El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12349
Assumpte: Cotxera Dc Ago 14, 2024 5:56 am
Fa uns dies em van regalar una cotxera artesanal, i com que no puc treballar a l'exterior per la pluja avui he decidit començar a treballar-hi, primer ahir vaig rapar el respirador del sostre i avui m'he posat a desmuntar portes
L'interior no el tocaré encara que el color no m'agrada
Les portes les canviaré per resina de les tarimes amb el color marró fosc que ja tenen
Per al sostre faré servir aquest sostre comprat a la Xina, crec que en cosa de 10 dies el tindre aquí, tampoc m'agrada molt el seu color que modificaré amb pintura
A Olot y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: Cotxera Dc Ago 14, 2024 6:50 pm
Enllaços xinesos interessants! Val la pena provar... o esperar la teva opinió.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Cotxera Dc Ago 14, 2024 8:02 pm
Compre molt a Aliexpress Pere. Com valores l'experiència ara que has provat molts productes? Crec que la cotxera és una bona base i que amb els arreglos que li faràs segur que guanyarà molt.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Cotxera Dc Ago 14, 2024 8:14 pm
Et segueixo Pere!!
salutacions
Mallet73
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12349
Assumpte: Re: Cotxera Dc Ago 14, 2024 10:01 pm
Compro molt a la Xina, Ali i Temu, també a Amazon i Ebay.
Aquí a Montesquiu tenim molt poques coses i t'has d'acostumar a comprar per internet, els nostres comerços són un bar-llibreria al poble i un altre a les piscines, un economat cooperatiu, una carnisseria, la farmàcia i el forn. Per a compres importants Vic i Ripoll, per a trens i electrònica Barcelona i Internet. A Montesquiu tenim fins els diumenges furgonetes repartint, i dos punts de recollida a Sant Quirze de Besora.
Si el que vols comprar tens les referències o una foto, ho busques per internet i al millor preu.
Un exemple del que passa en viure aquí a dalt, vaig comprar a Leroy Merlin cola per a la grava, vaig comprar 2 litres, m'ha faltat 2 mes, vaig anar a comprar més i ja no hi ha en tot Leroy Merlin, desconeixen quan tornaran a tenir, això dilluns passat i aquestes dues ampolles em van trigar gairebé 3 setmanes, vaig haver d'anar a Vic a recollir-les. Quan vaig arribar a casa vaig agafar l'ordinador i a Amazon, d'una altra marca i de 5 litres. Dos litres a Leroy Merlin 32 € més despeses de desplaçament, a Amazon 30€ i posat a casa, va arribar ahir, tres dies
Pere
A MALLET73 y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Cotxera Dj Ago 15, 2024 7:55 pm
Es clar, t'entenc perfectament...ja no és el preu, si no l'estoc i que ho tens a casa i no has d'anar a buscar-ho...és el problema del comerç presencial...
Salutacions
mallet73
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7375
Assumpte: Re: Cotxera Dl Set 16, 2024 8:58 am
Jo estic en la mateixa situació.
Assumpte: Re: Cotxera Dl Set 16, 2024 9:24 am
Aquest és l'estat que està en aquest moment, demà li posarà la darrera tira del sostre. Les portes encara estan per fer i les velles no les vull posar, les faré ben aviat ara que ja he acabat amb el ciment del circuit
Aquest és l'estat que està en aquest moment, demà li posarà la darrera tira del sostre. Les portes encara estan per fer i les velles no les vull posar, les faré ben aviat ara que ja he acabat amb el ciment del circuit. Les primeres que vaig comprar a la Xina les vaig rebre en escala 1/87, sort que només em van costar 2€, vaig mirar a ebay i vaig veure el sostre per a nius de ocells, i és el que he posat eBay
Pere
A TOG li agrada aquesta publicació.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Cotxera Dl Set 16, 2024 11:18 pm
Aquest sostre no es ben bé a escala, no Pere?. Però sembla pràctic a l'hora de muntar.
Assumpte: Re: Cotxera Dt Set 17, 2024 12:11 am
No, és 1/12 i és a base d'asfalt, és una cotxera artesanal que em van regalar, complira la seva funció allà on anirà destinada quan estigui acabada de restaurar, la portaré a Santa Eulàlia per decorat.