El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: novetats ... força novetats !! Ds Oct 02, 2021 6:33 am
donc si, els efectes "col.laterals" de la Trobada de Santa Eulalia, apart de rependre el contacte amb vosaltres, han estat l'adquisicio "d'algo" de material desprès de gairebe dos anys de sequera !!!
aixi que per fi ja tinc una Stainz !!! i en Amadeu em podrà taxar de la llista negra
pero es clar, ella soleta no feia goig, aixi que la vam tindre que vestir i el mateix Jordi tenia aquests dos vagons
que despres han estat completats amb aquest furgo de cua
i en principi, no tenia previst adquirir mès material, pero nois, va apareixer una ocasió, que em va semblar força interesant, pero que em tenia desconcertat perque no tinc experiencia amb els Bachmann. Haig d'agraïr a en Amadeu el suport i consells que em va donar, i que em van decidir a comprar aquesta maravella
que ha satisfet totes les meves expectatives de quan vaig començar amb aquest hobbie. i es que no puc estar més que satisfet amb la qualitat i quantitat de detalls d'aquesta màquina, aixi com del seu fi funcionament
ara toca esperar a un vagonet de troncs que ve de camí desde Austria, pero mentres tant, ja la estic fent treballar amb aquest altre
i res, que estic tant content que volia compartir-ho amb vosaltres. salut i trens !!
A TramBlau, MALLET73, Shay, TOG y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: novetats ... força novetats !! Ds Oct 02, 2021 9:02 am
lluis7 escrigué:
... aixi que per fi ja tinc una Stainz !!! i en Amadeu em podrà taxar de la llista negra ...