TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
novetats ... força novetats !! WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

novetats ... força novetats !!

5 participantes
AutorMissatge
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

Ubicació : Canet de Mar
Edat : 63
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1579

novetats ... força novetats !! Empty
MissatgeAssumpte: novetats ... força novetats !!   novetats ... força novetats !! I_icon_minitimeDs Oct 02, 2021 6:33 am

donc si, els efectes "col.laterals" de la Trobada de Santa Eulalia, apart de rependre el contacte amb vosaltres, han estat l'adquisicio "d'algo" de material Rolling Eyes desprès de gairebe dos anys de sequera !!! Laughing

aixi que per fi ja tinc una Stainz !!! i en Amadeu em podrà taxar de la llista negra riuuu

novetats ... força novetats !! Dsc_0111

pero es clar, ella soleta no feia goig, aixi que la vam tindre que vestir Razz i el mateix Jordi tenia aquests dos vagons

novetats ... força novetats !! Dsc_0110

que despres han estat completats amb aquest furgo de cua

novetats ... força novetats !! Dsc_0113

i en principi, no tenia previst adquirir mès material, pero nois, va apareixer una ocasió, que em va semblar força interesant, pero que em tenia desconcertat perque no tinc experiencia amb els Bachmann. Haig d'agraïr a en Amadeu el suport i consells que em va donar, i que em van decidir a comprar aquesta maravella bounce

novetats ... força novetats !! Dsc_0120

novetats ... força novetats !! Dsc_0123

que ha satisfet totes les meves expectatives de quan vaig començar amb aquest hobbie. i es que no puc estar més que satisfet amb la qualitat i quantitat de detalls d'aquesta màquina, aixi com del seu fi funcionament

novetats ... força novetats !! Dsc_0124

ara toca esperar a un vagonet de troncs que ve de camí desde Austria, pero mentres tant, ja la estic fent treballar amb aquest altre  Razz

novetats ... força novetats !! Dsc_0125

i res, que estic tant content que volia compartir-ho amb vosaltres.
salut i trens !!

A TramBlau, MALLET73, Shay, TOG y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33793

MissatgeAssumpte: Re: novetats ... força novetats !!   novetats ... força novetats !! I_icon_minitimeDs Oct 02, 2021 9:02 am

lluis7 escrigué:
...
aixi que per fi ja tinc una Stainz !!! i en Amadeu em podrà taxar de la llista negra riuuu
...

riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33793

MissatgeAssumpte: Re: novetats ... força novetats !!   novetats ... força novetats !! I_icon_minitimeDs Oct 02, 2021 9:05 am

Moltes gracies per aquestes boniques imatges! super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: novetats ... força novetats !!   novetats ... força novetats !! I_icon_minitimeDs Oct 02, 2021 8:25 pm

aplaud aplaud Tren Tren

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
gobling
Trenjardinaire
gobling

Ubicació : mollerussa
Edat : 67
Data d'inscripció : 06/08/2020
Nombre de missatges : 174

MissatgeAssumpte: Re: novetats ... força novetats !!   novetats ... força novetats !! I_icon_minitimeDl Oct 04, 2021 12:55 am

super12 super12 super12

molt maca ,si señor.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: novetats ... força novetats !!   novetats ... força novetats !! I_icon_minitimeDl Oct 11, 2021 3:59 am

applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: novetats ... força novetats !!   novetats ... força novetats !! I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

novetats ... força novetats !!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1