TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73

Ir abajo 
+26
jordi
monplaisir
gobling
ulises
OG22
TOG
mikado
4000Talguera
fve
Shay
Mitjans
Olot
lluis7
MALLET73
ODAKIM
el terrat de margarit
Víctorf
tram47
ignasibaga
alejandro sasplugas
KTK
peps
josepmaria
ostman
Sisu
TramBlau
30 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 34 ... 38  Següent
AutorMissatge
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDt Maig 02, 2023 10:17 pm

es l'etern dilema enfadat  
si es volen fer les coses amb meticulositat i rigurositat, es triga molt de temps en enllestir i deixar operatiu un circuit.
jo soc del mateix parer que tu, Carles (potser fins i tot més "cagaprisas"  Laughing) prioritzo la operativa vers els bons treballs que es veuen per aquestes llars, i que soc incapaç d'assolir, per altra banda !!
llavors, quan ho tinc tot mig funcionant, es quan m'hi dedico a millorar i detallar allo que no m'acaba de fer el pas ... i que sovint acaba sent una remodelació parcial Razz
suposo que ambdues formes de treballar son ben vàlides, perquè la qüestió es passar-ho bé fent el que t'agrada !!!  ok

A TramBlau y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDc Maig 03, 2023 2:07 am

Olot escrigué:
Ah, no!! de cap man.... però del gat no, perquè en Carles no té cap gat!!

sun2


En Carles no té cap gat domestic, té un gos, però en Carles no impedeix als gats semi-lliures que volten per Moià i segur que fan alguna visita al FIM

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDc Maig 03, 2023 3:14 am

Cert a Moià tenim molta fauna no us ho podrieu imaginar...no fa pas gaire tenia un cabirol al jardí o un porc senglar....els veins algun cop m'han dit que han vist una guineu...així què el pont podria tenir molts noms....ja veieu quina fauna hi tinc allà i quant jo hi vaig un més.... Wink Wink Wink

salutacions

Mallet73

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDc Maig 03, 2023 5:16 am

MALLET73 escrigué:
Cert a Moià tenim molta fauna no us ho podrieu imaginar...no fa pas gaire tenia un cabirol al jardí o un porc senglar....els veins algun cop m'han dit que han vist una guineu...així què el pont podria tenir molts noms....ja veieu quina fauna hi tinc allà i quant jo hi vaig un més.... Wink  Wink  Wink
salutacions
Mallet73
Al jardí de casa encara no hi han entrat els porcs senglars i cabirols, gats i esquirols si. Més amunt hi ha una granja de vaques i vénen a buscar sal i una mica de pinso per enriquir el menu.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6876

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDt Maig 23, 2023 6:03 am

Hola!!, he estat mirant els últims avenços dels FIM i n'hi ha per caure de culs....
Felicitats, això promet, t'hauràs de jubilar abans per poder acabar-lo tot!! riuuu riuuu riuuu

Una abraçada!!!

A TramBlau y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDt Maig 23, 2023 6:49 am

Content de trobar-te de nou ok ok ok ok ok
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDt Maig 23, 2023 7:59 am

Sisu escrigué:
Hola!!, he estat mirant els últims avenços dels FIM i n'hi ha per caure de culs....
Felicitats, això promet, t'hauràs de jubilar abans per poder acabar-lo tot!! riuuu riuuu riuuu

Una abraçada!!!
Cada dia que pasa queda menys per la jubilació..però espero haver acabat per a tal data i poder fer com altres amics ferroviaris i per llavors tenir temps per viatjar...

ignasibaga escrigué:
Content de trobar-te de nou ok ok ok ok ok

Molt molt molt content..!!!

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6876

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDt Maig 23, 2023 6:18 pm

super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDg Maig 28, 2023 8:48 pm

Aprofitan que la terra està tova per les pluges he aprofitat per avançar el tunnel...

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Img_3789

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Img_3790

fa un parell de setmanes vaig eixamplar el pas...ahir vaig posar un parell de vies...ara ja no crec que tingui problemes de galib..passen sense problemes 2 trens alhora.

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Img_3791

salutacions

mallet73

A Olot, TramBlau, lluis7, TOG y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1223

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDg Maig 28, 2023 8:51 pm

super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDg Maig 28, 2023 9:05 pm

Ben Treball !

Good job!

Bon travail !

aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 1:07 am

moviments, moviments !! bounce
com m'agrada veure'ls.
bona feina, Carles !! ok
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 2:01 am

Gràcies nois..avui estic mort, no em sento els braços!!!, espero que aquest proper cap de setmana de 3 dies fer alguna feina més..tot i que ja veurem com està la terra, aquest dies com estava molla es podia treballar bé....

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 3:26 am

Bons cabassos de terra i ben plens.

applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDl Maig 29, 2023 6:08 pm

MALLET73 escrigué:
Sisu escrigué:
...
Una abraçada!!!
...
ignasibaga escrigué:
Content de trobar-te de nou ok ok ok ok ok

Molt molt molt content..!!!

Mallet73

I jo també molt content!!

MALLET73 escrigué:
Gràcies nois..avui estic mort, no em sento els braços!!!, espero que aquest proper cap de setmana de 3 dies fer alguna feina més..tot i que ja veurem com està la terra, aquest dies com estava molla es podia treballar bé....
...

Jo també m'he cansat molt, només de veure les fotos dels moviments de terres que fas!!

Em sembla que jo descansaré tot el cap de setmana per a poder tenir forces per a veure les fotos que ens posaràs la setmana vinent.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDt Jun 06, 2023 8:54 pm

començo a treballar per obrir la boca nord del tunel.
FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Img_3800

en la boca sud segueixo treien cubells de terra.
FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Img_3801

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Img_3802

cada dia més aprop de poder formigonar....abans de que vingui la calorada.

salutacions

mallet73

A TramBlau, lluis7, KTK y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6876

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDt Jun 06, 2023 11:44 pm

Quina boscúria......ha de ser difícil treballar aquí.
Molta força!! ok
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDc Jun 07, 2023 2:31 am

Que no els buides enlloc aquests cubells? , ja no te'n quedaran perquè j omples testos riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDc Jun 07, 2023 3:26 am

ignasibaga escrigué:
Que no els buides enlloc aquests cubells? , ja no te'n quedaran perquè j omples testos riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

La intenció es tornar a posar la terra sobre els tunels un cop acabats...però veig que hauré de fer una pila en algun lloc..!!però amb tantes pendents i escales volia estalviar-me a sobre de moure pujar!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDc Jun 07, 2023 4:43 am

El moviment de terra és molt pesat i emprenyador, però has de buscar un racó no massa llunyà per dipositar les terres que no et molestin mentre fas altres coses, sinó ho calcules bé les hauràs de moure més d'una vegada
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDc Jun 07, 2023 7:08 pm

ignasibaga escrigué:
El moviment de terra és molt pesat i emprenyador, però has de buscar un racó no massa llunyà per dipositar les terres que no et molestin mentre fas altres coses, sinó ho calcules bé les hauràs de moure més d'una vegada

Cert...no tenia previst que sortis tanta terra...alguna cosa pensaré...

Gràcies

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12124

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDc Jun 07, 2023 8:29 pm

Jo aniria preparant camí com el que fa terrasses amb les terres sobrants, és molta feina, si, però cada metro que fas et permet treballar millor

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33142

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDc Jun 07, 2023 10:52 pm

En la vida real s'estudien els recorreguts de manera que les terres que s'han obtingut de fer rasses i túnels serveixi per omplir amb terraplens
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDj Jun 08, 2023 1:55 am

TramBlau escrigué:
Jo aniria preparant camí com el que fa terrasses amb les terres sobrants, és molta feina, si, però cada metro que fas et permet treballar millor

Pere
Aixó es el primer que vaig fer..però un cop omplert vaig passar a omplir testos i altres estris per poder moure millor i estalviar feina..

Olot escrigué:
En la vida real s'estudien els recorreguts de manera que les terres que s'han obtingut de fer rasses i túnels serveixi per omplir amb terraplens

està clar que els calculs han fallat!!??

per cert hi ha un kargolià....

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Img_3803

salutacions

mallet73

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TOG
Trenjardinaire
TOG


Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 595

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitimeDj Jun 08, 2023 6:18 am

per cert hi ha un kargolià....
Pot ser un inspector d´obres que ha vingut de KTK  i l´has descobert al seu WC , deu haver quedat ben descansat !  riuuu


Editat per darrera vegada per TOG el Dj Jun 08, 2023 9:29 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 30 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73
Tornar a dalt 
Pàgina 30 de 38Anar a pàgina : Previ  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 34 ... 38  Següent
 Temas similares
-
» Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]
» INDEX. - Les construccions d'en MALLET73
» nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73
» Ferrocarrils (Carles)
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: