NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| carreto amb cavall | |
| | Autor | Missatge |
---|
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: carreto amb cavall Dc Abr 18, 2012 8:01 am | |
| Estic buscant per la xarxa un carretó amb cavall que vaig veure (no recordo a on ) pero no trovo res. Només una carreta tipo western, pero que es a 1:30 i que podría modificar facilment, pero hem dona que pot quedar massa petita. Jo diría que el cavall es el mateix que tens tu, Amadeu, tirant de la vagoneta farcida de materials !! ... pero no n'estic segur. Que hem podeu ajudar?? | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: carreto amb cavall Dc Abr 18, 2012 8:36 am | |
| | |
| | | lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: carreto amb cavall Dc Abr 18, 2012 9:29 am | |
| El cavall et queda de conya tirant de la vagoneta, pero el carretó amb el que ve es horrible !! Juraria que el que vaig veure portava las rodes de fusta, no pas pneumátiques, pero no n'estic segur Pensava que seria algun kit de Pola, potser descatalogat. En fi, vaig a donar-li un cop d'ull als de schleich ... Gràcies, Amadeu | |
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: carreto amb cavall Dc Abr 18, 2012 9:36 am | |
| Sempre pots comprar el cavall sol. Però amb el carretó venien les regnes. També el conductor, que aquest sí que es pot comprar independentment.
El carretó el vaig desballestar, i alguns trossos varen servir per a "vestir" una vagoneta. No tenia cap més utilitat.
| |
| Assumpte: Re: carreto amb cavall Dc Abr 18, 2012 6:38 pm | |
| Aquí tens unes fotos de en què es va convertir el carretó: En aquest cas els seients laterals estan plegats, per al transports d'eines i materials del empleats de via i obres. En aquest cas els seients faciliten el transport dels empleats. La vagoneta pot ser remolcada per una dresina... o per un cavall. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: carreto amb cavall | |
| |
| | | | carreto amb cavall | |
|