NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Camió OCHOA | |
| | Autor | Missatge |
---|
ulises Trenjardinaire Plus
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
| Assumpte: Camió OCHOA Dt Abr 27, 2021 8:34 pm | |
| A veure si algú pot ajudar-me en aquest tema. Tinc un camió de Revell que vull començar a muntar i la meva intenció és decorar-lo com "Transports OCHOA" de mitjans dels anys seixanta. D'aquells anys jo els recordo amb les cabines pintades en negre, però m'han dit en un altre fòrum que anaven pintades en verd. Jo no les recordo així, almenys en aquells anys. Voldria que algú em confirmés que les cabines dels camions anaven pintades en negre, i també que m'indiqués com anaven pintades les caixes. El camió té caixa de fusta i coberta de lona. | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Camió OCHOA Dt Abr 27, 2021 9:37 pm | |
| Jo et puc confirmar amb tota seguretat que anaven pintades de verd, les cabines. I t’ho puc dir amb tanta seguretat, perquè jo vivia a Barcelona just a tocar de la casa Ochoa. O sigui que per anar a escola, cada dia del món, passava per davant de Olis Sensat, i una mica més avall Per davant de Ochoa. Allà lo més normal era que m’hagués d’aturar perquè algun camió hi estava entrant de cul o maniobrant, i em podria haver esclafat. Tinc el record molt viu d’aquests camions verd fosc. En qualsevol cas estic segur que si tu busques per internet imatges antigues de camions de Ochoa els trobaràs sempre verds. Ara, això no vol dir que alguna època anéssim negres i jo no ho sàpigues, és clar. | |
| | | ulises Trenjardinaire Plus
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
| Assumpte: Re: Camió OCHOA Dt Abr 27, 2021 10:26 pm | |
| Gràcies Amadeu. És possible que em traeixi la memoria.Será qüestió d'anar buscant una referencia de pintura que s'adapti. | |
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Camió OCHOA Dt Abr 27, 2021 11:06 pm | |
| De res. Si per casualitat despres vols saber quines cargues portaven, com en el fil de carregues de vagons, aqui en tens un primer bon exemple: | |
| Assumpte: Re: Camió OCHOA Dc Abr 28, 2021 12:19 am | |
| Quina casualitat, precisament és aquesta foto la que li vaig enviar a Trenmilitaria perquè em fes les calques. | |
| Assumpte: Re: Camió OCHOA Dc Abr 28, 2021 1:00 am | |
| | |
| | | mikado Trenjardinaire
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 470
| Assumpte: Re: Camió OCHOA Dc Abr 28, 2021 2:07 am | |
| Hola, En aquest bolg blog.model-space es veu un model d'un camió dels anys 60 Ochoa de color verd, que confirma el que diu l'Amadeu, i la gran memoria que te blog.model-space, Llastima que no siguin escala G Salut i Vapor | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Camió OCHOA Dc Abr 28, 2021 2:57 am | |
| camions ochoaaquí hi ha imatges de camions ochoa fins i tot de la colecció que va sortir als kiosc! salutacions mallet73 | |
| Assumpte: Re: Camió OCHOA Dc Abr 28, 2021 6:33 pm | |
| | |
| Assumpte: Re: Camió OCHOA Dj Abr 29, 2021 12:39 am | |
| Potser si, Ignacio. Vés a saber, pot ser perfectament que en algun moment fossin pintades de negre i jo no m’en recordi. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Camió OCHOA | |
| |
| | | | Camió OCHOA | |
|