TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Circuit classificador MOMI - Página 25 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Circuit classificador MOMI

Ir abajo 
+18
mikado
Francesc
josepmaria
peps
Sisu
ignasibaga
TramBlau
Mitjans
MALLET73
ostman
el terrat de margarit
jordi
ODAKIM
lluis7
tram47
Shay
albertoquattrotre
Olot
22 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 14 ... 24, 25, 26  Següent
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDj Feb 01, 2024 4:08 am

TramBlau escrigué:
No cal que me'ls facis, mirés de demanar-li-ho a algun dels que tenen impressora aquí, (Carles Very Happy ), però de moment no tinc pressa, gràcies

Pere

TramBlau escrigué:
ignasibaga escrigué:
 No pateixis Pere els farem.
Gràcies

Pere

Si no recordo malament en tinc ja de fets, en un tupper dels moduls...que a Molins va segur...

salutacions

mallet73

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDj Feb 01, 2024 5:28 am

MALLET73 escrigué:
TramBlau escrigué:
No cal que me'ls facis, mirés de demanar-li-ho a algun dels que tenen impressora aquí, (Carles Very Happy ), però de moment no tinc pressa, gràcies
Pere
TramBlau escrigué:
ignasibaga escrigué:
 No pateixis Pere els farem.
Gràcies
Pere
Si no recordo malament en tinc ja de fets, en un tupper dels moduls...que a Molins va segur...
salutacions
mallet73
Et volia trucar per telèfon, però o coincideixo amb els teus horaris de treball o són hores no gaire decents per trucar o estic anant o venint de Vic o Ripoll o no me'n recordo, coses d'estar jubilat i de l'edat, i vaig pensar li deixo el missatge al fòrum ara que me'n recordo

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDg Feb 04, 2024 6:22 am

Aquesta tarda hem fet una prova de cabuda, les potes i la resta d'estructura no ho he posat perquè li estic posant oli de teka i falten els 2 mòduls MOMI, que seran 30 cm més d'alçada.
La resta de decorat i materials diversos ocupen poc espai davant dels mòduls, en no estar l'antic retorn serà molt més fàcil de col·locar

Circuit classificador MOMI - Página 25 17069710

Circuit classificador MOMI - Página 25 17070610

El retorn ho he posat a sota, i és millor posar-lo a dalt

I això és com quedava l'estació al cotxe

Circuit classificador MOMI - Página 25 Coche114

Circuit classificador MOMI - Página 25 Coche211

Circuit classificador MOMI - Página 25 Coche311

I aquests són els mòduls que he modificat

Circuit classificador MOMI - Página 25 Coche-14

Circuit classificador MOMI - Página 25 Coche-13

Aquests propers dies acabaré l'electricitat i ho pintaré tot, a veure si en un parell de setmanes puc fer proves de funcionament

Pere

A TOG y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2483

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDg Feb 04, 2024 6:52 am

applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7187

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDg Feb 04, 2024 7:56 am

Encara hi falten moltes coses però guanyaràs molt d'espai Polzeamunt Polzeamunt Polzeamunt Polzeamunt
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDv Feb 16, 2024 6:48 am

Estic electrificant el circuit, ja queda menys per tornar-lo a tenir operatiu. Les eclipses que poso són aquestes de Train Line per unir entre mòduls, no sé si he fet bona elecció, però ja està feta.
Demà a la tarda començaré les proves de circulació i aniré muntant el cablejat alhora.

Circuit classificador MOMI - Página 25 17081010

Per als motors dels desviaments he escollit aquests connectors ràpids, així no he de tocar els cargols de connexió evitant que es castiguin i puguin fer-se malbé

Circuit classificador MOMI - Página 25 17081012

Circuit classificador MOMI - Página 25 17081011


Pere

A MALLET73 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7187

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDv Feb 16, 2024 7:26 am

Bona elecció, Pere. Polzeamunt Polzeamunt Polzeamunt Polzeamunt Polzeamunt

A TramBlau y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDc Feb 21, 2024 5:44 am

Amadeu m'ha proposat una modificació que afecta el desviament de les vies mortes, i si, ho he posat en pràctica i faran 20 cm més de vies

Circuit classificador MOMI - Página 25 Whats185

Ell està més acostumat a espais més reduïts i veu les possibilitats que altres no veiem

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 948

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDc Feb 21, 2024 6:08 am

Si ho diu l'Amadeu, l'has d'escoltar! ok
És un home savi! smiley-angelic004 smiley-char013

riuuu riuuu riuuu

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7187

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDc Feb 21, 2024 8:26 am

pensatiu pensatiu pensatiu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDc Feb 21, 2024 8:42 am

TramBlau escrigué:
Amadeu m'ha proposat una modificació que afecta el desviament de les vies mortes, i si, ho he posat en pràctica i faran 20 cm més de vies...

...Ell està més acostumat a espais més reduïts i veu les possibilitats que altres no veiem
Pere

Tonton escrigué:
Si ho diu l'Amadeu, l'has d'escoltar!  ok
És un home savi! smiley-angelic004 smiley-char013
riuuu riuuu riuuu

Apa aquí!!

Embarassed Embarassed Embarassed

Que no n'hi ha per tant, nois!!

Ni sóc tan savi, ni veig coses que altres no veuen!!! riuuu riuuu

Simplement cada persona té un punt de vista diferent de les coses, i jo només he aportat el meu.

Very Happy

Ara, el que no m'esperava és, en arribar a casa veure fotos en les que el canvi ja estigués pràcticament fet! Ets un màquina. I me'n alegro molt de saber que el que t'he proposat t'ha agradat!

super12

Bé, justament jo venia per a explicar-vos que avui he tingut oportunitat de veure en viu i en directe el circuit d'en Pere, i puc dir que tot és nou, i que no té res a veure amb el que era. Us asseguro que ara és encara millor que abans. Jo he quedat meravellat per el que he vist avui.

Moltes felicitats, Pere, per tot el que hi has pogut fer! A mi m'ha agradat molt.

aplaud aplaud aplaud aplaud

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDc Feb 21, 2024 8:38 pm

Va ser ràpid, només vaig haver d'ajustar les canaletes dels cables, treure el desviament, treure un tram de via corba i rectificar lleugerament el tram petit, ho va fer el tornabis elèctric.
No em podia entretenir gaire que tenia treballadors al jardí, aquesta setmana no crec que pugui fer gaire cosa a l'estació.

Pere

A Olot y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDs Mar 02, 2024 5:09 am

La via nº4 podrà quedar aïllada de la resta de vies per fer maniobres, he motoritzat també els desviaments per facilitar les maniobres, encara em falta un separador de vagons que he de buscar perquè no tinc

Circuit classificador MOMI - Página 25 17093910

Circuit classificador MOMI - Página 25 17093911

Pere

A TOG y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDs Mar 02, 2024 5:35 am

Ja tinc en camí un separador de vagons

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDs Mar 02, 2024 9:12 am

Què és un separador de vagons? un desenganxador?

Si és així jo en tinc de sobres i te'n podria deixar algun... tingues en compre que en el nostre cas, en què utitizem doble enganxall, també cal doble desenganxador... Very Happy

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDs Mar 02, 2024 9:27 am

Olot escrigué:
Què és un separador de vagons? un desenganxador?
Si és així jo en tinc de sobres i te'n podria deixar algun... tingues en compre que en el nostre cas, en què utitizem doble enganxall, també cal doble desenganxador... Very Happy
Ja n'he comprat un, no sabia que fes falta 2, muntar-ne un no li veig problema, però 2 no sé com es munten

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDs Mar 02, 2024 9:37 am

Aquesta és la zona on muntaré el desenganxador

Circuit classificador MOMI - Página 25 17094110

La idea és que desenganxi en marxa enrere

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDs Mar 02, 2024 9:51 pm

Veig que la cosa se'm complica, amb una sola zona de desenganxament necessito una màquina en alguna via morta, que hauria d'estar davant del desenganxador, perquè envia els vagons a via morta un cop separats de la màquina enfadat study pensativ

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDc Mar 06, 2024 5:24 am

He trobat l'espai per a una altra via morta, l'altre extrem de la via núm. 4.
No és un espai molt ampli, però suficient per a les maniobres d'una petita màquina, la màquina no ha de quedar en aquesta via, tret que no molesti les altres dues, però si no es deixa a la pròpia via 4 una vegada finalitzada la maniobres.

Circuit classificador MOMI - Página 25 17097410

Circuit classificador MOMI - Página 25 17097411

Pere

A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDc Mar 06, 2024 8:34 am

He comprat aquesta màquina perquè faci les maniobres a l'estació, l'envelliré una mica i li trauré els enganxalls perquè vagi empènyen cap enrere les composicions a les vies mortes

Circuit classificador MOMI - Página 25 H8897-10

Pere

A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDc Mar 06, 2024 9:14 am

Bona compra!

ok

Sobre el que dius de suprimir-li els enganxalls, has pensat que potser en alguna maniobra voldràs canviar els vagons de via??

nose

A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12102

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDc Mar 06, 2024 9:52 am

He aïllat la via 4 i les seves vies mortes, amb la quantitat de trens que s'arriben a acumular és difícil poder fer més maniobres, hauria de posar més motors als desviaments i més pupitres, amb el risc de provocar errors elèctrics a la xarxa general , jo no sóc res bo amb l'electricitat i puc assegurar que estic suant sang amb el tauler.

Aniria bé que altres estacions facin combinacions amb la circulacions, que parin un tren i posin en circulació un altre, així s'hanima molt la vista del públic

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33108

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDc Mar 06, 2024 7:28 pm

Jo m'ofereixo per al que calgui per a la part elèctrica del teu tauler. No paeixis que no hi tindràs cap problema elèctric amb la resta del circuit.

Very Happy

A TramBlau y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 948

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDc Mar 06, 2024 7:48 pm

TramBlau escrigué:
He comprat aquesta màquina perquè faci les maniobres a l'estació, l'envelliré una mica i li trauré els enganxalls perquè vagi empènyen cap enrere les composicions a les vies mortes

Circuit classificador MOMI - Página 25 H8897-10

Pere

La meva primera compra "LGB"! geek

D'aquí el meu avatar

parpaleig2 sii

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitimeDj Mar 07, 2024 5:46 am

TramBlau escrigué:
...
Aniria bé que altres estacions facin combinacions amb la circulacions, que parin un tren i posin en circulació un altre, així s'hanima molt la vista del públic
Pere

A Martorell tinc previst portar els moduls del Saint Louis, que fa temps que els tinc electrificats i que permeten fer les maniobres que comentas, Pere ok

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Circuit classificador MOMI - Página 25 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 25 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Circuit classificador MOMI
Tornar a dalt 
Pàgina 25 de 26Anar a pàgina : Previ  1 ... 14 ... 24, 25, 26  Següent
 Temas similares
-
» Control circuit classificador MOMI
» Circuit Momi Català (embarcador)
» Secció catalana del circuit modular MOMI
» Secció anglesa del circuit modular Momi
» Secció "del Calderi" del circuit modular MOMI

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: