TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)

Ir abajo 
+9
fve
el terrat de margarit
TramBlau
ignasibaga
ostman
Olot
Mitjans
Sisu
MALLET73
13 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDs Jul 08, 2017 3:58 am

En quant a la fragilitat del bastidor, el millor serà posar-hi algun perfil d'alumini cargolat. Quedarà ben fort. Una cosa així com el que he fet amb la 254.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDs Jul 08, 2017 4:47 am

Gràcies nois
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDg Jul 09, 2017 6:31 am

Si no saps com acabaràs, bon lloc on comentar-ho.  
Aquí està ple de gent amb ganes d'opinar amb bones idees. A més amb l'avantatge que no és vinculant... geek
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Mar 21, 2018 7:50 pm

Hola a tots.
Reprenc aquest fil perquè he decidit continuar amb la construcció d'aquest automotor, no m'agrada deixar les coses a mitges i no volia fer altres coses si tenia això per acabar.
Tal com ja vaig explicar, he usat un vagó TT de 3 finestres per la part dels passatgers. Ara queda un vehicle d'una mica menys de 40 cm entre topalls. Hi ha molta feina feta però encara queda tota la part elèctrica per cablejar, fixar el bogi posterior, sostre, etc, etc....
Us poso un parell d'imatges del seu estat actual. Veureu que vaig canviar el tipus de llums fromtals per uns de tipus fanals. Us agraden?.

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 20180313

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 20180312
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Mar 21, 2018 8:24 pm

A mi em sembla molt bé. Aquests fanals ha ens els havies ensenyat abans. Potser el que jo faria seria deixar-los rodons, però això ja va a gustos.

Recordo que un dels problemes que tenies era la part central, per a cobrir el bloc motor. Podries posar-hi unes portes un tros endins, similars a les del tren groc. Així podries donar consistència al conjunt i tapar el bloc. Sí no m'explico bé, buscaré alguna foto del que vull dir.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1836

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDc Mar 21, 2018 10:02 pm

A mi també m'agrada
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDj Mar 22, 2018 12:39 am

josepmaria escrigué:
A mi també m'agrada
I ami aplaud aplaud aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDj Mar 22, 2018 1:34 am

applaud applaud applaud applaud applaud genial genial genial genial genial genial

Benvingut Benvingut Benvingut Benvingut Benvingut Benvingut

els fanals m'agraden!! però el que més m'agrada es veure com els tallers dels aspres, han reobert!!!!!!!!

10 10 10 10

genial genial genial applaud applaud applaud treball treball treball treball treball

formidable formidable formidable formidable Felicitats Felicitats Felicitats Felicitats

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDj Mar 22, 2018 1:53 am

Gràcies nois.
Joan, en principi l'estructura ha quedat prou forta, la dificultat serà passar a la cabina els fils dels contactes del bogi de darrera i l'interruptor però ja tinc pensat com ho faré. Encara hi ha feina.
Quan vaig començar no m'esperava que me'n donés tanta, però és el que toca fer.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDj Mar 22, 2018 1:58 am

Els fanals m’agraden. D’on els has tret?

MALLET73 escrigué:
...
els fanals m'agraden!! però el que més m'agrada es veure com els tallers dels aspres, han reobert!!!!!!!!
...

+1
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDj Mar 22, 2018 2:00 am

No sé si et sona......tallers Mallet73???? riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu
Fa temps que tenim un acord d'intercanvi de materials entre tallers. super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDj Mar 22, 2018 2:06 am

No és pas contrabando, això? pensativ


Editat per darrera vegada per Olot el Dj Mar 22, 2018 2:09 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDj Mar 22, 2018 2:08 am

Nosaltres?????. Noooooo smiley-angelic004 smiley-angelic004 smiley-angelic004
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDj Mar 22, 2018 2:57 am

Perquè no passen la frontera, que sinó... riuuuu

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDj Mar 22, 2018 3:29 am

Sisu escrigué:
No sé si et sona......tallers Mallet73????   riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu
Fa temps que tenim un acord d'intercanvi de materials entre tallers. super12 super12 super12


.....i que duri per molts anys!!!!!! Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink

per ara a Tabarnia no hi han fronteres.....

mallet73

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDv Mar 23, 2018 5:08 am

A mi també m'agrada que s'hagi reemprés l'activitat i com va la feina. que porti més feina del que era previst entra en la lletra petita de qualsevol bon projecte.


MALLET73 escrigué:


per ara a Tabarnia no hi han fronteres.....

mallet73

mallet73

Ha tabarnia no hi ha fronteres, és cert, el que si que hi és molts de pallassos, fins i tot el seu president és un titella.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDt Mar 27, 2018 1:13 am

Petits avenços a tallers, tot el cablejat fet, llums operatius, interruptor de posta en marxa i caixa de connexions a la cabina. Per tapar les connexions a la cabina he ideat una mena de tapa de fusta on he aprofitat per posar-hi un pes de plom per així incrementar el pes adherent. Aquest automotor remolcarà només un vagó o dos com a màxim (no sé si podrà amb 2, ja veurem).
Us poso unes fotos:

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 20180315

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 20180316

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 20180314
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDt Mar 27, 2018 2:58 am

Queda molt simpatic. No he vist a les fotos quin sistema motor hi poses  semblen bogies de vago, pero no veig el motor.

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDt Mar 27, 2018 3:31 am

Bona feina.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDt Mar 27, 2018 3:35 am

alejandro sasplugas escrigué:
Queda molt simpatic. No he vist a les fotos quin sistema motor hi poses  semblen bogies de vago, pero no veig el motor.

Alexandre

Aquest motor ja l'havia fet servir en alguna altra construcció. És el bloc motor LGB 24380, crec que és del tramvia.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDt Mar 27, 2018 4:01 am

A mi també m'agrada molt com està quedant! super12

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDt Mar 27, 2018 6:44 am

Ja el tenies aquest bloc motor ?? perque jo fa temps que en busco  i em diuen que ja no ni ha  a Europa  i si el demano a EEUU coste un ull de la cara.

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDt Mar 27, 2018 7:32 am

El proper dia que veiem a en Narcís, segurament veurem que li falta un ull de la cara. riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDt Mar 27, 2018 8:20 am

Olot escrigué:
El proper dia que veiem a en Narcís, segurament veurem que li falta un ull de la cara. riuuu
Bé en la cara encara li queda un altre riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitimeDt Mar 27, 2018 9:13 am

alejandro sasplugas escrigué:
Ja el tenies aquest bloc motor ?? perque jo fa temps que en busco  i em diuen que ja no ni ha  a Europa  i si el demano a EEUU coste un ull de la cara.

Alexandre

Sí Alexandre, ja el tenia de quan vaig començar el projecte. Lo que no recordo és d'on el vaig treure. Doncs si no es pot conseguir és una p...ada perquè per fer segons què és perfecte. Al final ens deixaran sense recanvis....
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)   Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres) - Página 5 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)
Tornar a dalt 
Pàgina 5 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» Projecte construcció Cotxe Saló d'inspiració lliure (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció furgó K53/54 (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe num. 23 Núria (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora BB400 del CFD (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció locomotora Batignolles (Tallers dels Aspres)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: