El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: [Cerco] Peces respiradors Lokschuppen Dt Feb 06, 2024 8:00 am
Amics, per si algú de vosaltres les té, que li hagin sobrat d'un muntatge de Lokschuppen(ref 330890 de Pola), me'n fan falta dos jocs, donat que jo només en tinc un i en necessito tres.
ref 330890 de Pola
Les peces que em falten són aquestes:
Jo sé que en els Lokschuppen n'hi sol haver de més. Ho pregunto perquès si algú les te mortes d'avorriment, o no sap que fer-ne, ens farem un favor mutu.
Per si algú té curiositat per a saber com he solucionat els tres respiradors que necessitava, us explicaré que les peces originals de Pola representen una construcció metàl·lica. I què es feia en la realitat quan faltava un material? dons que se'n utillitzava un altra que estigués més a mà.
Per exemple: als FFCC de La Terrassa no hi ha peces metàl·liques... però hi ha murs de pedra i teules. Llavors, tal com abans, es feien les noves peces amb el nou material:
Podria quedar una cosa així, i encara a falta d'un afinament final, de moment dóna aquest aspecte:
En primer lloc he fet una mena de llinternó al llarg de tota la teulada. D'aquesta manera aquest Locshuppen queda personalitzat de manera única.
Íntegrament és fet amb peces Pola, a excepció dels finestrons, que són els del llanternó que vaig desestimar en construir el vagó PV. Com que no llenço res, aquí l'he pogut re-utilitzar.
Ja em direu que us sembla...
Però, de fet, aquesta només em soluciona un sol respirador de tots els tres que em feien falta...
I aquí tenim els altres dos... tal com estan, a falta encara d'un bon acabat... però ja es veu el que dónen.