TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Petites modificacions en una locomotora de vapor suïssa. WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Petites modificacions en una locomotora de vapor suïssa.

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1219

Petites modificacions en una locomotora de vapor suïssa. Empty
MissatgeAssumpte: Petites modificacions en una locomotora de vapor suïssa.   Petites modificacions en una locomotora de vapor suïssa. I_icon_minitimeDg Ago 22, 2021 9:08 pm

D'aquesta locomotora ja es va parlar aquí: https://trenscat.forosactivos.net/t2761-la-g-4-5-de-retics.

Petites modificacions en una locomotora de vapor suïssa. Em_24-13

Es tractava de fer unes petites modificacions per millorar la seva funcionalitat i adaptar-la a les condicions d'explotació de la meva companyia. El primer era millorar les seves preses de corrent. La locomotora, originalment s'alimenta a través de totes les seves rodes i d'un fregador en el ténder que jo vaig treure immediatament. El resultat no era satisfactori a el cent per cent perquè les rodes dels eixos 2 i 3 capten la tensió d'una forma molt erràtica. La solució va ser instal·lar eixos amb rodaments, captadors de corrent, de LGB en el ténder. La substitució va donar molta feina perqu els eixos originals de la locomotora eren d'origen Brawa i els nous no encaixaven en els casquilos de llautó. Va caldre augmentar el seu diàmetre i avellanarlos. Però a la fi el resultat ha estat bo.

Petites modificacions en una locomotora de vapor suïssa. Em_24-14

La segona tasca era modificar el ténder. Originalment aquest està preparat per portar el carbó en sacs. Quan el Cap de Tracció el va veure va deixar anar un renec (irreproduïble en un fòrum tan seriós com aquest) i va ordenar la seva transformació perquè el carbó "viatgés" com "Déu mana". Amb Evergreen es va fer una senzilla caixa. A més se li va a afegir una petita plataforma per intentar dissimular una mica l'excessiva distància entre ténder i locomotora.

Petites modificacions en una locomotora de vapor suïssa. Em_24-20

Petites modificacions en una locomotora de vapor suïssa. Em_24-15

Petites modificacions en una locomotora de vapor suïssa. Em_24-16

Petites modificacions en una locomotora de vapor suïssa. Em_24-17

A la locomotora en si se li van a afegir una parella de maquinista i fogoner de POLA i tot el conjunt es va a envernissar en mat, després de retolar la matrícula, és clar. Crec que l'aspecte millora.

Petites modificacions en una locomotora de vapor suïssa. Em_24-18

Petites modificacions en una locomotora de vapor suïssa. Em_24-19


Editat per darrera vegada per ulises el Dl Ago 23, 2021 8:35 pm, editat 1 cop en total

A TramBlau, MALLET73, lluis7 y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18781

Petites modificacions en una locomotora de vapor suïssa. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Petites modificacions en una locomotora de vapor suïssa.   Petites modificacions en una locomotora de vapor suïssa. I_icon_minitimeDg Ago 22, 2021 10:18 pm

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud molte bé, fantastic...bones mans i bons detalls!! felicitats!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
 
Petites modificacions en una locomotora de vapor suïssa.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» locomotora vapor RT 14
» locomotora vapor k-27
» locomotora a vapor el selmo
» locomotora vapor Villalonga 1-3-1
» locomotora vapor RT classe K3

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: