El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : carrù - Piemonte - Italia Edat : 53 Data d'inscripció : 19/10/2014 Nombre de missatges : 295
Assumpte: Hge 4/4 G scale Furka Oberalp Dt Mar 20, 2018 7:47 am
meus estimats amics, amb molt de gust vull saludar-te Sé que han passat molts mesos des de les meves darreres publicacions, que està a facebbok, he sabut que he treballat molt i he estudiat a fons el disseny 3D, de manera que el temps dels fòrums (no només això, sinó també d'altres) era molt escàs, em disculpo molt per això. aquí teniu un dels últims nascuts a Gicomodel, un HGe 4/4 Furka Oberalp Adjuntem algunes fotos i espero que això us plau. una benvinguda càlida d'Itàlia el teu amic, Jerry
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Hge 4/4 G scale Furka Oberalp Dt Mar 20, 2018 7:53 am
bravo!!!!!
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Hge 4/4 G scale Furka Oberalp Dt Mar 20, 2018 7:20 pm
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Hge 4/4 G scale Furka Oberalp Dt Mar 20, 2018 7:33 pm
Una peça fantàstica, molt bella. Felicitats
jerrybaffetto Trenjardinaire
Ubicació : carrù - Piemonte - Italia Edat : 53 Data d'inscripció : 19/10/2014 Nombre de missatges : 295
Assumpte: Re: Hge 4/4 G scale Furka Oberalp Dt Mar 20, 2018 11:05 pm
meus estimats amics, Moltes gràcies, és un plaer llegir els vostres comentaris. A Olot, el model està fabricat en plexiglàs tallat làser (però també pot ser de metall sense problemes), el sostre i algunes parts en impressió en 3D, fins i tot les cranceres de carter estan fetes en tall per làser, només es fa el taulell d'orientació en resina. si necessiteu més informació escriviu, estaré aquí per a vosaltres! Us desitjo un dia agradable.
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: Hge 4/4 G scale Furka Oberalp Dt Mar 20, 2018 11:26 pm
Excel.lent feina...
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Hge 4/4 G scale Furka Oberalp Dc Mar 21, 2018 1:09 am