NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| casella de enclavament | |
|
+5Sonderzug Francesc Olot 4000Talguera alejandro sasplugas 9 participantes | Autor | Missatge |
---|
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: casella de enclavament Dc Feb 27, 2019 8:01 am | |
| Dies enrere em vaig fer amb un kid de la casa Thorley i un cop muntat i pintat a quedat aixi , servira per fer de enclavament a una de les bifurcacions del nostre circuit a la Vilellla Baixa. Alexandre | |
| | | 4000Talguera Trenjardinaire Plus
Ubicació : Hospitalet de Llobregat Edat : 47 Data d'inscripció : 12/02/2017 Nombre de missatges : 1243
| Assumpte: Re: casella de enclavament Dc Feb 27, 2019 8:38 am | |
| | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: casella de enclavament Dc Feb 27, 2019 8:49 am | |
| M'agrada. Es veu molt anglès. - alejandro sasplugas escrigué:
- Dies enrere em vaig fer amb un kid de la casa Thorley...
Quina és aquesta casa, Alejandro? | |
| | | Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1017
| Assumpte: Re: casella de enclavament Dc Feb 27, 2019 12:20 pm | |
| Es una casa anglesa; té 14 referències en escala "16 mm" (1/19) i 8 referències en 1/22,5. És material anglés, totalment!
/www.thorleyminiatures.com | |
| | | Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1017
| Assumpte: Re: casella de enclavament Dc Feb 27, 2019 1:24 pm | |
| Alejandro, suposso és la G 007; que n'has fet de es galledes? | |
| | | alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: casella de enclavament Dc Feb 27, 2019 8:50 pm | |
| Home , ja es prou "britich" la estructura ,he volgut adaptarla una mica al pais , un banc es mes adient perque el personal prengui la fresca , ademes al Priorat ja poca aigua , les galledes no servirien de gran cosa , Alexandre | |
| | | Sonderzug Trenjardinaire
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 63 Data d'inscripció : 05/12/2014 Nombre de missatges : 489
| Assumpte: Re: casella de enclavament Dj Feb 28, 2019 1:38 am | |
| Les galledes solien estar plenes de sorra fina. | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: casella de enclavament Dj Feb 28, 2019 3:53 am | |
| Si, jo les he vist algun cop a ebay i he pujat per alguna...però no he tingut sort!
salutacions
mallet73 | |
| | | jordi Trenjardinaire
Ubicació : barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 06/08/2014 Nombre de missatges : 332
| Assumpte: Re: casella de enclavament Dv Mar 01, 2019 10:12 am | |
| Home , ja es prou "britich" la estructura ,he volgut adaptarla una mica al pais , un banc es mes adient perque el personal prengui la fresca , ademes al Priorat ja poca aigua , les galledes no servirien de gran cosa , riuuuu riuuuu Alexandre M'agrada més la versió mediterranea que l'anglesa, em sento més identificat | |
| | | el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
| | | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7375
| Assumpte: Re: casella de enclavament Dl Mar 11, 2019 4:18 am | |
| | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: casella de enclavament | |
| |
| | | | casella de enclavament | |
|