El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Lliçà d'Amunt Edat : 55 Data d'inscripció : 16/09/2009 Nombre de missatges : 285
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012) Dj Feb 09, 2012 7:14 am
Hola, jo podria passar per Molins dema per la tarda a partir de les 17:00 mes o menys.¿ Es bona hora o ja el tindreu tot llest i no estareu?
Salutacions Manolo
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12355
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012) Dj Feb 09, 2012 8:01 am
Jo espero arribar entre les 16 i 17 Demà al matí li acabaré de treure la pols als tramvies i trasinas amb un petit compressor, si és que encara els queda pols, i al cotxe.
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33806
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012) Dj Feb 09, 2012 8:02 am
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12355
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012) Dj Feb 09, 2012 8:07 am
El pinzell ja vaig passar avui, tres vegades, com havia d'anar al metge el bufada ho deixo per demà Pere
FACTOR Trenjardinaire
Ubicació : BARCELONA Edat : 79 Data d'inscripció : 08/12/2009 Nombre de missatges : 476
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012) Dj Feb 09, 2012 11:37 am
Me agraderia moltissim col-laborar en el montatge i desmuntatge, tinc una borsa preparada amb divers material, per si fos necessari, tot aixó per si puc venir divendres a la tarda. Disapte al mati abans de las 11 horas estaré amb vosaltres.
Salutacions.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33806
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012) Dj Feb 09, 2012 6:04 pm
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19515
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012) Dv Feb 10, 2012 9:14 pm
Hola amics! lamento no haber fet fotos, però anava per feina! els circuits dels Amics del tren petit de molins a ultima hora ja circulaven per el seu circuit, el d'en lluis castrillo ja també era tot muntat a la espera del seu propietari que poses l'electricitat al circuit, els nostres amics de momi, ja tenien gaire bé acabat el seu modul, l'altre francès que no se com es diu va estar reparan la màquina artesana que donava problemes de gir en un dels motors(per doneu però demà farè les fotos d'aquesta màquina, màquina curisosa, ja que funciona amb radio control, en digital i analogic..) els de lutjens també van arrivar i van començar a muntar el seu stand.. i ja no dir-vos els de Aster..
Amadeu els catalans amb perdò de la resta som els millors , per cer vas dur el ferrostal!!! penjeu fotos d'avui..que encara que no sigui amb vosaltres desde aquí la feina les miraré..
salutacions
mallet73
E4lok Trenjardinaire
Ubicació : Granollers Edat : 64 Data d'inscripció : 27/01/2009 Nombre de missatges : 824
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012) Ds Feb 11, 2012 4:24 am
Em sap greu pero no puc anar-hi.
Gràcies per les vostres fotos!
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012) Ds Feb 11, 2012 10:48 am
Avui i he pasat i m`agradat molt,les maquetes ,expositors.........
i un exelent ambient
salutacions
PEP
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012) Ds Feb 11, 2012 8:30 pm
Ahir, per fi, tot a punt per a rebre al públic. Vaig aprofitar per a fer aquestes fotos just uns minuts abans de l'obertura de portes al públic. Les vaig fer sobre tot pensant en els que no hagin pogut venir (en especial en Víctor que és a Milà)
Aquest era l'estand meu i d'en Bantren:
Una mica més d'aprop per a que veieu les peces que varem portar:
Les meves...
(ups, la garrat del fons és d'en Josep)
...i les d'en Josep (Ho sento: la garrat aquí ha quedat tallada )
Aquest és el modul que els membres de TRENS.CAT varen improvisar per el circuit MOMI. Tenint en compte dels mitjans i del temps de que disposaven, crec que el resultat va ser ben bo:
En conjunt es tractava de bucle de tancament del circuit principal del MOMI, i a l'interior hi havia un feix de vies de maniobres amb alimentació independent del circuit principal, de manera que s'hi podia maniobrar lliurement.
En detall, La torre d'aigua d'en Josep i alguns arbres d'en Carles.
El pas a nivell, la caseta i els arbres, que són fets per en Carles (molt bon treball)
El mòdul d'un dels acompanyants del MOMI (en Gérard)
Al mòdul no li mancaven detalls de tota mena
Una Corpet de no va deixar de fumar ni un moment
La màquina dièsel que ha anomenat abans en Carles, una màquina que jo anomenaria tot-terreny, perquè és capaç de circular en analògic, digital, i també amb bateries !
Totes les agulles del mòdul són fetes de forma artesana per en Gérard
En el moll de mercaderies no hi falta un vagó amb la seva corresponent carga
La resta de mòduls del MOMI, que ja coneixíem d'altres exposicions, però que no deixa de sorprendre'ns per els seus detalls. Aquí veiem al costat de la via principal, un circuit de 5 i 7 polzades i quart.
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012) Ds Feb 11, 2012 8:57 pm
i continuem amb els detalls del MOMI
Veieu que el burro català no hi falta !!
A l'altre extrem del circuit hi ha el dipòsit de màquines, que és una instal·lació ben complexa.
També hi ha interessants vehicles de carretera
Mira, aquest s'ha espatllat !
Al costat del MOMI hi ha en Pere amb els seus treballats tramvies
Un a un, el tramvia blau
La dresina i el seu remolc
Una representació del tramvia d'Argentona
L'altra dresina
Els baixos de tramvia recentment acabats, amb el seu "recollidor de persones"
I un mostrari d'interessants peces de fosa
Una vista general de l'exposició Els estands del fons ofereixen compra-venda d'articles de segona mà. Hi ha força material LGB
i des de l'altra banda
Com que hi ha més espai que en el local de l'any passat, s'ha absorbit molt bé l'augment de participants, sense donar sensació d'atapeïment. Ara, això si, el local és molt fred, i amb les temperatures que està fent aquest dies, deu n'hi do !
Aquest és un dels circuits que hi havia. No puc dir de qui era, per que no ho sé
A mig matí varem rebre una interessant visita: en Francesc ens va portar una màquina feta per un artesà Alemany (Reppingen). Es tracta de la reproducció de la màquina AEG que va circular per el tren de San Sebastian a la Frontera, altrament conegut com a "El Topo". El model és construït íntegrament en llautó, sobre motoritzacions LGB
La construcció, de qualitat suprema, no està mancada d'excel·lents detalls
Em va cridar l'atenció un funicular que hi havia, mig amagat, a l'estand de Aster. Malauradament no el vaig veure funcionar en cap moment
I parlant d'ASTER, prepareu els baberos.
Sense comentaris !
Com veieu, ja no dic res, perquè se'm han acabat les paraules !
Per a mi, només per veure aquest estand, ja val la pena el desplaçament a Molins
Altres circuits que hi havia a la fira
I per avui, ja està be. Els que no han vingut, avui encara hi són a temps !!
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012) Dg Feb 12, 2012 7:55 am
Bon reportatge Amadeu
l`ho de Aster no hi ha paraulas
salutacions
PEP
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1586
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012) Dg Feb 12, 2012 10:37 am
Apart de ser la meva primera presa de contacte "en viu" amb la escala G, el millor de tot va ser coneixer i compartir una estona amb tots vosaltres !! Tant la Merce com jo varem disfrutar de la visita i dels vostres consells i ànims. Gracies a tots i fins la propera !!!
PD: Bantren, lamentem no habernos despedit, pero al marxar no et vam veure . Una abraçada !!
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19515
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012) Dl Feb 13, 2012 4:24 am
Hola Amics! més fotos !!ahir al matí tot just abans d'obrir..
el trenet de la marina
la mikado d'en Pere, president de trens petits de molins de rei la composicó que vaig dur de la meva filla per rodar en el circuit d'en lluís
desprès més
salutacions
mallet73
TramBlau Mestre tramviaire
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012) Dl Feb 13, 2012 7:23 am
Aquest és el primer dels dos vídeo montange que he fet de l'esdeveniment, després poso l'altre, aquest ha costat 5 hores pujar-lo , a veure el que triga l'altre. Pere
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012) Dl Feb 13, 2012 7:41 am
Fotos estupendes. I molt be la foto en la que sortim tots !
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012) Dl Feb 13, 2012 7:55 am
Encara tinc algunes fotos més fetes diumenge:
Visita d'en Francesc Casas i Joan Antoni Raventós, que varen portar una màquina a vapor viu construïda per Reppingen (Alemanya).
Malauradament aquesta màquina va patir un desafortunat accident i va acabar seriosament avariada.
Al final el funicular va funcionar
En Carles va portar l'automotor del trenet de La Marina, que es va fer un tip de rodar per el MOMI
Per a mostrar-nos la gran sorpresa, no obstant, ens va fer esperar fins al final. Ara, que va valer la pena. Jo quan el vaig veure, quasi caic de cul a terra !!
L'automotor ABH, encara per acabar, presenta ja un aspecte imponent. Construït amb molt bones mans, ofereix una rectitud i correcció irreprotxables, això a part de lo impactant que resulta una peça de proporcions similars. O dit més primitivament: vaja bitxo !!!
En Francesc Casas també va rebre uns vagons artesans de Gecomodel que varem poder veure en detall
Els vagons varen tenir l'honor de ser remolcats per la garrat d'en Josep, i la garrat d'en Josep va tenir l'honor de remolcar els vagons !!
Aquest simpàtic tren d'en Manolo em va agradar sobre tot per la gran fumarola que era capaç de fer.
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012) Dl Feb 13, 2012 8:03 am
Crec que no va estar gens malament la trobada, les fotos de tots molt bones com sempre, el video que falta estarà en xarxa en cosa d'una hora, crec Pere
manolo0101 Trenjardinaire
Ubicació : Lliçà d'Amunt Edat : 55 Data d'inscripció : 16/09/2009 Nombre de missatges : 285
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012) Dl Feb 13, 2012 8:14 am
estem esperant la segona part
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012)
II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012)