El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Badalona Edat : 72 Data d'inscripció : 29/11/2020 Nombre de missatges : 1514
Assumpte: Re: Martotren 15 i 16 abril 2023 Dg Feb 19, 2023 5:48 am
Bona tarda, Ja tenim el cartell Salut i feina, Albert
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Martotren 15 i 16 abril 2023 Dg Feb 19, 2023 5:51 am
En Castellà?
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Martotren 15 i 16 abril 2023 Dg Feb 19, 2023 8:08 am
Moltes gràcies per el cartell, Albert.
Home, a mi m'agradaria més tenir-ne una versió en Català. No tinc pas res contra cap llengua del món i tampoc contra la dels nostres veïns espanyols...
Però si fem una cosa aquí, i en parlem entre nosaltres, m'estimo més que sigui en la llengua de casa nostra.
Ubicació : Badalona Edat : 72 Data d'inscripció : 29/11/2020 Nombre de missatges : 1514
Assumpte: Re: Martotren 15 i 16 abril 2023 Dg Feb 19, 2023 10:31 am
Olot escrigué:
Moltes gràcies per el cartell, Albert.
Home, a mi m'agradaria més tenir-ne una versió en Català. No tinc pas res contra cap llengua del món i tampoc contra la dels nostres veïns espanyols...
Però si fem una cosa aquí, i en parlem entre nosaltres, m'estimo més que sigui en la llengua de casa nostra.
Saps si podem trobar-ne una versió en Català?
A Francesc, TramBlau y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Martotren 15 i 16 abril 2023 Dg Feb 19, 2023 6:59 pm
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: Martotren 15 i 16 abril 2023 Dg Feb 19, 2023 7:34 pm
"Trens i Scalextric"
Slotracing, la meva vella passió pel modelisme, abandonada per als trens de jardí.
Qüestió de temps i... pressupost
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Martotren 15 i 16 abril 2023 Dg Feb 19, 2023 7:38 pm
Si, Thierry. Aquesta fira val la pena. És una de les millors i més complerta de casa nostra. Però no té res a veure amb les que es fan a Alemanya, o a altres països!
Nosaltres aquí, com que disposem d'espai, desembarquem amb tot el gran circuit.
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Martotren 15 i 16 abril 2023 Dl Feb 20, 2023 5:16 am
betulo237 escrigué:
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Martotren 15 i 16 abril 2023 Dv Mar 03, 2023 7:32 am
si no canvia molt la cosa, em temo que no tindré els moduls del Saint Louis degudament decorats per aquesta trobada, així que, Carles, calcula l'espai i configuració del circuit considerant que només portaré el doble pont rovellat (2,40 mts) si canviessin les circumstancies t'avisaria lo abans possible, però ja dic que ho veig difícil.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Martotren 15 i 16 abril 2023 Dv Mar 03, 2023 6:45 pm
Tenim ja tres persones amb indicacions concretes (més en Carles...), i fins i tot algunes indicacions del material a circular... (instem als demés a manifestar-se quan abans, a fi de que en Carles pugui organitzar-ho tot )
el terrat de margarit escrigué:
Olot escrigué:
Conta amb mi, que podria venir amb tot el meu arsenal, si és que compto amb ajuda per a muntar...
Ja hi pots comptar amb mi per al montatge el Divendres.El Dissabte no crec que hi vagi,ja que es l'aniversari de mon fill,pero Diumenge vindré per a recollir.
Olot escrigué:
... no sé si tindré la Fabrica a punt, perquè estem fent la instal·lació elèctrica definitiva amb en Jordi, i no sé si estarem. ... Amb les corbes si que s'hi podrà comptar.
TramBlau escrigué:
... portaré l'estació classificadora i els dos mòduls per a l'enllaç...
lluis7 escrigué:
... Carles, calcula l'espai i configuració del circuit considerant que només portaré el doble pont rovellat (2,40 mts)...
Material rodant...
Mitjans escrigué:
Jo aquell cap de setmana tinc nens, així que no podré portar mòduls. Si m'hi puc escapar, ja portaré alguna cosa per fer córrer.
A demés, també comptarem amb la presència d'en Albert...
betulo237 escrigué:
... Nosaltres, la meva dona i jo, també hi serem però amb escala reduida HOm via de 12 mm. Portaren l'estació de El Soldado de la línia del Peñarroya....
Aquest cop hi ha una novetat: tenim un responsable d'horaris i de circulacions. Tothom qui pensi portar material ho haurà d'anunciar aquí o bé directament amb en Francesc Casas, que distribuirà les hores de circulacions de cada composició. Com que aquest cop vindrà en Pere amb el seu circuit classificador, quan algú tingui l'autorització corresponent d'en Francesc, l'haurà de posar en la via que ell li dirà.
Esperem el bon fi d'aquesta nova manera de fer, amb ordre i amb el compliment estricte de la norma, quins punt principals us recordo a continuació:
-Doble enganxall obligatori per a circular, a fi d'evitar desenganxaments que podrien ocasionar accidents. -Imant LGB sota les màquines obligatori per a circular, a fi i efecte de que el sistema automàtic detecti el seu pas. -Composicions limitades en allargada. -Material artesanal: Només pot circular material amb motor LGB o compatible.
Recordem que el MOMI NO ÉS un circuit de proves. Per tant tot el material a portar té d'haver sigut provat amb anterioritat. Si no és així, només es podran fer proves de circulació fora d'hores de visita del públic, per a homologar la seva circulació.
Assumpte: Re: Martotren 15 i 16 abril 2023 Dv Mar 03, 2023 7:36 pm
Com a material mòbil, jo poso a la disposició del grup el meu material. Si cal puc portar ben be fins a tres composicions, perquè aquest cop vindré només amb les corbes i per tant disposo de lloc per al transport.
Així, dons, si cal, portaré el que tu em demanis, Francesc (en el ben entès que seran màquines equipades amb imant i vagons amb doble enganxall).
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Martotren 15 i 16 abril 2023 Ds Mar 04, 2023 3:35 am
Jo portaré els 2 bucles i si mi quep alguna cosa de material rodant.
Per ara confirmats en participar
Tramblau Olot-terrat d en Margarit Fedor Francesc Mallet73
Material per circular Alejandro Mitjans
Pendents de confirmar
Shay Sisu Raventós Borja Molins
Em falta algú però no recordo qui!!??
Salutacions
Mallet73
Editat per darrera vegada per MALLET73 el Dt Mar 07, 2023 3:25 am, editat 1 cop en total
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Martotren 15 i 16 abril 2023 Ds Mar 04, 2023 4:35 am
No pateixis, Carles: tothom sap que hi ha aquesta expo, i més després de les millores que hi ha hagut al PORTAL de TRENS,CAT. Per tant, si passat el plaç n'hi ha que no s'hi apunten, és perquè no volen participar, per la raó que sigui. Potser convé no marejar-los massa, potser els hi fa vergonya de dir que no venen.... cal respectar l'intimidat de tothom.
Per cert, quan acaba el plaç per a inscriure's? són trenta dies abans de l'expo?
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Martotren 15 i 16 abril 2023 Dg Mar 05, 2023 8:45 pm
Dons caldria saber abans millor qui participa per fer el dibuix, tot i aixi encara no tinc més informació de l'organització desde el primer contacte...en un principi tenim el mateix espai de sempre...
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Martotren 15 i 16 abril 2023 Dg Mar 05, 2023 10:59 pm