TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Granero Muntanya Val Pusteria WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Granero Muntanya Val Pusteria

Ir abajo 
+2
TramBlau
Carlo61
6 participantes
AutorMissatge
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

Granero Muntanya Val Pusteria Empty
MissatgeAssumpte: Granero Muntanya Val Pusteria   Granero Muntanya Val Pusteria I_icon_minitimeDg Set 20, 2015 4:47 am

Hola a tots! Volia compartir amb vostès les fases de construcció dels meus últims èxits en escala de G, en Granero Muntanya Val Pusteria.

Vaig començar a construir la base de tires rectangulars de disc de balsa 20 mm. superposada en el nombre de 3, llavors les mesures a base una alçada de 6 cm .; Llavors em porto la base de les tires amb retallades Ehaulite de 3 mm. de gruix gravat amb un cisell les pedres directament sobre el material:

Granero Muntanya Val Pusteria Bg9rx1

Una vegada que el hoprovveduto bàsica per construir els costats de les parets amb el Forex amb un gruix de 3 mm. en la qual he enganxat, a l'exterior, d'un centímetre d'ample tires de fusta de bassa amb un gruix de 1,5 mm .:

Granero Muntanya Val Pusteria Nd796c

.. continuant per tot l'hotel i també la construcció de la terrassa que envolta tres costats de l'edifici:

Granero Muntanya Val Pusteria Fe2vq8

Granero Muntanya Val Pusteria 211jgx4

Llavors jo vaig ajudar líquid aquarel·la diluïda en alcohol amb isopropilinico desnaturalitzat per al pigment es va aferrar correctament a la porositat de la fusta:

Granero Muntanya Val Pusteria 29f4jvc

..... Continuant amb la resta de l'edifici que dóna una tinta de base diluïda en alcohol i després superposar diverses capes de color acrílic en diversos tons ... aquí tinc una mica de retrat particular de la granja:

Granero Muntanya Val Pusteria 2hp3dy8

Granero Muntanya Val Pusteria Vfcrcp

Granero Muntanya Val Pusteria 2z6yry8

.. En particular, les bigues del sostre que regono:

Granero Muntanya Val Pusteria Jr3dzp

els vessants del sostre estan fets de fusta contraxapada de bedoll de 0,8 mm. i la nervadura amb perfils de carril en H0 codi d'escala 83:

Granero Muntanya Val Pusteria 2m7ggt4

... Sogettiva d'un detall d'un costat i la part posterior del graner:

Granero Muntanya Val Pusteria 2yobcza

Granero Muntanya Val Pusteria 2crowol

El graner sembla passat i com s'integra en el plàstic dels amics de Demonte (Gianni i Jerry), per a la qual va ser construït, adornada amb un arbre de caqui amb la seva bella fruites de color taronja clàssic de la temporada d'hivern:

Granero Muntanya Val Pusteria 2a7e8sj

Granero Muntanya Val Pusteria 2z6uwxv

Espero que l'explicació de les fases de construcció d'aquest edifici en particular hi piaciiuto i pot haver ajuda per als seus èxits .... l'edifici del costat ....

Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Granero Muntanya Val Pusteria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria   Granero Muntanya Val Pusteria I_icon_minitimeDg Set 20, 2015 6:18 am

Tren genial applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

Granero Muntanya Val Pusteria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria   Granero Muntanya Val Pusteria I_icon_minitimeDg Set 20, 2015 6:27 am

Fabulós, vaig passar un cap d’any a Falcade, provincia de Belluno i recordo aquests edificis que em varen cridar l’atenció, n’hi havia de reconvertits en segones residències.

M'ha recordat unes vacances molt bones, gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Granero Muntanya Val Pusteria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria   Granero Muntanya Val Pusteria I_icon_minitimeDg Set 20, 2015 7:49 am

Hola Carlo i tots els demés.

El final està molt ben aconseguit, felicitats. ok ok

Jo he fet moltes construccions amb fusta de balsa.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Granero Muntanya Val Pusteria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria   Granero Muntanya Val Pusteria I_icon_minitimeDl Set 21, 2015 3:23 am

Aquesta construcció és magnifica.

Moltes felicitats i gràcies per compartir.

A quina escala és aquest edifici, Carlo?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

Granero Muntanya Val Pusteria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria   Granero Muntanya Val Pusteria I_icon_minitimeDl Set 21, 2015 6:16 am

Gràcies a tots per les felicitacions, m'alegro que t'agradi i pugui compartir amb vostès la meva feina !!!

@ Amadeu:
  el Dovev inicial del projecte sigui de 1: 22.5, però després de veure a on anava paraules, en un turó lluny d'altres cases, per tal d'optimitzar la perspectiva he encongit una mica, i em vaig adonar 1:30 escala. És la primera experiència d'aquest tipus que faig i he de dir que tinc èxit en la perspectiva i en general es beneficia; l'estatueta es fotografia Presier d'1: 22.5 i segueix sent de grandària adequada, tot i que el plàstic, un cop acomodats els figurins graner estaran 1:32 per optimitzar encara més la perspectiva.

Aviat vaig a obrir un altre fil amb costruione d'un molí d'aigua i que ho va fer en 1: 22.5 exacta .. Wink

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Granero Muntanya Val Pusteria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria   Granero Muntanya Val Pusteria I_icon_minitimeDl Set 21, 2015 6:38 am

Gràcies, Carlo.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

Granero Muntanya Val Pusteria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria   Granero Muntanya Val Pusteria I_icon_minitimeDl Set 21, 2015 7:12 am

Si us plau Amadeu, imaginar !!! Wink

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Granero Muntanya Val Pusteria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria   Granero Muntanya Val Pusteria I_icon_minitimeDv Set 25, 2015 7:16 am

ciao CArlo!!!

bé !! que he de dir que no hagi dit ja !!! reverent reverent reverent reverent reverent reverent genial!!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

Granero Muntanya Val Pusteria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria   Granero Muntanya Val Pusteria I_icon_minitimeDv Set 25, 2015 7:31 am

MALLET73 escrigué:
ciao CArlo!!!

bé !! que he de dir que no hagi dit ja !!! reverent reverent reverent reverent reverent reverent  genial!!!

mallet73

Gràcies pel compliment ... Mallet!!!! ok

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Granero Muntanya Val Pusteria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria   Granero Muntanya Val Pusteria I_icon_minitimeDv Set 25, 2015 7:52 am

Carlo61 escrigué:
MALLET73 escrigué:
ciao CArlo!!!

bé !! que he de dir que no hagi dit ja !!! reverent reverent reverent reverent reverent reverent  genial!!!

mallet73

Gràcies pel compliment ... Mallet!!!! ok

Hola, Carlo

a tú per ensenyar-nos les teves construccions!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

Granero Muntanya Val Pusteria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria   Granero Muntanya Val Pusteria I_icon_minitimeDv Set 25, 2015 7:59 am

MALLET73 escrigué:
Carlo61 escrigué:
MALLET73 escrigué:
ciao CArlo!!!

bé !! que he de dir que no hagi dit ja !!! reverent reverent reverent reverent reverent reverent  genial!!!

mallet73

Gràcies pel compliment ... Mallet!!!! ok

Hola, Carlo

a tú per ensenyar-nos les teves construccions!!

salutacions

mallet73

.... super12 Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Carlo61
Jardinaire
Carlo61


Ubicació : Livorno - Toscana (Italia)
Edat : 62
Data d'inscripció : 10/09/2015
Nombre de missatges : 62

Granero Muntanya Val Pusteria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria   Granero Muntanya Val Pusteria I_icon_minitimeDv Set 25, 2015 8:04 am

MALLET73 escrigué:
Carlo61 escrigué:
MALLET73 escrigué:
ciao CArlo!!!

bé !! que he de dir que no hagi dit ja !!! reverent reverent reverent reverent reverent reverent  genial!!!

mallet73

Gràcies pel compliment ... Mallet!!!! ok

Hola, Carlo

a tú per ensenyar-nos les teves construccions!!

salutacions

mallet73

... Si us plau, imaginar !!! Salutacions ... Wink Very Happy

Hola, Carlo
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Granero Muntanya Val Pusteria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria   Granero Muntanya Val Pusteria I_icon_minitimeDv Set 25, 2015 7:19 pm

CArlo!! i de mitja que tardes en construir aquests edificis ???

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Granero Muntanya Val Pusteria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria   Granero Muntanya Val Pusteria I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Granero Muntanya Val Pusteria
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Muntanya Molí d'aigua del Trentino, escala 1: 22.5

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Edificis, personatges i altres accessoris-
Canviar a: