TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Presentació mariogir WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Presentació mariogir

AutorMissatge
mariogir
Aspirant a jardinaire
mariogir

Ubicació : Bonmati
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/03/2020
Nombre de missatges : 13

Presentació mariogir Empty
MissatgeAssumpte: Presentació mariogir   Presentació mariogir I_icon_minitimeDl Mar 23, 2020 6:27 pm

Bones a tothom¡¡¡ Després de tenir deixada l’afició i d’haver hagut de desmuntar la ultima maqueta ( fa 18 anys ), per motius familiars i d’espai, ara per motius de salut, la torno a reprendre amb una maqueta en H0m, de motivació del ferrocarrils Retics,
dels quals estic enamorat, amen del Cremallera de Nuria, del mateix que havia començat a fer una maqueta. I he arribat aquí a traves del Google, no podré fer gaires aportacions, ja que no tinc espai, ni jardí ( ja m’agradaria a mi tenir espai ).
Per això Gracies per admetrem i deixar-me desfruitar dels comentaris i les imatges que els membres tinguin haver de penjar.
Una Salutació a tots¡ Marius
Tornar a dalt Ir abajo
OG22
Trenjardinaire
OG22

Ubicació : Madremanya
Edat : 50
Data d'inscripció : 19/09/2018
Nombre de missatges : 248

MissatgeAssumpte: Re: Presentació mariogir   Presentació mariogir I_icon_minitimeDl Mar 23, 2020 7:38 pm

Benvingut Marius. Jo també treballo aquesta mateixa escala, reproduïnt sectors de la línea del tren d'Olot.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 60
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 24514

MissatgeAssumpte: Re: Presentació mariogir   Presentació mariogir I_icon_minitimeDl Mar 23, 2020 8:00 pm

Benvingut, Màrius.

Ja et veig fent el modul de Bonmati del tren d’Olot!

angell

Benvingut
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Francesc
Trenjardinaire
Francesc

Ubicació : Barcelona
Edat : 76
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 489

MissatgeAssumpte: Re: Presentació mariogir   Presentació mariogir I_icon_minitimeDl Mar 23, 2020 10:33 pm

Benvingut al mon del carrilet (OG), i/o al tren de via mètrica (RhB). Tens feina per triar!
Tornar a dalt Ir abajo
mariogir
Aspirant a jardinaire
mariogir

MissatgeAssumpte: Re: Presentació mariogir   Presentació mariogir I_icon_minitimeDl Mar 23, 2020 10:39 pm

Bones¡¡¡ els he estat seguin i mirant les fotos i vídeos i son una passada, Tren  quant acabi tot això del coronavirus i de la meva malaltia ho permeti, tinc que pujar a Olot a mirar-la, però després de 18 anys sense fer cap maqueta plorar1 , el meu nivell torna a esser el de debutant com si tornes a tenir 12 anys Laughing .

Una Salutació des de Bonmatí¡
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Presentació mariogir   Presentació mariogir I_icon_minitimeDl Mar 23, 2020 10:59 pm

mariogir escrigué:
...després de 18 anys sense fer cap maqueta  plorar1  , el meu nivell torna a esser el de debutant com si tornes a tenir 12 anys ...

Discrepo. Això és com anar en bicicleta: mai es perd. Sempre et quedarà alguna cosa de tot el que vares fer i aprendre. I sinó, el temps ho dirà. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Barcelona i de vegades la lluna
Edat : 64
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 9453

MissatgeAssumpte: Re: Presentació mariogir   Presentació mariogir I_icon_minitimeDl Mar 23, 2020 11:52 pm

Tren Benvingut Benvingut Benvingut

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TOG
Trenjardinaire
TOG

Ubicació : Garrotxa
Edat : 18
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 204

MissatgeAssumpte: Re: Presentació mariogir   Presentació mariogir I_icon_minitimeDt Mar 24, 2020 12:46 am

Benvingut Màrius
L´estació de Bonmatí-Vilanna és de les més pintoresques de la línia.Menuda i encaixada entre el
Ter i la carretera.A prop del Pas dels Gegants.Sempre m´ha agradat,un bon element per a una maqueta.
L´Alfons segur que en farà una obra d´art,com tot el que ha fet fins ara.    (de res Wink )

Els d´ASAMTOG d´Olot et rebran amb molt de gust,es reuneixen al carrer Terrassa els dissabtes
a partir de les 17 h. Ara malauradament estem tots confitats.

Salut i endavant les atxes !        Jan
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 47
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 11033

MissatgeAssumpte: Re: Presentació mariogir   Presentació mariogir I_icon_minitimeDt Mar 24, 2020 9:13 pm

Benvingut Benvingut Benvingut Benvingut

Aquest foro es la maquina del temps!!!! Jo desde q hi soc tinc 16 anys i gaudeixo fent les meves construccions

Salutacions

Mallet73

#QuedataCasa
#QuedataCasaiFesTrens
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria

Ubicació : barcelona
Edat : 73
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1671

MissatgeAssumpte: Re: Presentació mariogir   Presentació mariogir I_icon_minitimeDc Mar 25, 2020 10:21 am

Benvingut Marius
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit

Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 44
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2233

MissatgeAssumpte: Re: Presentació mariogir   Presentació mariogir I_icon_minitimeDl Mar 30, 2020 7:52 am

Benvingut Marius. T'ho pasaras molt bé. I lo millor,coneixeràs bona gent!! super12 Tren Tren
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 47
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 11033

MissatgeAssumpte: Re: Presentació mariogir   Presentació mariogir I_icon_minitimeDl Mar 30, 2020 6:24 pm

el terrat de margarit escrigué:
Benvingut Marius. T'ho pasaras molt bé. I lo millor,coneixeràs bona gent!! super12 Tren Tren

+1 però vigila que estan un xic "locus" per els trens!!

salutacions

Mallet73

#QuedataCasa
#QuedataCasaiFesTrens
#JoEmConectoATrenscat
Tornar a dalt Ir abajo
mariogir
Aspirant a jardinaire
mariogir

MissatgeAssumpte: Re: Presentació mariogir   Presentació mariogir I_icon_minitimeDc Abr 01, 2020 11:37 pm

Mallet73, Bon dia¡¡¡ “Locus, locus” si però es una locura molt sana, alliberadora  i regeneradora del cervell, però  El que tinc que fer es sortir-me d’aquest fòrum, per que no guanyo per teclats, ja en porto tres de la babilla que em cau, en veure la feina que feu i el material amb en qual conteu  baba  baba  baba , com ja vaig dir els trens suïssos de via estreta son la meva debilitat i per falta d’espai no puc arribar a l’escala en que treballeu, a mes a mes per culpa de la meva Salud, ara per ara no puc ni posar les vies a la maqueta H0m que ja tinc començada. I veure la feina que podeu fer i feu em cau la baba a raig baba .

Perdo pel totxo, però us el mereixeu, l’enveja es molt dolenta, encara que sigui enveja sana  riuuuu  riuuuu  riuuuu .

Una Salutació des de Bonmatí¡¡¡

mariogir
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Presentació mariogir   Presentació mariogir I_icon_minitimeDj Abr 02, 2020 1:01 am

mariogir escrigué:
... El que tinc que fer es sortir-me d’aquest fòrum, per que no guanyo per teclats, ja en porto tres de la babilla que em cau, en veure la feina que feu i el material amb en qual conteu  baba  baba  baba ...

Home, abans de deixar el fòrum jo et recomanaria una solució ben fàcil: poset un pitet (babero en castellà)

riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
mariogir
Aspirant a jardinaire
mariogir

MissatgeAssumpte: Re: Presentació mariogir   Presentació mariogir I_icon_minitimeDj Abr 02, 2020 3:30 am

Salutacions¡¡¡ Olot, el pitet de seguida queda moll massa aviat  super12 , he preparat un cubell  riuuuu .
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM

Ubicació : Barcelona
Edat : 42
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1183

MissatgeAssumpte: Re: Presentació mariogir   Presentació mariogir I_icon_minitimeDj Abr 02, 2020 9:58 am

Salutacions!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Presentació mariogir   Presentació mariogir I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació mariogir
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: ALTRES TEMES GENERALS VARIS DIVERSOS :: Presentacions-
Canviar a: