TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Un tren a la terrassa [Lluis7] WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Un tren a la terrassa [Lluis7]

Ir abajo 
+14
Shay
dvdtren
peps
tram47
MALLET73
TramBlau
Mitjans
ostman
Sonderzug
el terrat de margarit
jordi
Olot
ignasibaga
lluis7
18 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDg Mar 17, 2019 10:17 am

Hora es ja de deixar de somniar, i per fi, poder tindre un tren a la terrassa, així que obro un nou fil per compartir amb vosaltres el avenços en la construcció del circuit.

I es que era a finals del 2016 quan em vaig poder re enganxar al Forum i al mon LGB, i la meva primera intenció era fer "algo" a la terrassa.
Els primers dissenys ara els veig molt senzills  Embarassed  i amb el gran desavantatge de l'alçada del circuit, que havia de ser molt baix per que no resultes "invasiu" Rolling Eyes .
Un tren a la terrassa [Lluis7] Okr8me

Un tren a la terrassa [Lluis7] 2yudnxv

El fet de no veure-ho clar, i sobre tot, el dedicar tots els esforços en els moduls MOMI, va fer que el projecte quedes aturat, tot i que ja havia decidit utilitzar las lamas de composite.
Un tren a la terrassa [Lluis7] Io3ygg

Finalment, i un cop he tingut els 4 moduls MOMI minimament operatius, i sobre tot, quan las Forces i Cossos de Seguretat Rolling Eyes m'han donat permís per "aixecar" el circuit, he pogut re prendre las tasques de construcció.
Un tren a la terrassa [Lluis7] 13ymfwk

però un cop ho tenia ja mig montat, he comprat uns desviaments en R3 que m'han fet replantejar el circuit i els corresponents suports, per el que em tornat a començar  Wink
Y en ello estamos  Very Happy
probando, probando,
Un tren a la terrassa [Lluis7] 2m7dqhs

Un tren a la terrassa [Lluis7] Fbid01

Un tren a la terrassa [Lluis7] Fyk7f8

i més proves de com acoplar els moduls MOMI
Un tren a la terrassa [Lluis7] 10dful4

Un tren a la terrassa [Lluis7] 2814isx

Un tren a la terrassa [Lluis7] Bj6br8

òbviament, no serà un circuit permanent, però alguna trobada farem per tal de tindre la excusa de muntar tot el "tinglado"  Razz
seguirem informant !!!
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDg Mar 17, 2019 10:31 am

applaud applaud applaud applaud applaud applaud

treball treball treball treball treball treball treball

applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDg Mar 17, 2019 10:38 am

Moltes felicitats, i enhorabona per un pas que marcarà un abans i un després.

applaud applaud applaud applaud applaud applaud

Des d'aquí m'agradaria animar-te a continuar, però em sembla que després d'aquestes primeres proves no necessitaràs que ningú t'animi, perquè estic segur de que ja tens moltes ganes de continuar! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDg Mar 17, 2019 11:15 am

Felicitats per començar, he de confesar que m'impresiona
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDg Mar 17, 2019 9:39 pm

Caram Lluis.. affraid ..Ja hi ets de valent!!! aplaud aplaud aplaud super12
Tú sol sembla que hagis organitzat ,segons les imatges ,un Momi PARTICULAR!!! Very Happy Very Happy
Felicitats formidable trenscat2 10 1010p Fotos! Bravo
Tornar a dalt Ir abajo
Sonderzug
Trenjardinaire
Sonderzug


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 62
Data d'inscripció : 05/12/2014
Nombre de missatges : 483

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDg Mar 17, 2019 9:40 pm

FLIPANT!

applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDl Mar 18, 2019 12:01 am

Molt interessant aquesta part desmuntable del circuit... bona feina!
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDl Mar 18, 2019 1:25 am

Començar una cosa d'aquestes sempre anima.

Això sí, el dia que decideixis muntar els mòduls, has de tenir molt clara la previsió meteorològica, no fos cas que hagis de córrer...

Apa, ja ens aniràs ensenyant el que vas fent.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDl Mar 18, 2019 1:37 am

Joan. Estant a terrat,sempre veus el dia que fa.... Si no et distreu la veïna... geek
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDl Mar 18, 2019 8:31 am

caram, caram, nois, em fareu plorar d'emoció i tot, amb aquests comentaris !!! Very Happy
un miler de gràcies pels vostres ànims. m'ajuden encara més a tirar endavant aquest somni.
sou la canya, en serio, i em feu sentir honrat de formar part d'aquest magnífic grup reverent

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDl Mar 18, 2019 8:54 am

Els mòduls els pots utilitzar com a estació de maniobres del circuit applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDc Mar 20, 2019 5:31 am

C O censura censura O N S!!!!

genial genial genial genial genial genial genial genial applaud applaud applaud applaud

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDc Mar 20, 2019 11:37 pm

molt bella realització, felicitacions Exclamation aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDj Mar 21, 2019 6:51 am

lluis7 escrigué:
caram, caram, nois, em fareu plorar d'emoció i tot, amb aquests comentaris !!! Very Happy
un miler de gràcies pels vostres ànims. m'ajuden encara més a tirar endavant aquest somni.
sou la canya, en serio, i em feu sentir honrat de formar part d'aquest magnífic grup  reverent

+1 trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDj Mar 21, 2019 8:38 pm

tela
has fet molta feina
felicitats bota bota super12 super12 super12 super12
salutacions
pep Tren
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDj Mar 21, 2019 11:51 pm

el terrat de margarit escrigué:
lluis7 escrigué:
caram, caram, nois, em fareu plorar d'emoció i tot, amb aquests comentaris !!! Very Happy
un miler de gràcies pels vostres ànims. m'ajuden encara més a tirar endavant aquest somni.
sou la canya, en serio, i em feu sentir honrat de formar part d'aquest magnífic grup  reverent

+1 trenscat2

+1 super12 Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDv Ago 23, 2019 9:46 am

che dimonis, venia amb ganes de mostrar-os els (importants) avenços d'aquest estiu en el circuit ... i m'he trobat amb la desagradable sorpresa de que Tinypic també tanca las portes i ja no es poden allotjar més fotos Sad  i el que es pitjor, segurament es perdran las que ja estan "pujades" Evil or Very Mad
renoi, quina mala llet m'ha entrat. diable
PD: alguna suggerència de plataforma d'hospedatge?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDv Ago 23, 2019 9:51 am

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDv Ago 23, 2019 9:53 am

Això ja ens ha passat en una altra ocasió, però crec que les estem penjant ara en Servimg.com

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDv Ago 23, 2019 11:30 pm

gràcies Amadeu i Pere. ok
provarem servimg doncs ...
Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren


Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDs Ago 24, 2019 8:04 am

Déu ni do quin troç de circuit! moltes felicitat ja casi el tens jejejejej Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDl Ago 26, 2019 5:59 am

dvdtren escrigué:
Déu ni do quin troç de circuit! moltes felicitat ja casi el tens jejejejej Very Happy
Gràcies David !! Siii, falten molts detalls, però ja el tinc operatiu bounce
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDl Ago 26, 2019 6:31 am

Doncs un cop resolts els problemes d'allotjament d'imatges (espero que servimg no se li acudeixi tancar tambè portes !!!) comparteixo amb vosaltres els avenços d'aquest estiu.

Finalment, el circuit ha quedat així:
Un tren a la terrassa [Lluis7] Circui10

Els bucles de retorn Mar i Muntanya no seran permanents, si no que seran desmuntables (per imperatiu de las ordenances de las Forces Majors Razz ) i encara no son operatius. La resta del circuit ja permet circulacions i ahir vaig fer la pre-estrena. La oficial ja la farem organitzant una mini-trobada a la tardor, si os sembla be Wink

I es que no pensava tindre'l enllestit fins més endavant, però aquest estiu (tot i les calorades hombrela ) ha estat molt profitós.
Be, fora rotllos i passem a las imatges Razz  

Aquesta va ser la primera proba de Bucle de Retorn Desmontable. Tot i que seran de muntatge ocasional, haurien de poder suportar alguna petita inclemència atmosfèrica, així que l'aglomerat no era massa bona recomanació  Rolling Eyes . I juntament amb la dificultat de fer els suports (el terra de la terrassa es força irregular) em va fer desistir d'utilitzar-lo.
Un tren a la terrassa [Lluis7] Dsc_0315

Així que vaig optar per fer una estructura amb llistons i planxes de pvc com a base. Es força sòlida i em permet desar-les al traster en molt poc espai
Un tren a la terrassa [Lluis7] Dsc_0314

Las feines van continuar ampliant la estació del costar Mar
Un tren a la terrassa [Lluis7] Dsc_0316

i afegint petits (però absolutament necessaris) detalls en las corbes del circuit
Un tren a la terrassa [Lluis7] Dsc_0317

Un tren a la terrassa [Lluis7] Dsc_0318

Un tren a la terrassa [Lluis7] Dsc_0320

Desprès van vindre la revisió de las connexions, neteja de les vies, connexió el.lectrica dels desviaments ... i finalment las probes de circulació bounce
Per la estrena vaig fer servir la 2095, que gràcies a la generositat (que comença ja a ser llegendària) del Professor Mikado, ja disposa d'una correcte il.luminació i una velocitat lenta, lo que la ha transformat en majestuosa !! Gràcies Fedor  reverent
Un tren a la terrassa [Lluis7] Dsc_0321

Un tren a la terrassa [Lluis7] Dsc_0324

y eso es todo, amigos Razz
seguirem informant de propers avenços ...
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDl Ago 26, 2019 6:36 am

aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitimeDl Ago 26, 2019 6:41 am

Tren genial genial genial genial genial applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Un tren a la terrassa [Lluis7] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7]   Un tren a la terrassa [Lluis7] I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Un tren a la terrassa [Lluis7]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 4Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» Un tren en el terrat (un somni, encara) [Lluis7]
» Un tren a la terrassa V.2
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]
» L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: