El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
M anira be per el servei de manteniment del cremallera
Alexandre
A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Feines de tardes de calor i confinaçio Dt Ago 11, 2020 5:33 am
Pere
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Feines de tardes de calor i confinaçio Dt Ago 11, 2020 5:34 am
Tambe he allargat aquest vago que tenia apartat feia temps .
probat a R 1 va prou be .
Alexandre
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
Assumpte: Re: Feines de tardes de calor i confinaçio Dt Ago 11, 2020 9:14 am
El de manteniment m'agrada molt!
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Feines de tardes de calor i confinaçio Dt Ago 11, 2020 6:19 pm
Bones feines
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Feines de tardes de calor i confinaçio Dt Ago 11, 2020 9:12 pm
Ui, quin vagó més llarg! Fa molta patxoca.
I l'altre em sembla que és una peça molt ben treballada i enginyosa. Per molta calor que hagi fet, no son pas cap deliri, sinó treballs molt ben fets i agradables de veure.
Felicitats per les dues feines.
Tant de bo aviat se'n vagi el virus de M. i puguem veure'ls en directe!
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Feines de tardes de calor i confinaçio Dc Ago 12, 2020 4:03 am
M en alegro que os agradi , mireu, el cas es passar l estona . A veure si trobo algo mes per entretenir les tardes . Sabeu ? necesito treballar amb les mans . El cap dona idees , pero les disfruto amb les mans .
Fixeuse , un dia l amic Françesc em va pasar uns envasos que habien contingut un refresc , crec , no els havia utilitzat mai , de cop va sortir l idea del vehicle de manteniment , els envasos serien ampolles d oxigen . el xasis d un vell tender america , el resto de una grua molt coneguda de LGB , i troços de vago restos d altres transformacions. i peçes fetes expres . Pero em quedaben dos envasos d en Francesç encara , dit i fet . allargo un vago i situo els diposits sota el xassis com diposits de fre .
Apa , ja os he fotut un bon rollo , aixo de petit en deiem una "aventi" ho recorda algu ???
Alexandre
A Olot, TramBlau y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Feines de tardes de calor i confinaçio Dc Ago 12, 2020 5:28 am
Jo sempre he estat d'aprofitar coses per als meus models, de fet, de vegades treballant hi havia coses dels embalatges o restes de peces que m'havien anat bé per simular peces reals.
A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Feines de tardes de calor i confinaçio Dc Ago 12, 2020 10:23 am
Ja veig el diposit que dius. Jo també en tinc uns quants, que pensava posar sobre el sostre d'alguna màquina (com la Berga). Aquest diposit serveix de llast per el teu vagó.
Per cert, veig que també has allargat la peça que simula el tensor de sota del vagó. Com l'has allargat aquesta peça?
Assumpte: Re: Feines de tardes de calor i confinaçio Dc Ago 12, 2020 9:09 pm
Mira , vaig tallar el tirant de plastic per el mig i vaig acoplar un tub de metall de 3mm. ext. i1,5 int. despres pintat tot . Poso una foto on es veu mes o menys tot el conjunt
Alexandre
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Feines de tardes de calor i confinaçio Dc Ago 12, 2020 9:35 pm
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: Feines de tardes de calor i confinaçio Dj Ago 13, 2020 8:27 pm
M'encanten les teves creacions Alexandre.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: Feines de tardes de calor i confinaçio Dv Ago 14, 2020 6:52 am
Coincideixo amb aquest vagó de 4 eixos de treballs m'encanta!!!
salutacions
mallet73
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Feines de tardes de calor i confinaçio Dt Ago 25, 2020 7:34 am
Bona feina A mi em passa el revés: la calor em treu les ganes de fer res...
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Feines de tardes de calor i confinaçio Dt Ago 25, 2020 8:53 pm
Prova de posar un ventilador prop del taulell de treball , musica de fondo que t agradi , roba fresca , una beguda fresca a ma , i la inspiracio ,arriba , llavors nomes cal bellugar les mans , les eines aprop esclar...
Alexandre
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Feines de tardes de calor i confinaçio Dt Ago 25, 2020 10:10 pm
És una bona tècnica, i la trobo molt millor que tumbar-se al sofà a esperar que passi la calor.
Assumpte: Re: Feines de tardes de calor i confinaçio Dj Ago 27, 2020 11:13 pm
Aquesta es la ultima transformacio d aquets dies , una plataforma amb cabina , que no m agradave gaire , he centrat la garita i he posat baranes , i llum de cua , pintat marro , abans ere negre-
Assumpte: Re: Feines de tardes de calor i confinaçio Dj Ago 27, 2020 11:32 pm
Aqui tambe vaig aprofitar un xasis que tenia arxivat per convertirlo amb porta contenedors , ja que en tinc un parell de fa molt temps que no tenien utilitat , remarco que he enderrerit els reforços del bastidor que estaban enrasats just al canto.
Alexandre
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Feines de tardes de calor i confinaçio Dv Ago 28, 2020 10:03 pm
alejandro sasplugas escrigué:
Aquesta es la ultima transformacio d aquets dies , una plataforma amb cabina , que no m agradave gaire , he centrat la garita i he posat baranes , i llum de cua , pintat marro , abans ere negre- ...
Veig que tenim la mateixa tendència a centrar cabines.
Bona feina, Alajandro. I el porta contenidors també.