TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Tot el que faig només és bassura!!!! WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Tot el que faig només és bassura!!!!

+9
ignasibaga
ODAKIM
Mitjans
jordi
el terrat de margarit
Sisu
MALLET73
alejandro sasplugas
Olot
13 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33762

Tot el que faig només és bassura!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDj Set 10, 2020 9:33 pm

No, no tinc pas una crisi d’autoestima. Encara no. Ni estic disgustat per el que construeixo, no, ni tampoc penso llençar la tovallola. Només és que, en el sentit més literal: certament, tot el que estic fent és bassura.

Tot el que faig només és bassura!!!! Img_2263

Quan vaig ensenyar aquesta foto a alguns amics, es varen creure que estava fent neteja a casa i que llençava moltes coses, i que tota aquesta brossa era real. “Ja anem bé”, vaig pensar. Si, és una miniatura.  Very Happy  Se’m va acudir que podria fer brossa, escombraries (“bassura”), per a posar en un contenidor, o per fer la carrega per un vagó de la bassura. Pot semblar un tant de mal gust però és realista, perquè de residus n’hi ha per a tot arreu.

En aquest fil us mostro com he fet les escombraries, per si algú també en vol fer. No són més que idees i experiments, que espero us seran de profit. Sense necessitat de gaire esforç el que fareu no serà una merda, sinó una “bassura” de primera.

El primer que calia fer era saber com són les escombraries. Per això vaig buscar-ne alguna fotografia que em servís d'exemple. Vaig obtenir això:

Tot el que faig només és bassura!!!! Exempl10

Tot el que faig només és bassura!!!! Exempl10

Tot el que faig només és bassura!!!! Exempl11

Tot el que faig només és bassura!!!! Exempl12

Com podeu veure n'hi ha de moltes tipus i formes. És a dir que n'hi ha per a tots els gustos. Si busqueu una mica per internet en quedareu més que convençuts. El primer que tenim de fer és saber quin tipus de deixalles volem. El segon pas seria veure de que estan compostos els residus que volem imitar i com són.

En aquest cas les dues primeres fotos mostren una muntanya de residus més aviat de ferralla, a on hi podem veure restes de banyeres, bidons, bicicletes, etc, entre mig d'un munt de trossos de ferro dels que és difícil endevinar-ne la procedència. En la segona foto encara és més difícil perquè els ferros ja han sigut premsats i poca cosa es pot veure quina forma havia tingut abans. En els dos cassos, però, predominen diversos colors però sobre tot hi ha rovell.

En les tercera i quarta fotos veiem un tipus de deixalles més ordinàries, el les que hi podem veure moltes peces de les que difícilment podem deduir-ne la procedència, però sobre tot predominen molts trossets petits de plàstic de tots els colors i també bosses de plàstic.

Un cop fet aquest anàlisi de la matèria que volem reproduir, i escollit el tipus, procedim. jo vaig optar en primer lloc per les escombraries del segon tipus, amb aire d'escombraria domèstica (no orgànica!). Més tard també vaig voler incorporarnt-hi d'altres variants com veureu.

Així, dons, el primer que em calia fer eren bosses plenes d'escombraries i trossets de plàstic minúsculs de diversos colors, entre blanc, vermell, blau i verd, que era el que es trobava de forma generalitzada a totes les fotos vistes. Les bosses són el que dóna clarament la sensació de que estem veient unes escombraries.

Per fer les bosses no hi ha cap secret. Només cal agafar algunes bosses d'escombraries i tallar-ne un bocinet. Preferiblement s'han de prendre bosses de diferents colors. Recomano buscar un cantó de la bossa, perquè d'aquesta manera ja tenim mitja bossa feta i només cal grapar, cosir o encolar-ne un costat.

Tot el que faig només és bassura!!!! Zyndex14

A demés, algunes bosses ofereixen la possibilitat de tenir una petita bossa en miniatura, si tallem a la zona a on hi ha la beta de tancament. En qualsevol cas, només caldrà girar-la (com qui gira un mitjó) i omplir-la amb cotó, paper de cuina rebregat, o trossets d'esponja... (o de tot una mica), per dir alguna cosa coma exemple. En acabat només cal lligar-la amb un fil-ferro prim, o amb el fil ferro plastificat de les bosses del pa de motllo, per exemple.

Els trossets de plàstic són una mica més laboriosos, però també són molt fàcils de fer. Es tracta de trobar alguna cosa de plàstic que tingui el color dels trossets de plàstic de les deixalles. I què millor que les pròpies coses que nosaltres enviem a les escombraries?   Very Happy
Jo vaig utilitzar una sèrie de taps d'ampolles d'aigua (n'hi ha de tots els colors que necessitem), i amb un talla-cables els vaig tallar en trossets tant petits que ningú diria que havien sigut abans (tal com ens interessa).

Tot el que faig només és bassura!!!! Img_2261

Els més observadors ja haureu notat que hi ha plàstics transparents i també de blancs. Hi ha moltes més coses que poden ser útils: tot allò que acabarem llençant. Jo vaig utilitzar ampolles de plàstic blanc, bastonets de les orelles, etc etc etc

Em va semblar que entre la brossa sovint també hi ha vidres, que vaig fer amb trossets d'una ampolla de 5 litres d'oli, que sempre són de color verd.

Tot el que faig només és bassura!!!! Img_2262

Hi ha moltes més coses a utilitzar, però ara paro per a no fer massa llarg. De moment ja he explicat tots els materials utilitzats per a fer el que veieu a la primera fotografia.

Si us interessa, el proper dia més.   Wink

Editat per darrera vegada per Olot el Dv Set 11, 2020 7:46 pm, editat 1 cop en total

A Francesc y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas

Ubicació : barcelona
Edat : 85
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2522

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDv Set 11, 2020 4:36 am

Aixo es un "master" en basures , no m ha havia pensat mai lo complicat que es fer basures a escala .
Es molt mes facil fer les al natural ! riuuu riuuu

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19469

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDv Set 11, 2020 5:24 am

aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir applaud applaud applaud applaud applaud applaud

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDv Set 11, 2020 7:55 am

alejandro sasplugas escrigué:
... no m ha havia pensat mai lo complicat que es fer basures a escala ...

Ah! no, que va! És molt fàcil. Pot ser laboriós, però no és complicat. No cal ser cap "engenheiro du carro de merda" per a poder-ho fer.  riuuu

Home, ja sabem que les coses es poden fer de qualsevol manera o bé, i que fer-les bé sempre porta més feina. Però tot i així no té cap dificultat. Jo m'he divertit força fent aquesta mini-bassura. Very Happy

I no us podeu imaginar quantes coses tenim a casa que són bassura! Un cop comences a trobar-ne, llavors només trobes que bassura. Mireu tot el que es pot utilitzar:

Be, ara comencem a fer escombraries de tipus ferralla. Per començar un filament metàl·lic ben enredat enredat...

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur14

Com està fet? és un tros de fregall pintat amb colors òxid.

Això altre és una peça que tenia guardada des de fa molt de temps. Em sembla que era del col·lector d'un motor elèctric. És de cartró...

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur15

... però amb una mica de pintura de color rovell passa com un disc de ferro vell.

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur13

Aquesta reixa no sé de on va sortir. Era tota plana i bonica, però per a llençar-la la he be rebregat i ben rovellat.

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur16

Aquí els tenim en un conjunt en el que també hi trobem alguns elements nous. La manguera no és més que un tub de goma que no sé de on va sortir... i el pot de pintura... bé, aquest el veurem més tard.

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur18

I finalment he trobat aquest tros de planxa d'alumini ondulada. Qui ho havia de dir que l'alumini es podia rovellar així, oi? però el que no faci la pintura... Després es torça una mica, i ja tenim una planxa de ferro vell.

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur17

Aquí el tenim juntament amb altre gènere de escombraries que entraria ja dins de la runa: unes bigues podrides, un tub de coure, paper d'un sac de ciment, i un plat de dutxa vell.

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur20

Les bigues són trossos de llistonets de fusta que tenia abandonats per el terrat i ells tot solets han agafat aquest aspecte. El tub de coure és un fil-ferro que he pintat amb pintura color coure, el paper és un tros de sac de ciment (o potser era un paper d'embalar d'algun paquet que vaig rebre?   Wink   ), i el plat de dutxa, és fet amb un dels culs de una ouera (d'aquelles de cartró reciclat amb les que es compren els ous al super), convenientment pintat amb blanc brillant.  Very Happy

I això és una planxa d'amiant. Si, d'amiant d'aquell tant contaminant. En l'època del meu tren l'amiant era un element normal, i no se sabia que és tant perillós.

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur21

Però tranquil·litzeu-vos, que només és cartró de la mateixa ouera. Aquesta part plana és la tapa superior. El cartró pla té un aspecte semblant a l'amiant. O no?  Very Happy

I per acabar avui, un detall de una biga podrida com les que hem vist abans. Res més realista per a imitar la fusta podrida, que la pròpia fusta podrida.

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur19

O no?   Very Happy

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur22

En la propera entrega, els neumàtics i el pot de pintura (entre altres coses).  Very Happy

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDv Set 11, 2020 7:24 pm

Amb alguns dels materials que hem vist fins ara, ja podem fer això:

Tot el que faig només és bassura!!!! Bosses10

Si, és cert que falta el neumàtic, però de seguida us ho explico.

Tot el que faig només és bassura!!!! Bosses12

Tot el que faig només és bassura!!!! Bosses11

Veiem més materials:

Ja us he explicat que quan comences a trobar materials, els trobes per a tot arreu. I aquest si que és autèntica deixalla:

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur26

Com esta feta? dons un dia que havia treballat en alguna cosa al meu taller, a l'hora d'escombrar vaig adonar-me'n de que allò també em serviria. Ho vaig recollir, vaig treure tot allò que no em servia i vet aquí el resultat. Encara no l'he fet servir, però.

A continuació continuem amb l'apartat runa:

Restes de guix després de fer algun treball amb guix (concretament vaig canviar de lloc un interruptor de la casa), barrejat amb rajoles en miniatura.

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur27

I aquestes són rajoles de les que faig servir per als meus treballs, que havien sortit defectuoses, o que sobraven i les he trencat per a fer "efecte runa". Algunes estan brutes de ciment cola.

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur28

Aquí tenim de nou el plat de dutxa que havia explicat abans.

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur29

Això és un producte que fa un efecte de "que no se sap ben bé que és", descobert per casualitat...

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur30

... ja que estava prenent un medicament efervescent, d'aquells que van en un tub (p.e. Redoxon, Couldina, etc), i se'm va acudir d'obrir el tap per a treure el producte anti-humitat, i això és el que va sortir-ne.

Vidres transparents obtinguts per el mateix procediment que els vidres verds ja comentats:

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur31

Els neumàtics són l'únic producte no reciclat que vaig comprar expressament, a un preu mòdic, naturalment. No tenia cap vehicle que pogués treure-li les rodes sense que em sabés greu. Tal com resa el cartellet, aquests neumàtics son el recanvi d'un CHEVROLET Corvette Sting Ray del 62. Però això se'ns en fot una mica perquè donat l'ús dels neumàtics, l'únic que era important és que són a escala 1/24.

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur32

Els neumàtics nous tenen un aspecte massa nou. No fan per formar part de les escombraries, i per tant cal embrutar-los una mica. Jo vaig fer servir pols de la grava de la via, que tinc guardada dins d'un potet de vidre. També es podria haver utilitzat guix, ciment, cendra de la llar de foc, o terres de colors. Un cop el neumàtic s'ha embrutat, ja queda brut per sempre sense necessitat de fixar la brutícia amb cap vernís perquè mai més no tindrà aquell aspecte de nou.

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur34

El pot de pintura també té origen farmacèutic ja que és un dosificador de medicaments tipus com aquests:

Tot el que faig només és bassura!!!! Dosifi10

A demés vaig trobar una etiqueta d'un ambientador de citronela (anti-nosquits), que era la mida i els colors justos. Ja només calia fer-li una nansa amb fil-ferro i pintar l'interior de blanc:

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur33

És cert que és un pelet gran per l'escala, però podem dir que és un pot extra-gran. Jo crec que tot i així pot passar. Sobre tot si encara li fem algun retoc més...

Tot el que faig només és bassura!!!! Bassur35

I fins aquí heu vist ja tots els materials que he utilitzat per a fer les meves escombraries. Com podeu veure és material que tothom te a casa (probablement a punt de llençar!), i molt fàcil de fer. Si feu contenidors d'escombraries, ja sabeu com omplir-los amb la millor bassura.

En la propera entrega, la base a on encolar, coles a utilitzar i algunes fotos de com pot quedar després d'una minuciosa distribució del nostre producte. Wink

Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7258

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDv Set 11, 2020 8:49 pm

Caram, això sí que és una novetat en la decoració.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDs Set 12, 2020 5:04 am

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit

Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 48
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDs Set 12, 2020 10:03 pm

Bones idees i quin merder que tens liat!!! riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDg Set 13, 2020 3:16 am

Per a posar la bassura no importa a on, cal tenir una base a on encolar-la. Aquesta base te dues funcions:

1) permetre encolar sòlidament tota la bassura

2) donar un aspecte complert, que dissimulin els possibles "forats" a la brossa que ens permetin veure el fons del recipient.

Com a base jo vaig trobar a la meva terrassa un tros de fusta OSB (un tipus d'aglomerat), que per els efectes de la intempèrie (aquesta amiga que ens ajuda tant a fer brossa!) s'havia arribat a partir en dos, però de forma paral·lela a la seva superfície. És a dir, més o menys així:

Tot el que faig només és bassura!!!! Madera10

No vaig pensar a fer-li foto, però com que la meva fusta no era un aglomerat de serradures, sinó d'estelles, es va partir en dues fulles d'una manera molt neta. Aquí en veiem una de les fulles, ja tallada a mida:

Anvers:

Tot el que faig només és bassura!!!! Base10

Revers:

Tot el que faig només és bassura!!!! Base_110

Com podeu veure la base triada era idònia tant per l'aspecte que ofereix, i com per el revers pla que ens ofereix una bona base per al conjunt un cop acabat. Com podeu veure a la següent fotografia, aquesta base posada a lloc ja dóna per si mateixa sensació d'escombraries:

Tot el que faig només és bassura!!!! Base_210

Com que aquesta base havia estat molt temps en mans de la nostra amiga la intempèrie, les estelles de sobre es desgranaven. Per a aturar aquest procés de desintegració vaig buidar un tub de cianocrilat a sobre, deixant que s'anés infiltrant entre les estelles per capil·laritat. D'aquesta manera en pocs minuts vaig tenir una base compacte.

Aquí podem comprovar que la base fa la seva funció estètica ja que es veu entre els forats (senyalats amb fletxes vermelles) de la brossa impedint que es vegi el fons del contenidor, i semblant que a sota hi ha més deixalles:

Tot el que faig només és bassura!!!! Base_410

Naturalment cal adherir la brossa a aquesta base, perquè si la brossa forma part de la nostra maqueta (o potser d'un mòdul), un moment o altre estarà sotmès a transports o moviments de tota mena. Cal que llavors estigui adherida o fixada.

El problema que tenia ara era que el plàstic de les boses (polietilè o propilè) no s'enganxen amb gairebé cap cola. També he treballat bastant amb PET (tots els "vidres" o són), i el PET (Politereftalat d'etilè, polietilentereftalat, polietilè tereftalat o PET) és un tipus de polímer termoplàstic que tampoc no s'enganxa amb qualsevol cosa. Per a esbrinar quines coles em serien útils i quines no em servirien he fet algunes proves amb una certa varietat de coles del meu departament d'adhesius. Vet-ne aquí el resultat:

Tot el que faig només és bassura!!!! Bfde4d11

En aquest quadre he indicat la cola, el tipus al que pertany, i el resultat per Polietilè/prob¡pilè (bosses de plàstic i per el PET (vidres), essent "Nul" quan no serveix per a res, "Regular" quan a la més mínima pressió o amb una petita pressió es desencola, i "Acceptable" quan cal una pressió bastant forta o molt forta per a desencolar.

Així dons, les bosses d'ecombraries de plastic les he encolat amb silicona calenta, per a ser el tipus d'adhessió més forta i també per la seva comoditat i rapidesa.

En canvi totes les peces petites de plastics indefinits les he enganxat amb cianocrilato dels xinos, ja que tot i ser una adhesió regular, com que no estarà sotmesa a cap esforç segurament només s'aniran perdent de tant en tant. Llavors només caldrà reposar-los amb unes gotes més de cianocrilato i ja està. En canvi és molt fàcil i còmode utilitzar aquesta cola, sempre en un espai hiperventilat en aquest cas.

Els neumàtics també els he encolat amb cianocrilat ja que és el que millor va amb aquest material.

La ferralla segons quina la he enganxat amb silicona tèrmica, i segons quina amb cianocrilat.

Els taulons de fusta també els he encolat amb cianocrilato. Tot i que es podien enganxar amb mil coles diferents he utilitzat aquesta per comoditat i rapidesa.

La runa recomano no fer com jo, que la vaig enganxar també em cianocrilat perquè ja el tenia a mà. Per la runa recomanaria millor utilitzar cola blanca diluïda, tal com fem per la grava, perquè el cianocrilat deixa totes les rajoles amb marques brillants molt poc realistes. Després vaig haver de "netejar-les" amb vernís mate.

Un aclariment sobre el cianocrilat: en aquest cas, com que l'adhessió no cal que sigui de molta qualitat, i aquesta cola és cara, he utilitzat cola a baix cost comprat en un establiment de xinesos, ja que quatre tubs em costaven 1 euro, mentre que el preu de botiga corrent aquest tubs em costen entre 2'50 i 7 euros cada un. L'estalvi és important perquè en total m'han calgut 24 tubs de cola! Total cost de cola dels xinos: 6 euros, mentre que a preu de ferreteria ja us deixo fer la multiplicació a vosaltres...! Very Happy

I em penso que no em deixo res del apartat d'encolat. I com que m'he allargat una mica, les fotos de com pot quedar les deixo per la propera (i ultima) entrega.

Very Happy

A TramBlau y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDg Set 13, 2020 7:46 am

Per acabar, les fotografies que us havia promès.

Les bassures que veieu aquí no són vulgars deixalles sinó que han estat posades minuciosament per a fer una composició com si d'un quadre es tractés. En aquesta primera imatge apareixen les deixalles en bosses de plàstic:

Tot el que faig només és bassura!!!! Final10

També veiem el llit de plastics petits i el neumàtic que ha sigut tallat en dues meitats, ens dóna l'impressió de que està mig submergit entre les deixalles.

En la següent fotografia, la ferralla es barreja amb altres deixalles com ara bigues de fusta....

Tot el que faig només és bassura!!!! Final_11

La manguera, els vidres, i l'altre meitat del neumàtic...

Aquí veiem el mateix des d'una perspectiva oposada que ens permet veure en la marge superior dret una muntanyeta de granulat anti-humitat del medicament, que ha estat encolat amb unes gotes de cianocrilat.

Tot el que faig només és bassura!!!! Final_10

I per últim una imatge de les deixalles de runa, amb rajoles, guix, amiant, paper de sac de ciment, alguna cosa de ferralla, i el pot de pintura, llençat amb tant mala baba que, no només s'ha tombat sinó que també ha tacat la paret del contenidor.   Wink

Tot el que faig només és bassura!!!! Final_12

I aquí s'acaba l'història. Espero que us hagi sigut útil.  super12

Tornar a dalt Ir abajo
jordi
Trenjardinaire
jordi

Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDg Set 13, 2020 9:14 am

QUEEEE BOO¡¡¡ ben pensat, felicitats pel resultat, i a més has reciclat material per fer-lo, molt be Wink Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7616

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDg Set 13, 2020 7:18 pm

Per encolar tot això, potser hauries pogut provar amb cola blanca. Sé que el PET lo pot costar, però un cop seca, aguanta prou. Quan he fet vidres pels cotxes amb aquest material, és un molt bon recurs, perquè enganxa i no deixa tèrbol el "vidre".

Per les bosses, si la cola calenta va bé, és el més pràctic, segur.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDg Set 13, 2020 7:26 pm

El cianocrilat no ha deixat cap rastre en el plastics, tampoc las vidres. A demés seca en qüestió de segons. Però la cola blanca també podria haver sigut una opció, sobre tot per la runa.
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas

Edat : 85
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2522

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDg Set 13, 2020 7:34 pm

Ondia. !! T has convertit en un expert en bassures , a la meva terra en diuen "brossa" poder algun ajuntament et podria fichar per desfersen .perque molts no s en surten 😄😄😄👍

Alexandre.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDg Set 13, 2020 10:50 pm

M'estimaria més fer altres feines que no sé si em surten tant bé, però suposo que serien més gratificants.

Tot i així, millor si no em surt cap feina. Afortunadament no em fa cap falta treballar "per compte aliè".

riuuu

Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM

Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDl Set 14, 2020 10:09 am

caram quina merda ! riuuu riuuu La veritat és que es veu molt realista ok
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDl Set 14, 2020 10:23 am

Père, de merda res de res, ja ho he deixat clar des del principi:

Olot escrigué:
... necessitat de gaire esforç el que fareu no serà una merda, sinó una “bassura” de primera.
...

super12
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDl Set 14, 2020 7:59 pm

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud baba baba baba baba

moltes gràcies per les explicacions..un tutorial magnific...

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDt Set 15, 2020 1:49 am

Si, però no vagis pas dient que jo he fet un tutorial de com fer brossa o, ja et veig a venir, que he fet un tutorial de merda.

riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7370

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDt Set 15, 2020 3:55 am

applaud applaud applaud applaud applaud

GENIAL
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK

Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1254

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDt Set 15, 2020 7:53 pm

No havia vist aquest fil. Que interessant !!!
Pot ser no ho volem veure, però les deixalles formen part de la nostra vida.

Salut
Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
Sonderzug
Trenjardinaire
Sonderzug

Edat : 63
Data d'inscripció : 05/12/2014
Nombre de missatges : 489

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDt Set 22, 2020 7:35 pm

Ostres Amadeu, ets un crak!!! Quina cosa mes bonica i ben realitzada!!!
aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDt Set 22, 2020 10:16 pm

Gràcies per els vostres comentaris i respostes.

Home, Joan, que vols que et digui? Ser crack fent escombraries, no sé pas... nose

humorw
Tornar a dalt Ir abajo
mikado
Trenjardinaire
mikado

Edat : 54
Data d'inscripció : 02/12/2016
Nombre de missatges : 468

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDt Set 22, 2020 11:04 pm

Suposo que el Joan vol dir que fins hi tot per posar la basura tens bon gust
celles
aplaudir
Tornar a dalt Ir abajo
Sonderzug
Trenjardinaire
Sonderzug

Edat : 63
Data d'inscripció : 05/12/2014
Nombre de missatges : 489

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitimeDj Set 24, 2020 9:24 am

mikado escrigué:
Suposo que el Joan vol dir que fins hi tot per posar la basura tens bon gust
 celles
aplaudir

Exacte Mikado, exacte!!!
Ell ja ho sap prou que el que volia dir es exactament això. Ara es fa el desmenjat, però es un crack!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Tot el que faig només és bassura!!!!   Tot el que faig només és bassura!!!! I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Tot el que faig només és bassura!!!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent