El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: LGB 3050 Dc Jul 31, 2024 10:37 pm
EP!!!!!!!! En Carles ja ho sap, tinc el màxim respecte i admiració per tot lo que fa en Carles. De fet, si jo vaig començar (atrevir-me) a fer models va ser per la seva "culpa", millor dit, inspiració.
Olot escrigué:
MALLET73 escrigué:
...
Sisu escrigué:
Quan medeix això Carles??????
Pobre Carles! ell, que ens mostra la seva nova peça amb tota l'il·lusió del món...
Hauríem de tenir un gran respecte per a les seves construccions...
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19510
Assumpte: Re: LGB 3050 Dj Ago 01, 2024 4:05 am
Nois no patiu pas, no em sap greu ni em molesta els vostres comentaris, no els agafo a males...uns aprecio molt i res del que em digue em pot fer sentir malament, hi ha un respecta mutu.
Si ho sembla de llarg de fet el primer disseny el feia moooolt llarg més de 60cm, però després de prendre les mesures del 3050 i fer algunes proporcions ha quedat més curt, de fet en les poques imatges que en tinc sembla que no ha de ser llarg, per que els bogies estan força a prop i no tan separats.
De totes maneres el disseny queda aturat aquí per el moment, cal acabar altres coses abans.
Salutacions
mallet73
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19510
Assumpte: Re: LGB 3050 Dg Ago 04, 2024 6:35 am
Avui impressió de l'aranya dels estreps del vagó.
El que em temia ha passat al treure el plàstic sobrant, ja s'han trencat algunes de les potes...tot i estar imprès al 100%, per tenir màxima quantitat de plàstic
salutacions
mallet73
A TramBlau y a RailwayManiac Els hi agrada aquesta publicació.
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: LGB 3050 Dg Ago 04, 2024 7:22 am
Jo sempre que he reproduït peces primes les he reforçat per on menys es veu.
Assumpte: Re: LGB 3050 Dg Ago 04, 2024 8:13 pm
Mitjans escrigué:
Jo sempre que he reproduït peces primes les he reforçat per on menys es veu.
Està clar jo també, però aquí es que va tot encaixat entre el vagó i el xassís..no hi ha espai per fer reforços..un altre opció era imprimir de costat i així la capa del fil no seria vertical..però malauradament les potes de les aranya no encaixen on van posades en el vagó...
Avui faré un altre prova quant acabi de imprimir el que tinc al forn..
Salutacions
mallet73
Assumpte: Re: LGB 3050 Dt Ago 06, 2024 3:51 am
Mentres estic amb feines de disseny, la màquina segueix imprimint peces...després de veure que no funcionava bé el resultat de la impressió, he provat de girar-la, cosa que fa que tingui menys plàstic per treure.
El resultat es millor es trenquen menys les petites potes, ara he ajustat unes dècimes més les mides de les potes a veure si li donen més resistència...
Salutacions
Mallet73
A Tonton y a lesage Els hi agrada aquesta publicació.
lesage Jardinaire
Ubicació : haute garonne france Edat : 68 Data d'inscripció : 10/01/2024 Nombre de missatges : 56
Assumpte: Re: LGB 3050 Dt Ago 06, 2024 9:29 am
Bona nit
potser hauríeu d'imprimir els suports dels passos individualment i després enganxar-los al marc aquest és el tipus de peça que és complicat d'imprimir encara que la impressora estigui ben ajustada quan s'arriba al nivell dels suports, el capçal d'impressió ha de fer traduccions sense imprimir, aquí és on veiem la qualitat de la mecànica d'impressió i el control de flux dels materials i la qualitat del filament de retracció al capçal. bonic projecte
joel ----------------------------------------------------------------------- Bonsoir
vous devriez peut être imprimer les supports des marches pieds individuellement puis les coller sur le cadre c'est le genre de pièce qui est compliqué a imprimer même si l'imprimante est bien réglée quand vous arrivez au niveau des supports , la tête d'impression doit faire des translations sans impression , c'est la que l'on constate la qualité de la mécanique d'impression et du contrôle de débit du matériaux et de la qualité de rétractation du filament au niveau de la tete beau projet
joel
Assumpte: Re: LGB 3050 Dt Ago 06, 2024 8:02 pm
ja ho havia pensat, lo bo hauria estat que totes les potes de l'aranya coincideixin en un pont en U, però només els dels extrem ho fan..aixó posat en horitzontal en la impressora ja hauria anat bé i no es trencarien..però les altres 4 potes no!??
La gracia era en fer una aranya igual que esta en LGB que només fos substituir i llest...!! una sola peça..!??
He fet uns petits canvis ajustant molt l'espai entre vagó i xassis, posant una mica més de gruix per fer més suport a la pota, a veure si així te més força i no es trenca... no serà igual al de LGB però si funciona...
salutacions
mallet73
lesage Jardinaire
Ubicació : haute garonne france Edat : 68 Data d'inscripció : 10/01/2024 Nombre de missatges : 56
Assumpte: Re: LGB 3050 Dt Ago 06, 2024 8:11 pm
Bonjour
je peux te faire l'impression en ABS cela peux être fait en plusieurs parties et assemblés a l'acétone cela fait une pièce monobloc car l"abs fusionne lors du collage si tu désires , passe moi le fichier stl via ma bal et je fais un essai cdl joel
-----------------------
Bon dia
Puc imprimir-lo en ABS això es pot fer en diverses parts i muntar amb acetona això fa una peça d'una sola peça perquè els abdominals es fusionen durant l'enganxament Si vols, envia'm el fitxer stl a través de la meva bola i ho provaré cdl joel
Assumpte: Re: LGB 3050 Dt Ago 06, 2024 8:14 pm
Jo no imprimeixo mai en ABS...d'acord si no surt bé aquesta ultima prova que estic imprimint ara mateix te l'envio i tu fas les proves que vulguis..