Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33797
| Assumpte: Re: Centre de control i operacions del circuit Dc Ago 16, 2023 6:55 am | |
| | |
|
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12352
| Assumpte: Re: Centre de control i operacions del circuit Dc Ago 23, 2023 6:09 am | |
| Avui que he baixat a Barcelona, he passat per Diotronic a comprar el mini rele biestable, n'he comprat 2 per fer les proves, m'han dit que el de 3A anava molt sobrat, que millor el de 2A, ara a veure una ànima caritativa que m'ensenyi a posar les connexions, i unes resistències per als leds que he comprat a la Xina, les resistències les volia comprar a la Xina també però vaig perdre la referència i les he agafat a Diotronic, ara ja tinc les referència. També vaig comprar a la Xina els interruptors de 3 posicions i per a aquests interruptors connectors faston i per no fer soldadures, llàstima que sempre has de comprar les 3 mides, jo amb els de 2,8 mm ja en tindria prou, però no trobo on comprar-los per separat i que me'ls portin a casa , i amb aquests preus. Deixaré passar aquesta setmana perquè se'm recuperi bé el dit per tornar a l'activitat, a veure com ha anat la reparació Pere | |
|