botigues alemanyes...venen a tot el mon...!! i les tenen al dia que es el mes important...els d'aquí han de fer un xip nou!!! la venda de botiga ja no es com abans...i també hem de tenir present la segona mà....
per aixiò hem estat nosaltres mateixos qui ens hem preocupat de tenir material i comprar a bon preu..

salutacions i bon any...

mallet73...pot ser tindriem que cambiar el fil si no els trens de la terrassa d'olot... Arrow
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33131

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDs Des 31, 2011 7:10 am

Jbmarcos escrigué:
Siguem justos, els de Palau, com tota la resta, no tenen stock de la nostra escala, i si el tenen és molt minso, depenen del disteibuïdor, és aquí el problema, que no té un stock adient, i demana a fàbrica quan li convé, el veritable responsable és la marca que no obliga al distribuïdor a tenir un stock, com passa en altres sectors.

Bon any familia bota

Si, Jorge, tens raó. Però la situació es la següent:

Les botigues estrangeres entren en competència amb les botigues d'aquí, per que estan preparades per a donar bon servei a tot el món, i aquí també.

Les botigues d'aquí no sols no estan preparades per anar a competir amb elles ampliant mercat a l'estranger, sinó que tampoc ho estan per a donar un servei millor que les altres en el mercat local i afrontar així aquesta nova competència.

Com no s'espavilin no hi tenen res a fer.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDs Des 31, 2011 7:41 am

D'acord amb tot el que dieu, molta gent i botiguers no s'han adonat que s'ha canviat d'època (abans va esser la revolució industrial i ara ves a sapigue com la diran)

Amadeu el circuit te molt bona pinta.

Bona entrada d'Any a tothom

Joan
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33131

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDs Des 31, 2011 7:52 am

Dons ja ho saps: jornada de portes obertes el proper dia 8, diumenge. Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12112

Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitimeDs Des 31, 2011 7:56 am

No és tot el que s'hagin d'espavilar, han de profecionalizarce, a un client que t'ha pagat un article i que se li diu que en cosa de quatre o cinc setmanes estarà allà, no li pots trigar més de 3 mesos i amb mals maneres. Després d'esperar 5 setmanes vaig anar i no sabien el perquè no havia arribat, eren 6 obrers per pintar que estic preparant per a l'interior de la mina, passades quatre setmanes vaig tornar a passar i davant de la meva dona em van dir, que hi havia qui estava esperant gènere cosa d'any i mig, que no tingués tantes presses. No els vaig dir res i vaig esperar altres 5 setmanes havent fet ja una consulta a l'oficina del defensor del consumidor, vaig passar per Palau i ja estava alli l'article, anava pels diners però en estar l'article el vaig agafar, mai més els encarrega res.
Habitualment compro en el Tren Roig, i si no el tenen em diuen el que trigués, i ho demano o no, a Palau no tornaré a tenir problemes.
Ara tinc un retard al mòdul miner de cosa d'un mes, encara sort que és un hobby, país de inutils

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]   Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] - Página 22 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]
Tornar a dalt 
Pàgina 22 de 40Anar a pàgina : Previ  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Següent
 Temas similares
-
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]
» Ferrocarrils (Carles)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: