TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5

Ir abajo 
+2
Carles Marcos
Carlo61
6 participantes
AutorMissatge
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 Empty
MissatgeAssumpte: Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5   Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 I_icon_minitimeDl Set 21, 2015 8:30 am

Hola a tots, vull compartir amb vostès una altra de la meva creació d'un molí de muntanya del Trentino, com abans del graner, he utilitzat la mateixa tècnica de construcció .... divises amb un gruix de 3 mm. tires de bassa recoberts, i jo iniiato la construcció de dues de les quatre parets exteriors, la destinació:

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 V8ndj5

.... per aquesta construcció que he proporcionat per al revestiment de les parets internes també com vaig predir en l'etapa de disseny de reproduir fins i tot l'interior amb la planta i tots els accessoris relacionats amb la fabricació de la farina....amb aquesta intenció que vaig començar la construcció de les parets més ampli que proporciona el seu revestiment intern, així com per la segona destinació .....

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 30aq8gx

Vaig mantenir una de les dues parets llargues extraïble celebrades al lloc amb un sistema d'enclavament, de manera que vostè pot veure fàcilment l'interior d'un dels costats i el sostre també és extraïble ...

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 Vr3c3t

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 F3hm6u

He oblidat que tota l'estructura es recolza sobre una tira de 20x20 bassa cobertes amb el full de Eaulithe usual amb un gruix de 5 mm. sobre la qual vaig procedir a tallar les pedres ..
Excepte que va construir el molí d'aigua i l'engranatge de la roda que transmet el poder per moldre el lubecchio .....

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 670gec

.... I jo provveduo per col·locar el sòl de divises 3 mm cobert per les bandes habituals de la bassa 10 mm. gruix 1,5 mm .....

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 11l6kur

a continuació vaig fer la planta superior, on es troba la ubicació i mol tramoggi i l'escala també s'auto-construït amb tires de tell i bedoll barres de 2 mm. (Escuradents de dents comú) .....

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 2yosdg6

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 2psprpi

Mentrestant, fins i tot el molí i el seu tren de transmissió, llanterna, han pres forma, la següent imatge es representa la prova de compatibilitat amb el pis i altell amb paienza sostenint la llanterna i la vareta està connectat on vaig transmetre a limsione la mola .... rutina es compon de dues peces de 10 mm de divises. Fet a mà amb dremel, arxiu i raspa .....

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 2mh6jad

A continuació, he construït els altres components que falten en suport del molí sedàs que separa la farina del segó amb el conducte dedicada a la d'escapament del mateix, i la tremuja per a la recollida de la farina .....


Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 Ztvle0

així sipresentava l'interior amb la majoria dels accessoris col·locats en el seu lloc després de la pintura i l'interior de l'antic molí:

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 169f0jq

.... Es va oblidar la tremuja, també construït amb tires de diferent mida, tipus de fusta i el gruix de les parets de la tremuja són tires de color vermell cirera 0,5 x 3 mm ....

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 1671a3n

Ara va arribar el moment de construir la il·luminació interior i exterior per a l'interior de l'edifici .... Vaig fer servir dues barres de llautó 2 mm. de diàmetre que, a més d'actuar com a suport per als dos LED grocs, també condueix la font d'alimentació a 12 volts:

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 2cp3ko1

mentre que per a l'exterior em autocostruito una llanterna amb un altre LED de les utilitzades per a l'interior:

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 2prs48g

aquí està l'evidència de la planta a la nit:

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 2m3pkzn

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 2zyg0fs

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 2cy5ved

Llavors em vaig concedir un hàbit per a la il·luminació, per suggeriment del meu estimat amic Maurizio Birolini vaig construir una vella làmpada de querosè usant la punta del suport del cartutx d'un bolígraf Bic, una rentadora i un cartutx Pezo rellotger del mateix bic blanc, utilitzant com a base la part superior d'un passador de seguretat (els que tenen el suport de plàstic) i posar en un micro SMD LED de 0,8x1 mm. en grandària, proporcionant la totalitat d'un nansa formada per una vareta de 0,6 mm. diàmetre:

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 15eu4o3

... El treball s'ha continuat amb l'estructura de suport del sostre i el sostre en si va fer 3mm de divises. recobert des de l'interior i des de l'exterior de la fusta de bassa, per simular el sostre de pedra, el I cobert amb trossos d'escorça de les branques del pla que tenen un gruix entre 0,5 i 0,8 mm. per evitar l'escorça del tronc, ja que és massa gruixuda .... i així, peça per peça que va construir el sostre de pedra que llavors vaig acolorir i edat ....

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 10shisn

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 9fv6kz

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 2d1qvf8

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 Rbd4q8

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 2h5mzp4


... I, finalment, l'antic molí s'ha completat:


Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 10op9xe

tota l'estructura va ser pintat primer amb una capa de tinta diluïda en alcohol i després amb més capes de més colors d'aquarel·les líquides sempre ser diluïdes amb alcohol i uns passis de pigments de diversos colors i després fixades amb mat transparent ....
Espero que aquesta història, pas a pas, no s'avorreixen i m'he donat alguns suggeriments per a alguna construcció al costat de la següent ..... !!!!!

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Carles Marcos
Trenjardinaire
Carles Marcos


Ubicació : a
Edat : 24
Data d'inscripció : 25/06/2015
Nombre de missatges : 121

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5   Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 I_icon_minitimeDl Set 21, 2015 8:38 am

Felicitats, ets un artista. fas cada construcció que... deu ni do  genial
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5   Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 I_icon_minitimeDl Set 21, 2015 9:38 am

formidable formidable
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5   Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 I_icon_minitimeDl Set 21, 2015 10:23 am

Simplement genial.

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5   Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 I_icon_minitimeDt Set 22, 2015 6:58 am

Gràcies a tots per les felicitacions !!! bota Wink

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1197

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5   Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 I_icon_minitimeDt Set 22, 2015 8:28 pm

Ets tot un artista Carlo.
M'encanta aquest molí amb tots els seus detalls i d'aspecte tant rústic.

reverent

Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5   Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 I_icon_minitimeDv Set 25, 2015 7:12 am

formidable formidable formidable formidable

hola CArlo!

genial aquest molí, no hi han paraules per tan bonica feina, una pregunta quant has tardat en fer-la? amb les pintures i els material de que esta feta només és per estar en interior o també per l'exterior?

ciao Carlo!

Questo mulino fresco, non ci sono parole per un buon lavoro così, una domanda ha assunto come farlo? con vernici e materiale che è fatto solo per essere all'interno o all'esterno anche?

hi ha cada fuster en aquest foro!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5   Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 I_icon_minitimeDv Set 25, 2015 7:26 am

Gràcies de nou a tots pels bons elogis !!! ok

@ Mallet 73:
aquest edifici em va fer expressament per a un plàstic de portes i mai he experimentat tractaments per als edificis situats a l'aire lliure, tot i que estic convençut que ilgiusto impermeabilització, almenys per a la fusta, és el vernís espat marina per a embarcacions, el problema és que va tractats cada any ... és només recentment que em dedico a aquesta escala i no he experimentat tècniques particulars per a l'aire lliure, però crec que també la nau de resina transparent cascos és apropiat, però en aquest moment no tinc comentaris sobre .. ..

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5   Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 I_icon_minitimeDv Set 25, 2015 7:54 am

Carlo61 escrigué:
Gràcies de nou a tots pels bons elogis !!! ok

@ Mallet 73:
aquest edifici em va fer expressament per a un plàstic de portes i mai he experimentat tractaments per als edificis situats a l'aire lliure, tot i que estic convençut que ilgiusto impermeabilització, almenys per a la fusta, és el vernís espat marina per a embarcacions, el problema és que va tractats cada any ... és només recentment que em dedico a aquesta escala i no he experimentat tècniques particulars per a l'aire lliure, però crec que també la nau de resina transparent cascos és apropiat, però en aquest moment no tinc comentaris sobre .. ..

Hola, Carlo

gràcies per les explicacions, bona feina!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5   Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» construcció d'un moli
» Granero Muntanya Val Pusteria
» molí de vent o windmill
» les 5 màquines St Léonard del tren d'Olot (FFCC de la Terrassa)
» FGC 254 a escala H0m

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Edificis, personatges i altres accessoris-
Canviar a: