NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Matinal a Molins de Rei, 8-7-2012 | |
|
+5lluis7 MALLET73 Olot tram47 AdminTRENS.CAT 9 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Matinal a Molins de Rei, 8-7-2012 Dj Jul 12, 2012 10:12 am | |
| Carles i companyia: tornant de la trovada amb en Pere, vam comentar de fer una trovada de prova de moduls catalans per a primers de setembre. Com sería a casa seva, millor que sigui en Pere qui ho organitzi i proposi dates. Oi, Pere ?? PD: excepte el diumenge 9, si us plau, que jo no podría. | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Matinal a Molins de Rei, 8-7-2012 Dj Jul 12, 2012 10:47 pm | |
| - lluis7 escrigué:
- Carles i companyia: tornant de la trovada amb en Pere, vam comentar de fer una trovada de prova de moduls catalans per a primers de setembre.
Com sería a casa seva, millor que sigui en Pere qui ho organitzi i proposi dates. Oi, Pere ??
PD: excepte el diumenge 9, si us plau, que jo no podría.
em sembla bé...però que també vinguin els que no tenen moduls i son del foro per aportar idees i potser algu s'animaria a fer-ne....!!! per cert lluis com va el teu?? salutacions mallet73 | |
| | | jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Matinal a Molins de Rei, 8-7-2012 Dj Jul 12, 2012 11:11 pm | |
| Si tinc lliure el dia que proposeu, m'apunto encara que sigui per xerrar i treure idees. | |
| | | lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Matinal a Molins de Rei, 8-7-2012 Dv Jul 13, 2012 10:38 am | |
| - MALLET73 escrigué:
em sembla bé...però que també vinguin els que no tenen moduls i son del foro per aportar idees i potser algu s'animaria a fer-ne....!!!
per cert lluis com va el teu??
salutacions
mallet73 Carles, em sembla perfecta la teva aclaració: no cal que hi anem nomes els que fem modul, sino tot aquell que s'animi a pasar una bona estona !! I tant, a veiam si s'anima algun company mes a ferse'n un !! Doncs amb el trasllat a Canet, no he tingut massa temps per continuar amb el meu modul. Pero com es molt senzill, està practicament llest. Nomes em falta posar el balast (a Molins em van donar varias ideas per no afegir-hi mes pes encara) i la decoració. En qualsevol cas, està llest per fer proves de compatibilitat !! | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Matinal a Molins de Rei, 8-7-2012 | |
| |
| | | | Matinal a Molins de Rei, 8-7-2012 | |
|