TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)

Ir abajo 
+11
ignasibaga
jaume
TOG
ostman
Maxx_Rivoli
tram47
Sisu
peps
Olot
TramBlau
MALLET73
15 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDs Gen 21, 2012 10:09 pm

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Vivaraisautorailbillard
Hola Amics!!

De segur que auests automotors o autorails els coneixeu del nostre país veí!!
us penjo uns links, fotos i planells per si algú el vol fer Rolling Eyes
Per el que he vist hi ha uns quants models i colors,A80, A110, A180d, 212, 313, 315...etc,etc.. però per el que veig tan el 180 com el 212 son els mes fotografiats..
aquest es el petit, que de segur en josep li agradará.
CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) A50red

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Dec10126

hi ha inclus que son compostos..i no vagons d'acoplament.
CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Plan20billard

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Feb14515

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Feb14516

Aquest es per a tripulat!
http://www.letraintrain.com/magazine/Billard.htm
aquest es amb material de LGB.
http://vapeurtta.realbb.net/t847-autorail-billard-a-180-d

El que veig es que moltes formes arrodonides, finestres "gaudianes" de formes més extranyes..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDg Gen 22, 2012 1:01 am

super12 scratch study
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDv Gen 27, 2012 5:53 am

hola amics!!

algú de vosaltres tindria planell o mes informació del billard 212/213, ja que no trobo res per la xarxa i el nostre amic tram47 tampoc no te planells..??
CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) 1120autorail20billard20
el motor es de 3 eixos o de 2??
només te tracció en el boggie devanter, oi??

Amadeu!! tu segur que deus tenir alguna cosa???

agraït

salutacions

mallet73[u]
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDv Gen 27, 2012 6:45 am

Aquest Billard pertany a la línia del Vivarais, "Chemin de Fer du Vivarais" (CFV). El model és el Billard A150D.

Tenia un germà petit que era el Billard A80D.

El bogi motor te els eixos més separats que el bogi portador. Tots dos bogis són de dos eixos. El motor, que és el que es veu
més a prop nostre en aquesta foto, enganya i faria creure que podrien ser tres eixos, però només és una il·lusió òptica produïda
per l'aparell de fre (tipus tramvia blau) que hi ha entre els dos eixos motors.

Si et cal segurament sí que podria trobar alguna cosa.

Però, diguem, és que penses construir tota la flota d'automotors francesos? Shocked

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDv Gen 27, 2012 6:58 am

Laughing angell
salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDv Gen 27, 2012 7:10 am

hola Amadeu!!

doncs et tinc que dir que amb el tema del automotor de la marina i el renault ABH que hem vares comentar, hem vas obrir la gana de fer, a més he vist que m'agrada fer-ho, torno a ser un nen com abans que hem feia les meves maquetes per a jugar!!, les locomotores que van ser el primer inten..estan aturades, he vist mes facil el tema dels automotors i vagons, tal com fan altres artesans de foros extrangers..seguiré amb les locos, unes que falten recanvis i la garrat que ja vas veure... acabar amb les indicacions que hem vareu donar i pintar...

si saps d'altres automotors encara que no siguin francesos estic obert a ells...enrecordat que hem vares sorprendre amb els FGC verds....aquest son d'aquí!!!
salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDv Gen 27, 2012 7:27 am

D'automotors n'hi ha tants com vulguis.

A Portugal n'hi havia un assortit de molt interessants, tipus AM1. (busca "automotora diesel CP via estreita")
Aquí en tens alguns exemples:

http://trains.smugmug.com/CPCaminhosdeFerroPortuguesesan/Automotoras-of-years-70/20164851_Qmx3QP#!i=1594089744&k=PwmVcjS

http://www.transportes-xxi.net/tferroviario/automotoras

http://forum.comboios.org/viewtopic.php?f=11&t=11623

A França també (ja ho saps)

A Itàlia també (busca "automotrice scartamento ridotto")

De fet a tots els països d'Europa n'hi havia.

Amb la construcció del AM1 i del Renault ABH faràs el més petit i el més llarg. Very Happy

I a Espanya també n'hi havia de molt interessants. Per fer-te només una suggerència, mira el Ferrocarril del Bidasoa, i això sense parlar dels autovia Ymbern del FC Villena-Alcoi-Yecla, que t'encantarien.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDs Gen 28, 2012 1:48 am

ok, gràcies per tota l'informació!!! ja hi he donat un cop d'ull.....però...primer els francesos i els germans d'aquí(cat)...desprès la resta... riuuuu

si veieun o sabeu d'on treure el planell del billard 212/213...digeu-me ho si us plau!!

per cert aquí un automotor italià en escala G amb material LGB
http://ferrovieincalabria.blogspot.com/2010/12/scartamento-ridottoridotto.html

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDs Gen 28, 2012 4:15 am

Carles, et suggereixo passar un dia per casa, amb temps per a fullejar uns quants llibres, a on veuràs uns quants automotors francesos. Això seria molt més pràctic que anar posant l'informació aquí, per què n'hi ha bastants.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDg Gen 29, 2012 9:49 am

Es una peça extraordinaria,el vaig veureu a la fira expométrique

em un preu d`esorbitat ,

salutacionsCONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) 462324 PEP
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDs Mar 03, 2012 9:02 pm

MALLET73 escrigué:
... estic en reserca de trobar el planell del billard 212/213, aquí una foto, no trobo per en lloc, ...
... no tindrà pas tu de planell o diagrama o mides...etc,etc...
CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Billardw
...

Billard va fabricar una gama d'automotors diferents. La nomenclatura que seguia era la següent:

A = Autorail (automotor en francès)
80 / 150 / etc = indicava la potència en cavalls
D = Dièsel

A més hi podia haver una xifra al final que indicava un número de variació dintre d'un mateix model, com podria ser A150D1 o A150D2

Així, el de la foto era el A150D4, que a demés tenia la matricula 214 del Chemin de Fer du Vivarais.

Del A150D no tinc planell. Em semblava que en algun llibre potser... però no el trobo. Em fa l'efecte que el dec haver vist en alguna altra banda.

L'únic que he trobat són aquestes mides (en mm):

Llarg caixa : 13.440
ample caixa: 2.400
alçada a cap de carril: 2.755
empate bogi motor: 2.400
empate bogi portador : 1.650
entre-eix de bogis: 8.220
diàmetre de rodes: 600
altura del pis a cap de carrl: 578

nombre de seients 44
massa: 14 Tn

Unes fotos que poden ser útils sobre els A150D:

http://www.apocopa.fr/
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDj Mar 08, 2012 7:01 am

hola Amadeu!! estic amb les mesures d'aquest billard, l'alçada cap de carril que vol dir desde la via fins el sostre(part exterior entenc)???? o sigui el galib?? no sabras pas les mides de on fa aquestes corbes que s'estreny a cada punta del automotor??
no el penso fer encara, estic possan les mides amb totes les fotos que tinc d'ell, per quant sigui l'hora...estic molt enfeinat amb material i els moduls...si no m'esgoto pararé boig de tan pensar, que, com ....esperar...


esta el foro un xic parat aquest dies no??? Exclamation
salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDj Mar 08, 2012 7:51 am

MALLET73 escrigué:
hola Amadeu!! estic amb les mesures d'aquest billard, l'alçada cap de carril que vol dir desde la via fins el sostre(part exterior entenc)???? o sigui el galib?? ...
El cap del carril és just la part de sobre del carril, el punt més alt, o sigui la rodadura (per a on roden les llantes de les rodes)

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Img_0711

Per tant quan es diu que es mesura des del cap de carril fins a on sigui, la mida es pren així,

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Img_0712
En aquest cas, això tampoc seria el gàlib, sinó l'alçada del vehicle. Les mides dels vehicles no coincideixen mai amb el gàlib d'una línia, per que el gàlib és una línia imaginària que és el límit màxim i les mides han de quedar sempre per dintre d'aquest límit o gàlib.

MALLET73 escrigué:
...no sabras pas les mides de on fa aquestes corbes que s'estreny a cada punta del automotor??...
No, Carles, aquestes mides no les tinc. Les pots treure a partir de fotos, buscant proporcions, etc, si tens bon ull.
Sempre et queda el recurs de fer trampa i mesurar la meva caixa. Very Happy

MALLET73 escrigué:
...no el penso fer encara, estic possan les mides amb totes les fotos que tinc d'ell, per quant sigui l'hora...estic molt enfeinat amb material i els moduls...si no m'esgoto pararé boig de tan pensar, que, com ....esperar...
esta el foro un xic parat aquest dies no??? :!...
És clar !! si tu estàs tan enfeinat i no vens, es nota !!! riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Automotor billard 213   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDc Set 25, 2013 5:38 am

Hola Amics!!!!

Perquè no tingueu que esperar molt de temps a les meves sorpreses us adelanto aquesta.....però aquesta ÉS MÉS PETITA QUE DE COSTUM!!!!! riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu 

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Oefl

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Zhqe

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Prvw

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) K6a9

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Bnx1

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Gbad

segueixo el mateix sistema de muntatge com fins ara.... el cul i el morro amb aquetes finestretes de forma extranya són els unics problemes greus...és força recta menys els extrem que te aquesta forma arrodonida...
En aquest automotor seguin els concells d'en josep (bantren) no és veurà la tornilleria a l'exterior com fins ara..mica en mica aprendré josep!!

ja ho diu en Rajoy que repunta la feina i sortim de la crisis!!!! riuuu riuuu riuuu 

continuarà!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDc Set 25, 2013 6:04 am

Ostres, molt bé !!!!. Aquest no és gens fàcil, eh?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDc Set 25, 2013 6:05 am

Molt be, Carles !!

Amb aquest no tindràs problemes de gàlib: és un vehicle molt adequat. A demés te el seu atractiu. Enhorabona per la decisió.

L'únic que m'hi sobra, si em permets una crítica (constructiva), són aquests ganxos de ferreteria.

Has pensat en anar a donar un cop d'ull a alguna botiga de modelisme? si busques entre els accessoris per a vaixells, trobaràs tota mena de coses. Amb una mica de sort podries trobar-ne de més adequats que aquests.

Per Ebay també trobaràs coses semblants.

Qualsevol recurs és millor que aquests ganxos desproporcionats i poc realistes. Però si no trobes res, potser val més no posar-n'hi cap.

En qualsevol cas, segur que aquest vehicle acaba fent patxoca. Ja tinc ganes de veure'l córrer. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDc Set 25, 2013 6:56 am

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDc Set 25, 2013 7:38 am

També no puc esperar per veure'l Córrer.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDc Set 25, 2013 8:26 am

Potser és una mica petit...

Sóc de la mateixa opinió que l'Amadeu respecte els ganxos...
Tornar a dalt Ir abajo
TOG
Trenjardinaire
TOG


Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 591

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDc Set 25, 2013 10:44 am

És interessant partir de peces normalitzades i modificar-les. Els ganxos,potser un pèl grans, poden
deformar-se amb un bufador de gas posant-lo al roig viu. Agafat al cargol de banc i amb unes
aliquetes de punta  fer una mena de S suau a la punta obrint-la .
També amb una Dremel i una fresa esmeril afuar les puntes i modificar el perfil cilíndric en tota la
secció per assemblar-se al forjat dels originals. Segurament trobaries ganxos de llautó que són més
fàcils de llimar i/o esmerilar.

Bona feina ! Veig que hi poses motl "carinyo" com tots els companys d´aquest fòrum. Per molts anys !
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDj Set 26, 2013 2:54 am

Hola Amics! gràcies per els vostres concells....ho tinc present!! faré alguna cosa...
avui he emmasillat tot l'automotor .. la part posterior amb el tope i l'enganxall, per si ha de dur un remolc Cool 
CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) C22s

també he pulit el sostre i fet detalls..
CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Dsp9

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDj Set 26, 2013 4:35 am

La primera foto fa por... em recordes aquelles dones plenes de rulus al cap amb la cara plena de potingues... i la bata de boatiné i pantufles...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDj Set 26, 2013 4:59 am

Qui ha dit por?
Mes enginys....
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDl Set 30, 2013 4:59 am

Hola Amics!

Les feines dels tallers M73 d'avui
els fanals
CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) 5rnw
acabar amb el sostre
CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) F9yn
un cop pulides les finestres del davant, ja he començat a enganxar la soldadura..
CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) 9eu7

continuarà!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitimeDl Set 30, 2013 7:02 am

Genial. Very Happy 

Per els ganxos, el divendres vaig estar a Palau (la del carrer Balmes, no pas Pelai), i vaig trobar uns ganxos molt més petits que aquests que fas servir tu.

La marca era AMATI MODELISMO.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) Empty
MissatgeAssumpte: Re: CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)   CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD  (França) I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
CONSTRUIR UN AUTOMOTOR BILLARD (França)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Projecte Automotor Billard A 150 D7 (MOP)
» CONSTRUIR UN AUTOMOTOR RENAULT ABH
» construir automotor littorina fiat G/IIm
» Automotor billard A150D (França) a escala IIm, construit de fusta per en Frederic Caballé

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: