TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
tallers Mallet73 - Página 9 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

tallers Mallet73

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 47
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 11033

tallers Mallet73 - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDv Abr 03, 2020 7:52 am

ODAKIM escrigué:
Si paren tallers Mallet INC., ja sí qu és la fi del mon...

No entenc com és que les estateries es van buidar de paper de water i no de cola.... tant elmenant lcom és. geek

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

salutacions

Mallet73

#QuedataCasa
#QuedataCasaiFesTrens
#JoEmConectoATrenscat
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 67
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 4871

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDv Abr 03, 2020 4:37 pm

Això tot i que està limitat, que té moltes coses a Moià o clausurades a la feina, restriccions de material, etc. sinó no tindriem temps de fer res nosaltres ens passaríem les 24 hores del dia seguint els seus treballs. És admirable la seva capacitat.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 60
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 24514

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDv Abr 03, 2020 5:16 pm

ignasibaga escrigué:
 ...no tindriem temps de fer res nosaltres ens passaríem les 24 hores del dia seguint els seus treballs...

riuuuu

Quanta raó tens!!

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDl Abr 06, 2020 9:24 am

Hola nois!!

Porto desde dijous passat encallat en un projecte d'un cremallera que tenia pendent i com ara es cosa s'acabar-los dons mira....però renoi...aixo de treballar amb inclinació dificulta molt la feina...a part de la motorització que ja es un altre tema...estic seguint els planell i fotografies però m'he quedat estancat....no ser si tirar per el dret i fe llicencies o parar-lo i continuar més endavant..per que com diu la meva filla m'estic ratllant!!! nose nose nose nose

Teni auq ehaver fet el vaixell!!! Wink Wink

salutacions

Mallet73

#JoemQuedoaCasa
#JoemQuedoaCasaiFestrens
#JoemConectoaTrenscat

Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit

Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 44
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2233

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDl Abr 06, 2020 10:24 am

Carles....Vaixell?? Un ferri per a trens? Wink Very Happy geek bota bota
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 41
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 6842

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDl Abr 06, 2020 10:44 am

Tu ves donant idees... riuuuu

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDl Abr 06, 2020 11:14 am

Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Edat : 41
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 6842

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDl Abr 06, 2020 11:25 am

el terrat de margarit escrigué:

angell angell smiley-angelic004 geek

diable diable diable diable diable diable

riuuuu

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDt Abr 07, 2020 7:57 am

el terrat de margarit escrigué:
Carles....Vaixell?? Un ferri per a trens? Wink Very Happy geek bota bota

Si per aqui anava la idea,,també en una barcasa de transport....

Mitjans escrigué:
Tu ves donant idees... riuuuu
+1 sempre es bo rebre propostes..!!

De fet he aparcat el cremallera per seguir amb altres coses i el dia ha sigut molt profitos..!

salutacions

Mallet73

#JoemQuedoaCasa
#JoemQuedoaCasaiFestrens
#JoemConectoaTrenscat

Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDt Abr 07, 2020 12:37 pm

angell smiley-angelic004 riuuuu riuuuu super12
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDt Abr 07, 2020 3:48 pm

Val més aparcar-lo fins tenir les coses més clares, penses fer-lo pujar pel pendent que vau muntar a Molins?, si és així és a aquesta pendent que t'has d'adaptar.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDc Abr 08, 2020 9:52 am

ignasibaga escrigué:
Val més aparcar-lo fins tenir les coses més clares, penses fer-lo pujar pel pendent que vau muntar a Molins?, si és així és a aquesta pendent que t'has d'adaptar.

Aparcat.!!! No en principi el tenia previst per els FIM, però seria adaptable al modul d'en Marcel.....per trencar la crisis del artista com un que conec m'ha dit.. Wink Wink Wink he fet un tender que tenia a peces en versió lliure sense tenir que ser una reproducció a un original..i carai com he gaudit..ara ja vaig per una altre cosa..mica en mica van mancan productes i coses,,però no puc de deixar de fer coses si no si que el confinament pot ser per tornar-se boig!!! geek geek geek geek geek geek king king king geek geek geek

així que seguexio... riuuuu riuuuu riuuuu super12 super12 super12

salutacions

Mallet73

#QuedataCasa
#QuedataCasaiFesTrens
#JoEmConectoATrenscat
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDt Abr 14, 2020 5:34 pm

Avui sortida de comprar he pogut localitzar uns petits pots de loctite al supermercat..ja estava al limit. ..acostumo a comprar al xino....pero estan tots tancats...

Es de la marca tesa...veure com va ja q es el primrr cop q el compro. .de fet ja estava desesperat en el super no venen pegamento. .deu ser cosa del confinament...???!???

Estic treballant. .havia baixat el ritme de produccio per por de quedar me completamente aturat ....llavors si q m agafa un cobriment!!!

Al no disposar d ordinador no penjo cap imatge dels treballs....i ja portem un mes!!!!! Despres tindre feina....

Salutacions

Mallet73
#QuedataCasa
#QuedataCasaiFesTrens
#JoEmConectoATrenscat
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM

Edat : 42
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1183

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDt Abr 14, 2020 10:48 pm

Anims super12

jo també m'he adonat que vaig curt de cola No
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDt Abr 14, 2020 10:50 pm

I nosaltres també en tindrem a seguir-ho ok ok ok ok
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22

Ubicació : Madremanya
Edat : 50
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 248

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDc Abr 15, 2020 11:04 am

ODAKIM escrigué:
Anims super12

Per sort, vaig poder trobar Loctite a un Carrefour, quan havia esgotat el darrer tubet i sense acabar la feina.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDc Abr 15, 2020 9:01 pm

OG22 escrigué:
ODAKIM escrigué:
Anims super12

Per sort, vaig poder trobar Loctite a un Carrefour, quan havia esgotat el darrer tubet i sense acabar la feina.

Ahir al sortir del confinament per anar a fer la compra setmanal..vaig trobar de casualitat al Aldi..tubets de loctite de la casa tesa...a preu d or..pero q han servit..tot i ser tipus gel...engantxa de conya!!!

Be dema ja acabo el confinament. .l empresa em diu q m he d incorporar ..,aixi q tindre ordinador i internet..tot i aixi no patiu q us anire penjant poc a poc els treballs dels tallers..

Salutacions

Mallet73
#QuedataCasa
#QuedataCasaiFesTrens
#JoEmConectoATrenscat
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDj Abr 16, 2020 10:53 pm

MALLET73 escrigué:

Be dema ja acabo  el confinament. .l empresa em diu q m he d incorporar ..,aixi q tindre ordinador i internet..tot i aixi no patiu q us anire penjant poc a poc els treballs dels tallers..

Salutacions

Mallet73
#QuedataCasa
#QuedataCasaiFesTrens
#JoEmConectoATrenscat

Sigues prudent
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Barcelona i de vegades la lluna
Edat : 64
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 9451

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDj Abr 16, 2020 11:03 pm

Molt de compte

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDg Abr 19, 2020 9:12 am

ignasibaga escrigué:
MALLET73 escrigué:

Be dema ja acabo  el confinament. .l empresa em diu q m he d incorporar ..,aixi q tindre ordinador i internet..tot i aixi no patiu q us anire penjant poc a poc els treballs dels tallers..

Salutacions

Mallet73
#QuedataCasa
#QuedataCasaiFesTrens
#JoEmConectoATrenscat

Sigues prudent

TramBlau escrigué:
Molt de compte

Pere

Gràcies Nois!! vaig amb molt de compte i amb una paranoia del que toco o deixo de tocar..!!!! affraid affraid affraid si s'acosta algú em mantinc allunyat!!!
era previsible que un dia o altre hauria de tornar a treballar presencial i deixar el teletreball...he pogut comprobar que la 3D no ha estat infectada i sembla que funciona... Wink Wink Wink Wink li donaré feina per que faci alguna cosa que esta molt parada..!!!! riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 60
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 24514

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDg Abr 19, 2020 10:19 am

Podries imprimir mascaretes de les transparents.

por
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitimeDl Abr 20, 2020 12:23 pm

Olot escrigué:
Podries imprimir mascaretes de les transparents.  

por

Ja es va estar pensant de fer al començament de la crisis del covid19..però per una sola màquina esperar a que la faci, treure i tornar a posar que torni a imprimir no tenia sentit...i ara ja hi ha material que esta arriban als sanitaris..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: tallers Mallet73   tallers Mallet73 - Página 9 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

tallers Mallet73
Tornar a dalt 
Pàgina 9 de 9Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits interiors o modulars-
Canviar a: