NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| LOCO VAPOR impresa en 3D | |
|
+5josepmaria Mitjans Sisu MALLET73 3D-G 9 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: LOCO VAPOR impresa en 3D Dv Jun 22, 2018 3:19 am | |
| | |
| | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: LOCO VAPOR impresa en 3D Dv Jun 22, 2018 3:31 am | |
| | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: LOCO VAPOR impresa en 3D Dv Jun 22, 2018 4:06 am | |
| Hi ha membres que nomes d'inscriure's al fòrum ja aporten molt des dels seus primers missatges!
Sobre el tema del Autocad jo tambe el remeno una mica, tant en 2D com en 3D, si be el tinc una mica rovellat. | |
| | | ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| Assumpte: Re: LOCO VAPOR impresa en 3D Dg Jun 24, 2018 6:56 am | |
| Veig que aquí toquem de tot HO, G, 1/10, el que té la informática! | |
| | | 3D-G Jardinaire aprenent
Ubicació : Santa Coloma de Gramenet Edat : 69 Data d'inscripció : 18/06/2018 Nombre de missatges : 27
| Assumpte: Re: LOCO VAPOR impresa en 3D Dg Jun 24, 2018 8:07 pm | |
| Quan modeles un objecte en 3D normalment és fer-ho a escala 1: 1 després tens la possibilitat d'escalar-a l'escala que vulguis, N, HO, G, etc. | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: LOCO VAPOR impresa en 3D Dg Jun 24, 2018 8:09 pm | |
| Doncs jo prefereixo modelar directament a l'escala que tinc prevista, perquè així, tots els gruixos, fixacions i encaixos són ja de mida bona. Tinc dibuixat el material comercial que li he de posar, així ja faig el muntatge definitiu a la pantalla. | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: LOCO VAPOR impresa en 3D Dg Jun 24, 2018 8:20 pm | |
| - 3D-G escrigué:
- Quan modeles un objecte en 3D normalment és fer-ho a escala 1: 1 després tens la possibilitat d'escalar-a l'escala que vulguis, N, HO, G, etc.
Llavors tots els que fan els dibuixos de material per als programes simuladors de conducció (no en puc citar cap nom), potser tindrien arxius que interessen per a impressions 3D. No és així? | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: LOCO VAPOR impresa en 3D Dg Jun 24, 2018 8:23 pm | |
| Sí, el que passa és que depèn de qui ho dibuixa pot fer un treball fi o més simple, camuflat amb les textures. Però sí que es podria aprofitar la feina feta. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: LOCO VAPOR impresa en 3D | |
| |
| | | | LOCO VAPOR impresa en 3D | |
|