TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]

Ir abajo 
+10
lluis7
peps
ignasibaga
TramBlau
Mitjans
Sisu
josepmaria
MALLET73
Olot
dvdtren
14 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 27, 2018 11:51 pm

dvdtren escrigué:
...
M'ho miro en calma durant el cap de setmana.
...

nono nono

Aquest cap de setmana tens un compromís. smiley-angelic004

riuuu

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDv Set 28, 2018 3:15 am

Se li gira feina........porta una llibreta per apuntar aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDv Set 28, 2018 3:39 am

Ja la tinc
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDv Set 28, 2018 4:27 am

Segueixo aquesta evolució.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDv Set 28, 2018 6:53 am

Sisu escrigué:
Se li gira feina........porta una llibreta per apuntar aplaud

dvdtren escrigué:
Ja la tinc

riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDv Set 28, 2018 9:52 am

Bona nit,

Traslladant l'estació a la part superior, nivell alt, podria arribar a encabir un petit pati de maniobres a la dreta, i amb el temps una rotonda manual a l'esquerra. Més no crec .

De totes formes, s'ha de mirar sobre el terreny i la seva decoració

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Hueso_12
Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDj Oct 04, 2018 10:21 am

Bona nit a tothom,

Li vaig donant voltes al cap i cercant la manera més pràctica de començar el circuit sense ocupar tota la terrassa.
He observat que el radi mini R1 te un diàmetre de 120 cm, i penso que potser quedi tot molt junt, com encara no tinc clar si el faré alçat o a nivell de terra, veient el post d'en QUIM m'ha sorgit aquesta altre idea.
Fer un lateral, amb maniobres, que pugui circular, i si el faig a nivell de terra, sempre es pot acabar convertint-se en un perimetral
Què opineu?
començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Latera10
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDj Oct 04, 2018 10:28 am

Per a la nostra edat és bo que estigui una mica elevat, a més que així s'eviten accidents, o sobre el circuit o per l'esquena, jo per començar ho faria a 40 o 50 cm. del sòl, el teu físic ho agraira i vores que es treballa millor encara que sigui una mica baix

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDj Oct 04, 2018 11:04 am

David t'he enviat un MP
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDj Oct 04, 2018 6:54 pm

dvdtren escrigué:
...
Fer un lateral, amb maniobres, que pugui circular, i si el faig a nivell de terra, sempre es pot acabar convertint-se en un perimetral
Què opineu?

El problema del circuit “en os” o en oval és que els bucles sempre ocupen molt de lloc. Amb un perimetral obtens més traçat i més realisme possiblement ocupant menys lloc.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDv Oct 05, 2018 3:39 am

Segueixo el fil amb interès, però no veig clar quina intenció tens, quina disposició tens de la terrassa, vull dir si en pots disposar el 100% per fer la maqueta o l'has compartir amb la família per altres activitats. Tampoc veig clar que és el que t'agrada ben be, si t'agraden les circulacions de trens grans i llargs o petits curts o fer maniobres. Tot plegat condiciona el plantejament.

Fins aviat, Ignasi.

Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDc Oct 10, 2018 6:44 am

Hola Ignasi, la terrassa s’ ha de compartir, d’aqui que intenti cercar un circuit el mes polivalent possible i ocupant el menys espai. Que em permeti anar fent modelisme i circular alguna màquina , i, si més no, poder ampliar en un futur
La cosa esta complicada però no impossible
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDg Oct 14, 2018 7:15 am

Bones et segueixo amb molta cura
lo del circuit o tens de tenir clar sobre el que realment vols
i quin tipus de circulació vols fer hi,tu dic per lo del radi 1
sobre digital o analògic jo o tin molt clar;DIGITAL
tens avantatges brutals en vers a l´analògic
Menys cable ,no has d`aillar ni un sol tram etc etc
salutacions
PEP
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDg Oct 14, 2018 9:16 am

dvdtren escrigué:
Hola Ignasi, la terrassa s’ ha de compartir, ... ... no impossible

De totes maneres ocupes una part de la terrassa que els altres també podran gaudir, llavors penso que ho pots encarar a un joc senzill i que en puguin gaudir els altres, però llavors passa el mateix que amb l'H0, fins a on pots o vols arribar.
En Pep el té en digital i n'està molt content, jo el de H0 també és en digital i el de escala G el tinc en analògic.
La teva maqueta en H0 dius que ja és en digital, doncs ja saps la diferència entre l'un i l'altra i per tant pots veure que és el que més et pot anar bé.
Ara, també pot ser que les intencions siguin diferents a les que has fet en la d'H0 i per tant els plantejaments també han de ser diferents a l'anterior, l'espai que pot ocupar de la terrassa i l'escala t'obliga a fer un circuit en R1, llavors el plantejament ha de ser amb trens petits de via estreta, màquina i alguns vagons i més que fer circulacions fer maniobres, llavors amb una senzilla instal·lació en digital serà la que et pot donar més joc.
Fins aviat, Ignasi.

Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDl Oct 15, 2018 10:15 am

Bona nit,

Crec que tinc el circuit decidit. Inicialment faré aquest joc de maniobres que ocupa una llargada màxima de 6 metres lineals. Per començar em pot donar força distracció i joc per fer modelisme en escala G.
Així mateix en un moment donat, puc fer una mena de L dividint-lo en dos mòduls, encara que aquesta no és la idea.
Sobre el tema de l'alçada, dependrà de les proves amb el bastidor que he de fer (encara no decidit).
Si puc fer alguna mena de base/bastidor que el pugui posar a sobre de cavallets o a terra sempre el podré "plegar" recolzant-lo contra la pared quan necessiti espai. Això si, els edificis no haurien d'estar fixes.
- li vaig fent voltes al cap -
Suposo que a partir d'ara, el ritme serà més lent, comprar vies, fustes, tallar pedres... en definitiva anant fent hobby. De moment una stainz corre per casa Very Happy  
començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Habled10
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDl Oct 15, 2018 10:21 am

dvdtren escrigué:
... De moment una stainz corre per casa Very Happy  
...

Fotos!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDl Oct 15, 2018 10:40 am

David, què és això del "canvi de locomotora" que has posat a l'esquerra?

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDl Oct 15, 2018 12:12 pm

bona nit Mitjans,

Desconec el nom tècnic, ho he vist en modelisme HO, és una mena de plataforma per varies locomotores que es desplaçat horitzontalment i et permet canviar de loco darrera del túnel. És una idea provisional per poder amagar una i fer sortir un altre....
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDl Oct 15, 2018 3:46 pm

Deu ser una mena de pont transbordador.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDt Oct 16, 2018 2:42 am

Olot escrigué:
Deu ser una mena de pont transbordador.

També ho veig així.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDt Oct 16, 2018 4:21 am

ignasibaga escrigué:
Olot escrigué:
Deu ser una mena de pont transbordador.

També ho veig així.

Fins aviat, Ignasi.

doncs tinc ganes de veure aquesta via transbordadora!!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDt Oct 16, 2018 4:29 am

És com el de l'estació de Ribes de Freser.
Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDc Maig 08, 2019 12:21 am

Bones!
Tot i que he estat poc actiu en el foro, us he seguit de forma regular veient les meravelles que feu! Déu ni do el que dona els 1:22
Durant aquest temps l'he fet una empentada a la maqueta perimetral que tinc a l'habitació en escala HO dedicada bàsicament a les maniobres i industria. Assentant les bases per anar fent modelisme i decidint-me a fer una coseta més senzilla a la terrassa amb escala G.
Us deixo la idea "bàsica" que tinc pensada per poder muntar i desmuntar fins que en un futur no li posi les mans a sobre i faci un circuit amb condicions.

Per cert, que tal la BBR80 de PIKO he vist que de vegades hi ha ocasions a ebay i com que també tinc una stainz i amb això ja podria fer córrer vagons.


Salutacions!començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Basic_11
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDc Maig 08, 2019 12:36 am

Això què anirà, muntat a terra? Per les mides, podries fer-ho sobre un taulell.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitimeDc Maig 08, 2019 9:27 pm

Si, a priori muntat al terra, però no descarto fer-ho en una mena de taula per poder ajardinats-ho
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]   començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren] - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
començant de 0: el meu primer circuit escala G [dvdtren]
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 5Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent
 Temas similares
-
» les 5 màquines St Léonard del tren d'Olot (FFCC de la Terrassa)
» El meu primer circuit [Bantren]
» Projecte de Circuit a Escala 1/16 [Andalias]
» Com posar el vostre primer missatge
» Regne Unit dóna la benvinguda al primer tren solar del món

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: