El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: embrutant una Mogul Dl Jun 10, 2024 10:10 am
doncs ja fa un temps, els "amics" Sisu i Mallet em van burxar de valent perque embrutes degudament la Climax i tot i que ja la he repintat totalment de negre mate, encara no m'atreveixo a posar-mi pero et aqui, que li ha passat al devant la Mogul 26194 de LGB inicialment la tenim aqui força llampant
... massa neta pel meu gust , aixi que ... desmuntatge i imprimació de negre mate al canto
despres, molt lleus passades amb spray "Montana Marrón Café", sustitució del carbó "plastificat" per un de real , tocs de pigment marró a les parts cromades, i col.locacio de fustes alla on toca. No la dono per acabada, pero volia compratir ja les fotos amb vosaltres, perque soc un ansias.
espero que os agradi. seguim ...
A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: embrutant una Mogul Dl Jun 10, 2024 10:20 am
un parell de videos ... en detall
i en marxa
A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: embrutant una Mogul Dl Jun 10, 2024 3:05 pm
Caram, Lluís!! Enhorabona!!
Ja ha canviat completament respecte a com era "en estat original" ... ... ... (ara la trobo encara més original )
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: embrutant una Mogul Dl Jun 10, 2024 7:47 pm
Algú ha de tenir la culpa...
Mallet73
A lluis7 li agrada aquesta publicació.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: embrutant una Mogul Dl Jun 10, 2024 8:51 pm
Me n'alegro molt que tant en Carles com jo haguem estat unes males influències perquè aquesta màquina tingui un aspecte molt millor T'ha quedat molt bé, potser la podries empolsegar una mica més però m'agrada Ara la Climax.....
A Olot, lluis7 y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: embrutant una Mogul Dj Jun 13, 2024 10:33 am
jajaja sou de por. no em deixeu pas respirar !! doncs de moment, els hi ha tocat el torn als vagons de passatgers, que si no els he embrutat massa, si que els hi fet un munt de cosas. a saber: il·luminació. he substituit les bombetes que tenia posades, per tires led, alimentades per una pila de 9V "embarcada" en un dels vagons.
el pas de corrent d'un vago al altre el faig mitjançant aquets micro-connectors a la mateixa foto es veuen també les "fustetes" que he posar en balconades i estreps.
el vago d'equipatges ha estat dotat de tarima de fusta i d'un moble classificador de correo
i no tinc fotos del proces, pero he pintat les parets dels lavabos de color fusta i pintat les tuberies i aixetes en color metàl·lic. aixi mateix he col·locat "cortines" a totes les finestres finalment, he afegit algun personatge mes. i algun altre será necessari col·locar, pero renoi, estan molt cares les figures de Preiser
algunes vistes nocturnes de com han quedat:
i per acabar per avui, et aqui el primer video nocturn
seguim ... i properament ... la Climax de Bachmann
A TramBlau, TOG y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: embrutant una Mogul Dj Jun 13, 2024 11:27 pm
quina bona feina...
A lluis7 li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: embrutant una Mogul Dv Jun 14, 2024 12:50 am
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: embrutant una Mogul Dv Jun 14, 2024 3:38 am
Molt bé Lluís. Sí que és veritat que les figuretes són força cares. Ara potser li has de posar il·luminació a la cabina de la locomotora que es veu molt fosc.
Assumpte: Re: embrutant una Mogul Dv Jun 14, 2024 7:48 am
Sisu escrigué:
Molt bé Lluís. Sí que és veritat que les figuretes són força cares. Ara potser li has de posar il·luminació a la cabina de la locomotora que es veu molt fosc.
ben cert, Narcis, una cosa a estudiar i una petita correció, la pila que tinc posada es de 12V, no de 9V com habia dit