TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+9
fve
el terrat de margarit
TramBlau
ignasibaga
ostman
Olot
Mitjans
Sisu
MALLET73
13 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDt Mar 27, 2018 11:10 pm

TramBlau escrigué:
Olot escrigué:
El proper dia que veiem a en Narcís, segurament veurem que li falta un ull de la cara. riuuu
Bé en la cara encara li queda un altre riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

Pere

Si l'automotor porta un motor potser si que vindrà com el pirata borni, però si en porta dos ... ...

Està quedant molt bé, m'agrada, la fusta que tapa la cixa de connexions deu ser la cabina de conducció, hi ha manera de muntar-hi part de l cabina, pel que es pugui veure des de fora.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDc Mar 28, 2018 7:23 am

Hola Ignasi, no sé encara si hi faré alguna cosa a la cabina de conducció, potser sí, encara que la fusta queda quasi arran de finestres. També havia pensat en posar conductor, però l'hauré de tallar perquè quedi a l'alçada correcta, crec que això ho havia fet algú del fòrum en un dels seus models.

Una cosa que em plantejo és en posar al davant alguna cosa que simuli el radiador d'un motor perquè se suposa que és diesel. Què us sembla? He estat mirant models antics i alguns no tenen res al davant que indiqui que porten motor.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDc Mar 28, 2018 8:44 am

El radiador pot ser al davant, al sostre, i fins i tot n’hi havia que els portaven a sota del bastidor. Per tant, tant és realista que li posis com que no.
El que potser cal, si li poses radiador, que també tingui un tub d’escape per alguna banda, i normalment el duien gairebé sempre al sostre.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDc Mar 28, 2018 8:47 am

Podria ser que la ventilació sigui forçada per sota i no cal que dugui el radiador fora... a mi m'agrada molt l'estètica d'ara. Com a molt, posar-hi una reixeta lateral...

I el tub d'escapament també li cal, encara que només facis la sortida al sostre, un tros de tub recte amb la tapeta que s'obre amb el fum.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDc Mar 28, 2018 1:24 pm

He estat mirant amb una peça de resina que és un radiador subministrat pels tallers Mallet73 però no m'agrada com queda. Faré potser un radiador al sostre (no sé ben bé com ha de ser) i el tub d'escapament que potser podria pujar per darrera la cabina, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDc Mar 28, 2018 2:00 pm

I una cosa així no t'agradaria? També et complicaries menys perquè seria una peça enganxada al sostre.

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 20180348

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDc Mar 28, 2018 2:09 pm

Merci, sí, crec que és una bona opció.
Potser també hi faré un radiador a sobre de la cabina, alguna idea?
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDc Mar 28, 2018 2:46 pm

Hauria de ser algun tipus de caixa amb el radiador posat en vertical, perquè refrigeri amb l'aire de circular. Per entendre'ns, en posició "cotxe", però a dalt.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDc Mar 28, 2018 2:52 pm

Vertical?. Hauré de mirar si trobo exemples.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDc Mar 28, 2018 4:05 pm

He estat fent un cop d'ull i no veig cap automotor així com dic. Més aviat veig que els radiadors van dins i tenen algun tipus d'entrada d'aire lateral o al sostre, però sempre amb ventilació forçada, ja que les veig de costat.
M'havia vingut al cap els camells de renfe, que duen les caixes a dalt, però amb les obertures als laterals.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDc Mar 28, 2018 9:03 pm

si el automotor es unidireccional amb un radiador tipo automovil davant ja estaria solucionat , pero lo llogic seria preveure  anar enredere tambe , llavors el problema no es solsament de refrigeraçio si no de que el conductor amb solsament una cabina ho te dificil...... nose nose
Fagis el que fagis segur et quedara un vehicle original i molt simpatic.

Jo vaig fer un automotor fa temps i vaig utilitzar els radiadors dels  Saragosa de LGB comprats per Ebay

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDc Mar 28, 2018 10:23 pm

La refrigeració pot estar en els baixos.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDj Mar 29, 2018 7:19 am

Crec que finalment faré una sortida de fums però sense que surti un tub llarg, només la boca de la xemeneia, i també posaré una mena de radiador al sostre.
Alexandre, aquest automotor representa que, com molts altres en la realitat, havia de ser girat al final del trajecte per donar-li la volta. He vist moltes fotos en que ho feien a mà amb un artilugi que portaven a sota.
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDj Mar 29, 2018 12:34 pm

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 9155_e10

Narcís, no s’adapta massa al teu projecte, però és una idea.

http://trenesytiempos.blogspot.com.es/2017/10/las-tracciones-termica-y-electrica-en_11.html
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDj Mar 29, 2018 12:39 pm

Gràcies Eduard, totes les idees són benvingudes, només faltaria. ok
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDj Mar 29, 2018 12:43 pm

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 9155_d11
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDj Mar 29, 2018 12:47 pm

Quina cosa més ortopèdica!
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDj Mar 29, 2018 12:54 pm

O el barret del MC2 de Tortosa La Cava

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Mc210

O les entrades d'aire al sostre d'aquest dels Ferrocarrils de Mallorca

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Mc2pck10
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDv Mar 30, 2018 10:19 am

En  el ben entes que estas fent un model lliure on tot es permes , els vehicles que eren girats sobre ells mateixos amb un artilugi que portaben a sota eren sempre de dos eixos , no crec que fos possible aplicar ho en un vehicle amb bogies, aixi que auras de inventar algun sistema escaien o montar giratories a les teves estacions . riuuu riuuu riuuu riuuu

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDv Mar 30, 2018 10:50 am

D'acooord.......de moment farem servir la grua.... riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDv Mar 30, 2018 11:02 am

Nous avenços a tallers. El sostre ja està acabat amb un radiador, no crec que li faci xemeneia. Potser no cal. Ara a pintar el sostre i crec que ja estarà.


Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Img-2014


Editat per darrera vegada per Sisu el Dg Abr 01, 2018 9:05 pm, editat 4 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDv Mar 30, 2018 12:41 pm

Li queda bé! Qualsevol cosa, feta amb gràcia, pot quedar bé.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDv Mar 30, 2018 5:19 pm

La grua de cinc dits pot ser tant eficaç i econòmica com la meva llevaneus sense cordill.

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 8:38 pm

Hola a tots, us passo unes imatges de l'automotor acabat, per fi.

Cal remarcar que el dia de l'estrena de l'automotor aquest va patir un fort accident a Kargòlia a causa de les fortes ratxes de vent. Això va provocar la caiguda per un penya-segat amb dans a la cabina de conducció que ja han estat reparats. Em fa pensar en l'accident del Tren Groc el dia de la seua estrena amb un desenllaç tràgic.


Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Img-2017

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Img-2019

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Img-2018


Editat per darrera vegada per Sisu el Dg Abr 01, 2018 9:05 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitimeDg Abr 01, 2018 8:43 pm

I aquí una imatge (foto d'en Mitjans) que m'encanta de tota la composició amb el vagó correu i el mixte:

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 20180317
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 6 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 6 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció Cotxe Saló d'inspiració lliure (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: