TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73

Ir abajo 
+26
jordi
monplaisir
gobling
ulises
OG22
TOG
mikado
4000Talguera
fve
Shay
Mitjans
Olot
lluis7
MALLET73
ODAKIM
el terrat de margarit
Víctorf
tram47
ignasibaga
alejandro sasplugas
KTK
peps
josepmaria
ostman
Sisu
TramBlau
30 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3 ... 19 ... 38  Següent
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDv Abr 15, 2016 8:27 pm

MALLET73 escrigué:
hola com veig que fer el circuit encara va per llarg aprofitan el bon temps, avui he comprat uns ferros per començar a contruir boques de tunels i algun pont, els deixaré fet i a la intemperie per que agafin bon color i envelleixin..

aixi que aquest cap de setmana obres majors..

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 9vca2q

a veure com va la prova.....?¿?

salutacions

mallet73

Hola Amics!

doncs apartir d'avui comencen les obres per dur a terme un gran somni, que es contruïr i tenir un circuit al jardí....
el seu nom serà FIM, ferrocarrils independents del Moianès..ja que és a la comarca on es trobaran, hi ha molta feina a fer, cal preparar el terreny, però almenys mentres començaré a fer ponts i boques de tunnels..

seguin exemple d'altres circuits del foro, en aquest el simbol és la sargantana, ja que on estem hi ha molissiimes.... així que hem dissenyat un escut..
FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 23j3dk3

paciència que queda molt per que els trens circulin...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDs Abr 16, 2016 1:43 am

M'agrada aquesta sargantanaFIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I26gxj

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDs Abr 16, 2016 3:19 am

Bé, encara que els trens triguin encara a circular, almenys s'ha establert la companyia i ja estan preparant les primeres obres. Felicitats! Pensa a dissenyar-ho tot amb gàlib extra per a poder passar tot el teu material. .! riuuuu

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDs Abr 16, 2016 4:07 am

Felicitats!!!!!!. Algun dia ha de ser el primer! aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDs Abr 16, 2016 7:44 pm

Els meus millors desitjos per aquest ambiciós projecte que emprens...
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1829

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDs Abr 16, 2016 7:52 pm

Felicitats!
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDg Abr 17, 2016 9:10 pm

felicitats!!!!!!!!!
es un pas molt inportant i molt agrait
seguirem molt de prop aquesta construció
SALUTACIONS
PEP
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDg Abr 17, 2016 9:36 pm

peps escrigué:
felicitats!!!!!!!!!
es un pas molt inportant i molt agrait
seguirem molt de prop aquesta construció
SALUTACIONS
PEP
Tren

mosegaungles mosegaungles mosegaungles mosegaungles mosegaungles mosegaungles mosegaungles mosegaungles

gràcies amics!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDg Abr 17, 2016 11:49 pm

Doncs com us deia aquest cap de setmana he començat a fer obres...

He començat per fer els motllos de pont i base per un pont metal.lic..

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 2ilbiqa

fustes reciclades..
FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 2nbh66t

el motllo va prenent forma

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Ma8f2t

potser l'arcada quedarà molt gran, ja veurem un cop fet 2 arc...??¿??¿

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 2lcxkbd

la base del pont metal.lic..

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Rlmlxf

continuarà..

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDl Abr 18, 2016 12:59 am

Potser és gran però depèn de què vulguis fer i per on passar....
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDl Abr 18, 2016 1:21 am

Sisu escrigué:
Potser és gran però depèn de què vulguis fer i per on passar....

ja tenia pensat el tema de que si li calia fer la pilona més llarga, surten del motllo 2 varilles de ferro per encastar o bé al terra o bé a la pilona que seria l'altre part..però al veure el mega crac de pont he vist que les arcades que he fet són més grans..., nomès caldria fer la volta de l'arcada més tancada, però no faria servir fusta com aquest cop si no algun material que pugui ser més flexible...

per el moment no tinc decidit on anirà res de res... no ser ni com serà el circuit..?¿?¿?¿?¿ però volia fer alguna cosa per possar-me en marxa així les peces un cop fetes anirant agafan coloret de vell..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDl Abr 18, 2016 4:32 am

Quan vaig fer el meu, em va quedar amb la volta molt gran i no queda massa bé, jo les faria més tancades i els pilars més junts. Queda més estilitzat.

En quant al material, el buscaria més aviat rígid, que li puguis donar forma, però que aguanti el pes del ciment quan omples, ja que sinó, es va obrint, jo m'hi vaig trobar... Si et fixes en el mega pont, fa servir material que no se li deformarà amb el pes. És un tipus de fullola més prima, però prou rígida.

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 2usebgj

Per cert, un detall tècnic, a la fusta que farà la plataforma de la via, fes-li una mica d'angle als laterals per a que tingui sortida. Jo no hi vaig pensar i em va quedar encaixada. A l'hora de treure-la, em va trencar algunes parts dels murets. També podries mirar de posar-li algun tipus de desmotllant per facilitar la sortida.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDl Abr 18, 2016 9:49 am

applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud

Estic content que comencis la construcció del circuit, el gaudiràs molt i amb la gran quantitat d'aparatus que has fet tens entreteniment per una llarga temporada.

Dius que encara no saps a on han d'anar aquestes primeres construccions, si més no, fes-les servir de aprenentatge per veure el comportament dels materials, els motllos per aguantar morter han de ser molt forts per garantir que no hi hagin deformacions, a més per assegurar que el morter penetra a tots els racons s'ha de vibrar o punxar amb una vareta, això augmenta la pressió lateral al motllo. Un cop desemmotllat fes practiques de gravar la pedra com fa en Xavi a Kargolia.

treball treball treball treball treball

Si amb algo et puc ser útil ja ho saps.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDl Abr 18, 2016 9:12 pm

ignasibaga escrigué:
applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud

 Estic content que comencis la construcció del circuit, el gaudiràs molt i amb la gran quantitat d'aparatus que has fet tens entreteniment per una llarga temporada.

 Dius que encara no saps a on han d'anar aquestes primeres construccions, si més no, fes-les servir de aprenentatge per veure el comportament dels materials, els motllos per aguantar morter han de ser molt forts per garantir que no hi hagin deformacions, a més per assegurar que el morter penetra a tots els racons s'ha de vibrar o punxar amb una vareta, això augmenta la pressió lateral al motllo.  Un cop desemmotllat fes practiques de gravar la pedra com fa en Xavi a Kargolia.

 treball treball treball treball treball

 Si amb algo et puc ser útil ja ho saps.

 Fins aviat, Ignasi.

gràcies amics per els vostres comentaris....

Igansi justament es aquesta la idea.... gaudir fent per gaudir desprès veien com circulen els meus aparatus...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDc Abr 20, 2016 3:38 am

bé he preparat unes peces de porex per fer uns altres motllos per properes setmanes...

us tinc que dir que es molt divertit això de tallar el porex, però cal tenir una bona ma, a la que et descuides el talla per on no deus..

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 2clfyt

continuarà

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDc Abr 20, 2016 5:09 am

M' has de dir lo que et prens per tenir aquesta energia.......
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDc Abr 20, 2016 8:13 am

En Carles té més fronts oberts ell tot sol que tota la resta junts, és una màquina-

super12 super12 super12 super12

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDc Abr 20, 2016 8:52 am

Sí! Embarassed Embarassed Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDc Abr 20, 2016 5:37 pm

Moltes felicitatas per l'iniciativa, i per aquest començament tant vigorós.

El cocodril és un bon emblema.

Seguiré el fil amb molt d'interès.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDc Abr 20, 2016 10:33 pm

Sisu escrigué:
M' has de dir lo que et prens per tenir aquesta energia.......

Molta xocolata...

ignasibaga escrigué:
 En Carles té més fronts oberts ell tot sol que tota la resta junts, és una màquina-

 super12 super12 super12 super12

 Fins aviat, Ignasi.

no serà tan, tu també treballes força...

Olot escrigué:
Moltes felicitatas per l'iniciativa, i per aquest començament  tant vigorós.

El cocodril és un bon emblema.

Seguiré el fil amb molt d'interès.


cocodril.?? on ?? riuuuu riuuuu riuuuu  no ho és pas!! es una sargantana.. allà tenim tot tipus d'animalons...arbres etc. per triar per possar com va fer el xavi a kargolia... al final vaig triar la sarganta ja que és el que més magrada...

però si algún dia veig un cocodril ja farem el canvi a més s'avisar als rurals...!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 59
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1191

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDj Abr 21, 2016 12:00 am

Enhorabona Carles.
Ja veuràs que també es gaudeix construint el traçat ferroviari.
Això si; Et recomano que facis un bon plantejament al menys en línies generals, dons un cop t'hi posis de valent la feina és considerable, i no convé estar fent i desfent o rectificant massa.

Experimentaràs lo divertit que és anar creant un petit país al teu gust.

Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDj Abr 21, 2016 5:53 pm

Pero les sargantanes a rscala no són cocodrils?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDj Abr 21, 2016 10:10 pm

Carles abans de tot no hauries de tenir clar a on van els ponts etc
per l`altura el lloc .........
....no ser
o es que ja tens el plantejament del circuit fet i es secret de sumari riuuuu riuuuu
i no el treus a la llum publica nose
salutacions
PEP
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDv Abr 22, 2016 5:50 am

Carles , crec que el Pep tè rao,  entenc que tinguis ganes de fer algo , pero sense un esboix al menys del que penses fer es arriscat , Potser ja ho tens pensat ,llavors no he dit rès. Admiro la teva capacitat emprenedora  , Endavant!!!!!

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitimeDl Abr 25, 2016 2:43 am

peps escrigué:
Carles abans de tot no hauries de tenir clar a on van els ponts etc
per l`altura el lloc .........
....no ser
o es que ja tens el plantejament del circuit fet i es secret de sumari riuuuu riuuuu
i no el treus a la llum publica nose
salutacions
PEP
Tren

alejandro sasplugas escrigué:
Carles , crec que el Pep tè rao,  entenc que tinguis ganes de fer algo , pero sense un esboix al menys del que penses fer es arriscat , Potser ja ho tens pensat ,llavors no he dit rès. Admiro la teva capacitat emprenedora  , Endavant!!!!!

Alexandre

hola amics! ho tinc present però com li comentava a un bon amic ahir.... el que estic fent es fer proves i a veure com va el tema de les construcció, molt verd!!... fer proves es el motiu de començar..el circuit almenys fins dintre d'uns 4 anys no começarà a tenir projecta, calent fer moltes obres de gran envergadura per tenir l'espai on ha d'anar...

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 20psfax

la prova va ser un exit!! ara ja ser el que no he de fer..!!! però el motllo i el color hem van funcionar i agradar... continuarè fent de les meves...

salutacions

mallet73


Editat per darrera vegada per MALLET73 el Dl Abr 25, 2016 3:43 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 38Anar a pàgina : 1, 2, 3 ... 19 ... 38  Següent
 Temas similares
-
» modul de pas mallet73
» INDEX. - Les construccions d'en MALLET73
» Ferrocarrils (Carles)
» construcció d'un moli
» Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: