NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| MSA-MODELISME | |
| | Autor | Missatge |
---|
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: MSA-MODELISME Ds Nov 10, 2012 1:07 am | |
| | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: MSA-MODELISME Dj Mar 21, 2013 10:18 am | |
| | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: MSA-MODELISME Dj Mar 21, 2013 6:27 pm | |
| Molt interessants les dues webs. A la segona és una llàstima no saber a quina escala són. | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: MSA-MODELISME Dv Mar 22, 2013 7:31 am | |
| Fa un temps que me la miro, els models semblen estàtics i l'escala ben podria ser 1, 22 o superior. Encara no he sabut veure-ho Però això si, són unes belleses Pere | |
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: MSA-MODELISME Dv Mar 22, 2013 8:23 am | |
| En canvi jo tinc l'impressió de que és una escala més petita.
També crec que deuen ser motoritzats: mirant la foto del 401 (la foto que fa 23) a dintre del bogi es veu com una caixa que podria ser un motor.
D'aquesta foto i d'alguna altra també em crida l'atenció la llanta de la roda que es veu ben rovellada. | |
| | | jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: MSA-MODELISME Dv Mar 22, 2013 8:25 am | |
| | |
| | | RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
| Assumpte: Re: MSA-MODELISME Dl Maig 08, 2023 9:47 am | |
| Es tracta de reproduccions de ferrocarrils francesos a escala HOm. | |
| | | tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: MSA-MODELISME Dl Maig 08, 2023 11:21 pm | |
| l'autor (Michel Subrenat Auger) és un mestre del modelisme. va col·laborar amb la revista francesa: LOCO REVUE; Després d'haver-lo conegut al RAMBOLITRAIN, un museu excepcional situat a Rambouillet (prop de París), guardo bons records d'un senyor molt amable i perfeccionista. tots aquests èxits són extraordinaris. fa molts anys que viu a Portugal.
l'auteur ( Michel Subrenat Auger ) est un maître du modélisme. il a collaboré au magazine français : LOCO REVUE . Pour l'avoir rencontré au RAMBOLITRAIN, un musée exceptionnel situé a Rambouillet (près de Paris), j'en garde un souvenir d'un monsieur très aimable, perfectionniste. toutes ces réalisations sont extraordinaires. depuis de nombreuses années, il habite au Portugal. | |
| | | RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
| Assumpte: Re: MSA-MODELISME Dt Maig 09, 2023 4:07 am | |
| Gràcies Tram47 per aquesta incorporació: ahir vaig tenir pressa (era tard) i em vaig conformar amb el mínim!
De memòria, als anys 80/90, Atelier MSA gestionava la publicitat a Loco Revue.
Amicalment,
Christophe | |
| Assumpte: Re: MSA-MODELISME Dt Maig 09, 2023 5:25 pm | |
| Moltes gràcies a tots dos per aquesta aportació. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: MSA-MODELISME | |
| |
| | | | MSA-MODELISME | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| |