El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: vagó PV40 3D a escala G/IIm Dt Gen 17, 2023 12:45 am
Olot escrigué:
Molt fàcil, Lluís: de cinc minuts en cinc minuts!!
de cinc en cinc!! cada dia de la setmana sigui l'hora que sigui he de fer alguna cosa de trens i del forum...i de mica en mica somple la pica...o un granet cada dia fa una muntanya..!! el que més us agradi!!
hi ha qui va al psicoleg un cop per setmana..jo hi vaig 5 minuts cada dia... i el dia que no malament!!!
salutacions
mallet73
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
Assumpte: Re: vagó PV40 3D a escala G/IIm Dt Gen 17, 2023 2:26 am
aquests són (com es diu a França) minuts de perruqueria!!!!! ce sont (comme dit en France) des minutes de coiffeur !!!!! a França, la perruquera diu: d'aquí a cinc minuts et cuido, i quinze minuts després, encara estàs esperant. Els minuts de perruqueria "són elàstics"
molt bona feina!!! felicitats
A Olot, TramBlau y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: vagó PV40 3D a escala G/IIm Dt Gen 17, 2023 3:06 am
Estic segur de que anar al psicòleg és més car que fer trens, Carles.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: vagó PV40 3D a escala G/IIm Dl Abr 10, 2023 11:20 pm
per fí pinto alguna cosa.
salutacions
mallet73
A RailwayManiac li agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: vagó PV40 3D a escala G/IIm Dc Abr 12, 2023 2:44 am
Ja fa un temps un amic em va donar uns plàstics pe les finestres..ara que està pintat ja li he posat..
ara falten els marcs de les finestres que estan en la fregidora per la propera vegada que pugui treballar en ell els hi monto...una embrutadeta i a rodar..
salutacions
mallet73
A Olot, TramBlau, TOG, KTK y a RailwayManiac Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: vagó PV40 3D a escala G/IIm Dl Maig 01, 2023 9:26 pm
Finestres a lloc....
potser una embrutadeta no aniria malament...
salutacions
mallet73
A TramBlau, KTK y a RailwayManiac Els hi agrada aquesta publicació.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: vagó PV40 3D a escala G/IIm Dl Jun 12, 2023 6:20 am
Carles, un parell de preguntes:
- Quan em vas donar les peces d'aquest vagó no hi havia terra. Tu com l'has fet?. I l'alçada del terra és just on acaba el lateral del vagó? - M'he estat mirant els bogis i com que venen desmuntats no sabia deduir com es muntaven, si tenien uns encaixos per saber la mida, etc. No els hi he acabat de treure tot el sobrant de material de la impressió encara.
Assumpte: Re: vagó PV40 3D a escala G/IIm Dl Jun 12, 2023 7:18 am
El Terra he posat una planxa de PVC escumat Abans de muntar has de treure tot els plàstic sobrant