TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Cotxera WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Cotxera

5 participantes
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12349

Cotxera Empty
MissatgeAssumpte: Cotxera   Cotxera I_icon_minitimeDc Ago 14, 2024 5:56 am

Fa uns dies em van regalar una cotxera artesanal, i com que no puc treballar a l'exterior per la pluja avui he decidit començar a treballar-hi, primer ahir vaig rapar el respirador del sostre i avui m'he posat a desmuntar portes

Cotxera 17236510

Cotxera 17236511

Cotxera 17236512

L'interior no el tocaré encara que el color no m'agrada

Les portes les canviaré per resina de les tarimes amb el color marró fosc que ja tenen

Per al sostre faré servir aquest sostre comprat a la Xina, crec que en cosa de 10 dies el tindre aquí, tampoc m'agrada molt el seu color que modificaré amb pintura

Teja

I unes lletres que faré servir per posar el nom de l'estació i per al material mòbil

Lletres

Lletres nom estació

Pere

A Olot y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire Plus
Tonton

Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 59
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 1064

Cotxera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxera   Cotxera I_icon_minitimeDc Ago 14, 2024 6:50 pm

Enllaços xinesos interessants!
Val la pena provar... o esperar la teva opinió.

trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

Cotxera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxera   Cotxera I_icon_minitimeDc Ago 14, 2024 8:02 pm

Compre molt a Aliexpress Pere. Com valores l'experiència ara que has provat molts productes?
Crec que la cotxera és una bona base i que amb els arreglos que li faràs segur que guanyarà molt.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

Cotxera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxera   Cotxera I_icon_minitimeDc Ago 14, 2024 8:14 pm

Et segueixo Pere!! aplaud aplaud super12 super12

salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Cotxera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxera   Cotxera I_icon_minitimeDc Ago 14, 2024 10:01 pm

Compro molt a la Xina, Ali i Temu, també a Amazon i Ebay.

Aquí a Montesquiu tenim molt poques coses i t'has d'acostumar a comprar per internet, els nostres comerços són un bar-llibreria al poble i un altre a les piscines, un economat cooperatiu, una carnisseria, la farmàcia i el forn. Per a compres importants Vic i Ripoll, per a trens i electrònica Barcelona i Internet. A Montesquiu tenim fins els diumenges furgonetes repartint, i dos punts de recollida a Sant Quirze de Besora.

Si el que vols comprar tens les referències o una foto, ho busques per internet i al millor preu.

Un exemple del que passa en viure aquí a dalt, vaig comprar a Leroy Merlin cola per a la grava, vaig comprar 2 litres, m'ha faltat 2 mes, vaig anar a comprar més i ja no hi ha en tot Leroy Merlin, desconeixen quan tornaran a tenir, això dilluns passat i aquestes dues ampolles em van trigar gairebé 3 setmanes, vaig haver d'anar a Vic a recollir-les. Quan vaig arribar a casa vaig agafar l'ordinador i a Amazon, d'una altra marca i de 5 litres. Dos litres a Leroy Merlin 32 € més despeses de desplaçament, a Amazon 30€ i posat a casa, va arribar ahir, tres dies

Pere

A MALLET73 y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

Cotxera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxera   Cotxera I_icon_minitimeDj Ago 15, 2024 7:55 pm

Es clar, t'entenc perfectament...ja no és el preu, si no l'estoc i que ho tens a casa i no has d'anar a buscar-ho...és el problema del comerç presencial...

Salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7375

Cotxera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxera   Cotxera I_icon_minitimeDl Set 16, 2024 8:58 am

Jo estic en la mateixa situació.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Cotxera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxera   Cotxera I_icon_minitimeDl Set 16, 2024 9:24 am

Aquest és l'estat que està en aquest moment, demà li posarà la darrera tira del sostre.
Les portes encara estan per fer i les velles no les vull posar, les faré ben aviat ara que ja he acabat amb el ciment del circuit

Cotxera 17265110

Cotxera 17265111

Cotxera 17265112

Aquest és l'estat que està en aquest moment, demà li posarà la darrera tira del sostre.
Les portes encara estan per fer i les velles no les vull posar, les faré ben aviat ara que ja he acabat amb el ciment del circuit.
Les primeres que vaig comprar a la Xina les vaig rebre en escala 1/87, sort que només em van costar 2€, vaig mirar a ebay i vaig veure el sostre per a nius de ocells, i és el que he posat eBay

Pere

A TOG li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

Cotxera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxera   Cotxera I_icon_minitimeDl Set 16, 2024 11:18 pm

Aquest sostre no es ben bé a escala, no Pere?. Però sembla pràctic a l'hora de muntar.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Cotxera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxera   Cotxera I_icon_minitimeDt Set 17, 2024 12:11 am

No, és 1/12 i és a base d'asfalt, és una cotxera artesanal que em van regalar, complira la seva funció allà on anirà destinada quan estigui acabada de restaurar, la portaré a Santa Eulàlia per decorat.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

Cotxera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Cotxera   Cotxera I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Cotxera
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Edificis, personatges i altres accessoris-
Canviar a: