TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023

Ir abajo 
+12
RailwayManiac
Tonton
ignasibaga
Mitjans
Francesc
tram47
el terrat de margarit
TramBlau
Olot
AdminTRENS.CAT
lluis7
MALLET73
16 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDv Abr 21, 2023 9:22 am

super12 super12 super12

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDs Abr 22, 2023 9:50 am

actualització..

Moduls

Francesc (castell i corbes?)
Lluis7 (St LOuis)
Tramblau (quin modul?)
Olot (corbes)
Marcel (amb el modul cremallera)
Mallet73 (bucles)

Muntatge i suport

El terrat d en Margarit
Jordi


Composició per circular...Alejandro??


qui més???

Mitjans
Shay
Borja
Raventós
Sisu
Mikado
El nou modul corba???


Salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12081

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDs Abr 22, 2023 1:37 pm

L'Estaci i el bosc

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDs Abr 22, 2023 11:29 pm

Jo no sé si m'ho podré arreglar o no fins ben a prop de la data...

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDg Abr 23, 2023 7:34 am

Per ara tinc marge per presentar el circuit i la gent que exposa.. però a finals de Maig ja ho tindriem que tenir llest per presentar a l'organització

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDg Abr 23, 2023 8:24 am

MALLET73 escrigué:
actualització..

Moduls

Francesc (castell i corbes?)
Lluis7 (St LOuis)
Tramblau (estació i bosc)
Olot (corbes)
Marcel (amb el modul cremallera)
Mallet73 (bucles)

Muntatge i suport

El terrat d en Margarit
Jordi


Composició per circular

Alejandro


qui més???

Mitjans
Shay
Raventós a l'espera de confirmació
Sisu
Mikado
El nou modul corba???


En Borja en aquesta ocasió no podrà venir però per santa eulalia si.

Salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDj Jun 01, 2023 5:16 pm

doncs senyors, ens queda només un mes per aquesta nova trobada del MOMI !!! bounce bounce
i el temps passa volant, així que ... calenteu motors !!! riuuu

A Olot y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDt Jun 06, 2023 3:22 pm

dons a menys d'un mes hi ha gent qu encara no se si vindrà o no!? nose nose nose

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33035

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDt Jun 06, 2023 4:26 pm

A aquestes altures, deu ser que no volen venir.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDt Jun 06, 2023 8:17 pm

Jo ja vaig dir que fins ben a prop no ho sabria. Probablement no m'ho podré combinar...

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDc Jun 07, 2023 8:19 am

Tranquil Joan cap problema ho entenc, com l'organització em demana amb temps l'espai i els participants; ja tinc el dibuix fet i entrem justets a les mides que em va donar...

Participants definitus amb moduls

Francesc (castell i corbes?)
Lluis7 (St LOuis)
Tramblau (estació i bosc)
Olot (corbes)
Marcel (amb el modul cremallera)
Mallet73 (bucles)
Mikado(Tecnics i estacions d'aturada)


Salutacions

mallet73

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Francesc
Trenjardinaire
Francesc


Ubicació : Barcelona
Edat : 80
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 927

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDv Jun 09, 2023 11:35 pm

Seguint amb la tasca començada a Martotren agrairia anéssiu manifestant les vostres intencions pel que fa a portar composicions per circular. Donada la longitud del circuit que en Carles ha pogut projectar -segons disponibilitats d'espai- no  crec que poguem fer circular ensems més de dues composicions.

Les composicions han de tenir una coherència temàtica i una concordància entre cotxes, vagons i locomotora. Cadascú -A CASA SEVA- té tot el dret a fer còrrer el que vulgui, però en una exibició de demostració s'han de cuidar els detalls que donen qualitat a l'exhibició. El MOMI-Català està obligat a mantenbir un nivell de qualitat alt; hem de ser exigents amb nosaltres mateixos !!!

Cal recordar una vegada més: doble enganxall, iman a les locomotores, longitud màxima de la composició de 2 m. màxim, els pantògrafs captius, cuidar l'estètica de la composició. Cal considerar que la potència del transformador no és excessiva, per el que es recomanable portar locomotores d'un sol motor.

D'entrada ja tenim: Francesc 4 trens

ANIMEU-VOS !!!

______________________________________________

cordialment

Francesc
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33035

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDs Jun 10, 2023 7:21 am

Francesc escrigué:
...
Les composicions han de tenir una coherència temàtica i una concordància entre cotxes, vagons i locomotora. Cadascú -A CASA SEVA- té tot el dret a fer còrrer el que vulgui, però en una exibició de demostració s'han de cuidar els detalls que donen qualitat a l'exhibició. El MOMI-Català està obligat a mantenbir un nivell de qualitat alt; hem de ser exigents amb nosaltres mateixos !!!
...

Jo no podria pas estar més d'acord amb aquestes paraules!!


Francesc escrigué:
... Cal recordar una vegada més: doble enganxall...

Cap material hauria de circular sense doble enganxall, ni tan sols vagons de cua, donat que la norma no contempla pas que els vagons de cua puguin portar enganxall simple!

Wink

Finalment responc al teu post: Si va bé, pensava portar un grapat de vagons de mercaderies. De màquines, només en duré si en voleu alguna en concret.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Francesc
Trenjardinaire
Francesc


Ubicació : Barcelona
Edat : 80
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 927

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDs Jun 10, 2023 11:46 am

Amadeu, en primer lloc sempre que escrivint es fa una cita literal..., ES LITERAL !!! no es pot canviar cap paraula, lletra, ni el format o color del texte. En aquest cas el canvi a color vermell del meu texte es sobrer; jo no l'hi vaig possar i tu no tenies perquè -ni havies de- canviar-lo. Tot i que el tema té la seva impoprtància; gràcies, no calia.

Sobre el tema del doble enganxall estic d'acord amb tu; en el meu circuit -ab initio- sempre el material rodant -locomotores, cotxes i vagons- ha estat equipat amb doble enganxall. Altra qüestió és la COMPOSICIÓ -tren/comboi- que mai tenen ganxo als extrems car un tren és un element "tancat"; amb doble enganxall als extrems podrien acoplar-se de forma accidental i no desoitjada a altres elements rodants, creant problemes. Com a elements tancats hi han models d'automotors que no tenen ni enganxall. Per concretar..., als meus trens no hi trobareu mai doble enganxall als extrems; és el meu criteri i el considedro prou pràctic com per incorporar-lo -és una proposta- a les normes que fem servir al MOMI-Català. PROPOSTA FRANCESC: les composicions no portaran doble enganxall als extrems.

_____________________________________________

cordialment

Francesc


Editat per darrera vegada per Francesc el Dv Jun 30, 2023 10:43 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc
Trenjardinaire
Francesc


Ubicació : Barcelona
Edat : 80
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 927

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDs Jun 10, 2023 11:52 am

Aportació de material rodant a MontcaTren:

  Amadeu: vagons i locomotora/es sense concretar
  Francesc: 4 trens

ANIMEU-VOS !!!

_____________________________________________

cordialment

Francesc
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12081

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDs Jun 10, 2023 3:09 pm

Jo no baixaré material per circular, no vull carregar tant el cotxe, amb el circuit ja n'hi ha prou, vull reduir la càrrega del cotxe fins que faci la nova estació més lleugera

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDs Jun 10, 2023 5:46 pm

Sobre el tema del doble enganxall estic d'acord amb tu; en el meu circuit -ab initio- sempre el material rodant -locomotores, cotxes i vagons- ha estat equipat amb doble enganxall. Altra qüestió és la COMPOSICIÓ -tren/comboi- que mai tenen ganxo als extrems car un tren és un element "tancat"; amb doble enganxall als extrems podrien acoplar-se de forma accidental i no desoitjada a altres elements rodants, creant problemes. Com a elements tancats hi han models d'automotors que no tenen ni enganxall. Per concretar..., als meus trens no hi trobareu mai doble enganxall als extrems; és el meu criteri i el considedro prou pràctic com per incorporar-lo -és una proposta- a les normes que fem servir al MOMI-Català. PROPOSTA FR ANCESC: les composicions no portaran doble enganxall als extrems.
totalment d'acord !!!!
i també retirada de la "cubeta" sobretot a la part davantera de les locomotores que sembla un "lavabo".
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDs Jun 10, 2023 6:13 pm

Animat estic, Francesc  Laughing
fins i tot entusiasmat, amb aquesta nova trobada del MOMI  bounce  

Amadeu: vagons i locomotora/es sense concretar
Francesc: 4 trens
Lluis: 1 tren (més la Climax, per la que necessitaré dels vostres consells de manteniment)

Saluts.
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc
Trenjardinaire
Francesc


Ubicació : Barcelona
Edat : 80
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 927

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDs Jun 10, 2023 6:35 pm

La "palangana" LGB té molts detractors des del punt de vista estètic. Sortosament pot ser substituïda per enganxall Kuplix:
II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Enganx10

que és molt més estret -gairebé la meitat- que l'esmentada "palangana"
II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Enganx11

Cal recordar que en Gerard Comella -Gecomodel- equipaba els seus cotxes, vagons i locomotores amb uns enganxalls de forma i mida molt similar als Kuplix; quedaven molt dissimulats.

Els enganalls Kuplix es troben facilment per internet. Possats al començament -al davant de la locomotora- i al final de la composició l'estètica, sens dubte, queda millorada.

______________________________________________

cordialment

Francesc
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33035

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDs Jun 10, 2023 9:31 pm

Francesc escrigué:
Amadeu, en primer lloc sempre que escrivint es fa una cita literal..., ES LITERAL !!! no es pot canviar cap paraula, lletra, ni el format o color del texte. En aquest cas el canvi a color vermell del meu texte es sobrer; jo no l'hi vaig possar i tu no tenies perquè -ni havies de- canviar-lo. Tot i que el tema té la seva impoprtància; gràcies, no calia...

Home, no t'enfadis, Francesc, que no he canviat el text i és literal, tal com tu l'has escrit. Només he marcat en vermell les paraules que considerava més oportunes!

Valga'm Déu! I això que només deia que no puc estar més d'acord amb les teves paraules!!

riuuu  riuuu  riuuu

Francesc escrigué:
...  un tren és un element "tancat"; amb doble enganxall als extrems podrien acoplar-se de forma accidental i no desoitjada a altres elements rodants...

I per què no li suprimeixes l'enganxall als vagons extrems? d'aquesta manera no tindries mai cap acoblament accidental ni indesitjat en els teus trens tancats.

Wink


Editat per darrera vegada per Olot el Dg Jun 11, 2023 6:28 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33035

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDs Jun 10, 2023 9:39 pm

Francesc escrigué:
...
          Amadeu: vagons i locomotora/es sense concretar...

No pateixis... ja coneixes el meu tarannà: faré un llista de material. Però de moment vaig curt de temps i no la he pogut fer. Encara no.

Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Francesc
Trenjardinaire
Francesc


Ubicació : Barcelona
Edat : 80
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 927

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDg Jun 11, 2023 11:18 am

En Amadeu escrigué:
"I per què no li suprimeixes l'enganxall als vagons extrems? d'aquesta manera no tindries mai cap acoblament accidental ni indesitjat en els teus trens tancats."

Aquesta possibilitat ja l'havia pensada fa temps, però no és operativa car tenim una gran varietat de topalls, i lamentablement el més exacte -en alçada- és la "palangana". El topall va a la topera, solidària amb tot el xassís. La "palangana" és solidària amb el bogi i funcionalment actua com un bon topall; si bé es pot reduïr en tamany.

_________________________________________________________________________________

cordialment

Francesc
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDl Jun 12, 2023 12:27 pm

Jo volia portar un vaixell però aquest cop no podrà ser per que en Borja no vindrà... plorar1 plorar1 plorar1 plorar1 plorar1

Salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33035

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDv Jun 16, 2023 6:07 am

Jo crec que hauríem de canviar el títol del tema, donat que ni al poster publicitari ni enlloc veig cap referència a que sigui una trobada de "escales grans", a demés de que em sembla que la única escala gran que hi participa serem nosaltres...

https://www.fcaf.cat/portal/ii-montcatren/
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitimeDv Jun 16, 2023 7:46 am

Fet!! tot i així vaig titular el fil tal com l'organització em va dir, per que així ho deien...per ells l'H0 ja es escala Gran....

Salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023   II MONTCATREN,  Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023 - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
II MONTCATREN, Montcada i Reixac 1-2 de luliol 2023
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
 Temas similares
-
» Martotren 15 i 16 abril 2023
» Festa del tren, Molins de Rei 11 i 12 de Febrer 2023
» Trobada Escales Grans Santa Eulalia de Ronçana 16-17 Setembre 2023

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: CALENDARI-AGENDA Esdeveniments :: CALENDARI-AGENDA/Trobades de moduls MOMI-
Canviar a: