TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]

Ir abajo 
+10
lluis7
peps
ignasibaga
TramBlau
Mitjans
Sisu
josepmaria
MALLET73
Olot
dvdtren
14 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDj Maig 09, 2019 1:35 am

Si el poses a terra, comprar Voltaren en crema per ronyons i esquena, millor de 500 a 800 mm. d'alçada, t'ho agraira la teva esquena i podràs treballar i jugaràs més amb ell
començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Espald10 riuuuu  riuuuu  riuuuu

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDj Maig 09, 2019 2:05 am

Jejejeje l’experiència és un grau!
Per cert, que opineu de la piko BR80?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDj Maig 09, 2019 9:08 am

Hola, David.

Bon projecte, per a començar.

Si et puc fer una suggerència: si t'agrada fer maniobres, podries fer aquesta modificació. D'aquesta manera podries maniobrar en les vies en cul de sac sense sortir a la via principal. Això et permetria que un tren circulés mentre que tu fas les maniobres.

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Basic_10
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDj Maig 09, 2019 7:23 pm

Ostres! Quina bona idea 😉
Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDg Set 01, 2019 10:00 am

Bé nois, ara SI!
Després de molts projectes, i un cop tinc el "vist i plau" per tirar endavant el projecte Very Happy seguint els vostres consells crec que l'alternativa que s'adequa millor a l'espai de que puc disposar es quest circuit

Una L en alçada, utilitzant una tarima/estanteria de fusta tractada amb grava i vies. Les dimensions seran aproximadament de 5m x 5m i amb una emplada que encara no tinc clara.
S'accepte tota mena d'opinions,espero començar a finals de setembre/octubre atès que niré poquet a poquet, però amb pas ferm! sense descuidar la meva HO jejeje

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Circui11
Nota, les imatges son orientatives del que tinc pel cap. Smile
Preguntes:
*Quina emplada mínima ha de tenir l’estanteria per poder posar dues vies i una mica d’escenografia.

-Hi ha prou amb 3 rectes de 30 cm (90cm per fer pas alternatiu de trens) calculo que hauria de ser una locomotora i tres /dos vagons.

Merci!!
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDg Set 01, 2019 10:08 am

Interessant el canvi que planteges.

Així a primera vista, a la zona de dalt hi veig dos passos de la via de dalt a la de baix, però no a l'inversa. Potser n'hauries de preveure un en cada direcció. Per aprofitar millor l'espai, podries fer un creuament com el que tenia jo fet a Olesa.

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 20171010

Si es complica massa la cosa, els pots posar separats.

En quant a la llargada de l'estació de creuament, en general no tens massa espai, així que segurament sempre muntaràs trens petits.

Abans de definir mides, hauries de fer muntatges previs per a prendre mides bones, amb trens com els que penses fer anar.

Els radis són petits, no?

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDg Set 01, 2019 10:24 am

Hola Joan,
Si, si el radi, tot i que crec que son més reals a partir de R2, m'hauré de conformar amb R1 i trens petits, Sino, l'estació m'agafava molta amplada i no vull sacrificar tot el terrat.

En relació a les proves previes, així ho faré. Quan disposit de les vies faré proves abans de "clavar"

En relació als pasos, la idea es poder canviar la màquina del davant al darrera de la composició, li vaig fent voltes al cap ara que mi fixo bé. crec que amb els canvis de diseny els he deixat malament.

Merci!!
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDl Set 02, 2019 4:33 am

ohhhhh Shocked Shocked t'animo amb aquesta empenta que li vols donar al teu projecte !! ok
corroboro el comentari d'en Joan de canviar el sentit d'uns dels desviaments superiors.
i per descomptat: primer de tot fer un plantejament "real" amb les vies necesaries. Per be que vagin els programes de disseny, sempre m'he trobat de tindre que fer petits ajustaments.
Doncs el veig molt semblant en el meu circuit, i com sempre diu en Amadeu, res millor que fer visites a circuits existents per aclarir dubtes i treure idees. Així que si vols pasar per casa ... qualsevol dissabte al matí el tinc disponible.
Estaré molt atent a la evolució del teu projecte, vecino riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDl Set 02, 2019 7:51 am

dvdtren escrigué:
...
-Hi ha prou amb 3 rectes de 30 cm (90cm per fer pas alternatiu de trens) calculo que hauria de ser una locomotora i tres /dos vagons.
Merci!!

A casa hi tinc prou material com per que facis les proves de composicions possibles i les puguis mesurar.

Vine quan vulguis, si això t’és útil.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDl Set 02, 2019 8:10 am

aplaud aplaud us envio privats Wink
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDl Set 02, 2019 9:08 am

perfecte David ok . Fins i tot podem fer un tour i visitar las dues terrasses, que a can Amadeu sempre s'apren molt !! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDl Set 02, 2019 9:18 am

Deixem dir-hi la meva.
Com ja t'han dit fes proves de circulacions per experimentar que és el que t'agrada més, també has de definir quin tipus de manobra voldries fer, vull dir, a l'estació de d'alt no veig clar amb quina idea has fet aquesta disposició d'agulles i vies, cert que pots tenir dues vies per fer la maniobra de canviar la màquina de banda, per fer-ho ho pots fer amb una sola màquina o em dues, llavors la disposició d'agulles i vies és diferent. Veig que al final de la via (a l'esquerra de la imatge) hi ha dues vies de 30 i la del topall, per encabir un petit tren potser és poc, però per encabir una màquina potser és massa, espai que et seria molt valuós en la zona entre agulles, però penso que primer has de pre-destinar cada espai quina funció vols que tingui.
Per altra banda a l'estació de baix de tot hi ha una agulla i dues vies mortes, no hi ha possibilitat de fer maniobres si no és com es feien a la mina amb les vagonetes.
Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDt Set 03, 2019 1:25 am

Hola Ignasi,

A priori vull fer rodar trens curts, amb algun vagó de mercaderies amb la possibilitat de fer anar dos trens amb alternancia de pas. És un circuit per començar, si el fes tancat em veuria obligat gairabé segur a fer-lo a nivell de terra i amb alguna part desmuntable.

Tens rao en relació a les mides per fer maniobres, falta fer les comprovacions previes i sobre el terreny per veure si puc allargar una mica. De moment ho he calculat en base a una Stainz o Emma, i algun vagonet.
   
Algunes modificacions:
començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 L_vers11

Merci pels comentaris, vaig prenen notes  Smile
David
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDc Set 04, 2019 9:44 am

Les millors notes, les teves, ets tu qui ha de veure el millor punt desitjable pels teus interessos.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDj Set 05, 2019 5:27 am

Et segueixo Shocked study

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDj Nov 12, 2020 8:01 am

Per fi, les primeres proves!!!

primera opció: circuit al terra oval.
segona opció: fer un timesarver en un lateral del terrat a 70 cm d'alçada.
tercerra opció: un punt a punt a 70 cm d'alçada.

Aniré penjant fotos de les opcions. Però avui, ja he fet circular l'Stainz. Very Happy

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Img-2510
començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Img-2511
començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Terrat10

A TramBlau, Mitjans, el terrat de margarit y a 4000Talguera Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDj Nov 12, 2020 10:21 am

A veure que serà ... ... Tren Tren Tren Tren Tren
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDj Nov 12, 2020 11:57 am


Bravo, tota circulació és de felicitar
Resto a l'espectativa de les altres opcions
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDj Nov 12, 2020 5:18 pm

Molt bon començament
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDv Nov 13, 2020 12:42 am

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud Felicitats Felicitats Felicitats Felicitats Bravo Bravo formidable formidable formidable formidable genial genial genial genial genial genial genial genial genial genial genial

salutacions

mallet73

p.d. Fotos! Fotos! Fotos! Fotos! Fotos!
Tornar a dalt Ir abajo
mikado
Trenjardinaire
mikado


Ubicació : Barcelona
Edat : 53
Data d'inscripció : 02/12/2016
Nombre de missatges : 453

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDv Nov 13, 2020 12:53 am

Tot es començar,
No cal un circuit masa gran ni amb grans circulacions per que sigui espectacular, aqui teniu una mostra, un circuit petit i en oval.

En breu espero seguir els teus passos i començar a muntar el meu circuit.
Salut i vapor Tren Tren
Polzeamunt

A 4000Talguera li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDv Nov 13, 2020 12:57 am

Que xulo! llàstima que ha l'habitació tingui el tren HO jejejeejej que sino.... Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDv Nov 13, 2020 1:00 am

Bones les dues darreres proves:

Només un lateral  a alçada, tema inglenook amb moltes possibilitats de modelisme, però sense poder veure circular els trens.

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Inglen11

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDv Nov 13, 2020 1:03 am

Opció inglenook més oval, per veure circular; però amb la dificultat de fer una tarima prou ample, al menys 160 cm en els extrems...Potser una mena de taula abatible. He d'acabar d'estudiar-ho

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Inglen12

Salut!

A TramBlau, MALLET73, lluis7 y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitimeDv Nov 13, 2020 3:56 am

Si el fas a alçada i pots posar un retorn a cada extrem hi guanyaràs molt, ( circuit os de gos) encara que a la part central hi facis unes vies de manobres, per poder passar trens de una banda a l'altra, posant elements de protecció per curtcircuits.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
 Temas similares
-
» les 5 màquines St Léonard del tren d'Olot (FFCC de la Terrassa)
» El meu primer circuit [Bantren]
» Projecte de Circuit a Escala 1/16 [Andalias]
» Com posar el vostre primer missatge
» Regne Unit dóna la benvinguda al primer tren solar del món

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: