El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Ds Feb 09, 2019 9:48 pm
Amb la filmaçio del Pere es com si hagues estat alla , avui tenia compromisos que no m ho en permes.
Gracies Pere !!!!
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dg Feb 10, 2019 5:46 am
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dg Feb 10, 2019 7:27 am
Pere
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dg Feb 10, 2019 8:12 am
I últim
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dg Feb 10, 2019 8:38 am
Moltes gràcies primer de tot a en Marcel Prunera com a organitzador de la Festa del Tren.
Moltes gràcies a tots els que ens heu visitat, que heu sigut molts.
Moltes gràcies a tots els que heu participat. Tot ha anat molt bé, i com ja va sent habitual, ha estat una experiència molt agradable i enriquidora.
Aquest cop hem pogut experimentar una mica la versatilitat dels mòduls en corba que, intercalats entre els altres mòduls, han permès trencar la "recta de sempre" del MOMI. Estic plenament satisfet en aquest punt.
També el sistema d'automatització d'en Fedor ha tornat a demostrar un funcionament pràctic impecable. I sobre tot la novetat de l'indicador digital del baixador de La Floresta-Pearson, que em va deixar bocabadat.
L'explotació del circuit ja comença a tenir un nivell.
Els nous decorats, han sigut super! M'ha agradat molt el pont que en Pere ha posat a sobre d'un dels meus mòduls tècnics.
La nota discordant me l'he guanyat jo, quan m'he fet renyar perquè els mòduls tècnics encara no estan decorats. Prometo fer-hi alguna cosa tan aviat com pugui (tingueu en compte que la meva agenda està saturada i no podré fer-ho pas d'avui per demà). De moment els hem utilitzat així, perquè feien falta amb decorat o sense.
Gràcies també a tots els que heu tingut la paciència i bona voluntat de posar els imants corresponents a sota les vostres màquines, i als que heu mirat de respectar que els vagons portin doble enganxall, així com els altres punts de la normativa, tan importants per el bon funcionament en les circulacions.
Ubicació : BARCELONA Edat : 79 Data d'inscripció : 08/12/2009 Nombre de missatges : 476
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dg Feb 10, 2019 9:24 am
Genials com sempre els vídeos del Pere.
Salutacions Jaume
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dg Feb 10, 2019 9:35 am
Vet aquí algunes fotos per els que no heu pogut venir:
La primera foto que vaig fer va ser durant el muntatge. Ja em perdonarà en Carles, però continuant amb allò del caçador caçat, tantes vegades que ell m'ha fotografiat quan era per terra, per fi he tingut ocasió de prendre'm una revanxa. Aqui veiem a en Carles fent les connexions del seu mòdul:
Com cada any també hi havia els amics del vapor viu. Aquesta esplèndida màquina fa ombra a la meva Brawa elèctrica.
Me'n he alegrat molt de veure que no només evolucionem nosaltres. La instal·lació dels Amics dels Trens Petits de Molins de rei han muntat el circuit de sempre, però molt ben vestit. Fixeu-vos quin decorat que hi han posat, a demés dels faldons. Enhorabona, amics, perquè us ha quedat molt be.
Un nou mòdul construit per en Marcel Prunera, a qui veiem aquí ultimant detalls.
Una vista en detall del modul de la fira de la Candelera de Molins de Rei
El mòdul en corba veí, d'en Francesc, semblava adaptar-se a la fira.
Una altra novetat de la que hem pogut gaudir era aquest impressionant poste d'alta tensió.
Un dels meus mòduls en corba ha estat instal·lat al costat del castell, cosa que a la parelleta del banc semblava que els hi venia que ni pintat.
El pont d'en LLuis, que no tenia previst de estrenar fins a l'expo de Martorell, però que per a cobrir la baixa d'en Gerard ha portat voluntariosament a Molins, ha tingut molt èxit i expectació entre el públic. En canvi, jo trobo que és increïble que tant nou ja estigui així de rovellat.
Les barreres d'en Pere, que varen fer molt bon paper durant tot el dissabte, també despertaven força interès en el públic
El pont amb el que en Pere ha decorat un dels mòduls tècnics és magnífic.
Aquí el veiem des de l'altra costat i també hi podem veure un vehicle que passa per sobre. També veiem un altre dels meus mòduls en corba, que al costat del pont te un aire completament diferent que no pas tenia a Bagà. Un ciclista va seguint la via. Potser és que se'n va "con la música a otra parte"?
L'impressionant mòdul d'en Lluis
Dues vistes del pont que en Ignasi amb les seves mans d'or ha deixat insuperable!
Aqui veiem el baixador de La Floresta-Pearson. Aquest baixador ha rebut instal·lació d'un indicador que, en veure'l, m'he quedat bocabadat.
Veiem-lo amb més detall:
Veiem-lo en moviment
L'estació de NOSEON
El bucle d'en Carles
Una vista general del circuit, des del punt d'entrada de la sala. Com podeu veure, les petites corbes intercalades trenquen totalment "la recta de sempre", i a demés impedeixen que es vegi tot el circuit de cop.
Aqui tres fotos que denuncien que hem tingut fugues entre els nostres membres, que han deixat els trens rodant tot sols, per anar-se'n a la competència!
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dg Feb 10, 2019 9:41 am
Olot escrigué:
Moltes gràcies primer de tot a en Marcel Prunera com a organitzador de la Festa del Tren. ...
Moltes gràcies a tots els que ens heu visitat, que heu sigut molts. ...
Moltes gràcies a tots els que heu participat. Tot ha anat molt bé, i com ja va sent habitual, ha estat una experiència molt agradable i enriquidora. ...
I ara... comencem a pensar en Martorell!!!
+1 MARTOTREN
Pere
FACTOR Trenjardinaire
Ubicació : BARCELONA Edat : 79 Data d'inscripció : 08/12/2009 Nombre de missatges : 476
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dg Feb 10, 2019 10:46 pm
Reportatge foto-periodistic molt bó , felicitats a tots per el exit de la trobada , els móduls cada vegada millor, genial el panell informatiu de Floresta-Pearson , una passada.....ahhhh , la foto de grup, un bon record.
Salutacions Jaume
Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dg Feb 10, 2019 10:50 pm
IMPRESSIÓ PERSONAL: En conjunt ha estat una bona trobada !!! La novetat d'un circuit amb una geometria variada, l'incorporació d'un nou modulista –benvingut siau !!!– i la circulació de les composicions protegida per l'electrònica, son unes fites que paga la pena assolir-les. En conjunt podriem dir que ANEM BÉ !!!
I anem bé perquè vàrem muntar el circuit en dues hores i escaig. I vàrem desmuntar-lo en menys de dues hores. El desmuntatge era el més perillós..., per les presses. El fet de tenir-ho tot recollit abans de les quatre podia posar nerviós a qualsevol.Tot va anar força bé, amb un cert ordre. I un cop més ens en vàrem sortir del repte.
Personalment us haig de fer esment de la meva costum –un cop he arribat a casa– d'inventariar tot el material abans de guardar-lo. No he trobat a faltar res, ni una eclisa, ni una volandera.
Lamentablement, ja en recollir el material a Molins, vaig trobar a faltar el faldó negre del meu mòdul del castell –tela negre ignífuga de 90 cm × 82 amb costures fines als costats de 9,5 cm. d'ample a baix i 2 a dalt– i dos jocs cables llargs de connexió elèctrica intermodular –de 70 cm–; si algú els té que m'ho faci saber, si li plau. És un material que necessito per a Martotren i que si no m'ha estat retornat per a aquella data..., l'hauré de repossar.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dl Feb 11, 2019 1:45 am
Gràcies per a compartir amb nosaltres la teva impressió personal.
En quant al faldó i els cables, acabo de comprovar que ho tingui tot be, i puc confirmar que tot ho tinc be: ni em sobra ni em falta res.
Ubicació : Haarlem, Holanda Edat : 71 Data d'inscripció : 03/04/2015 Nombre de missatges : 56
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dl Feb 11, 2019 3:08 am
Maarten
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dl Feb 11, 2019 3:43 am
Francesc escrigué:
IMPRESSIÓ PERSONAL: En conjunt ha estat una bona trobada !!! La novetat d'un circuit amb una geometria variada, l'incorporació d'un nou modulista –benvingut siau !!!– i la circulació de les composicions protegida per l'electrònica, son unes fites que paga la pena assolir-les. En conjunt podriem dir que ANEM BÉ !!!
I anem bé perquè vàrem muntar el circuit en dues hores i escaig. I vàrem desmuntar-lo en menys de dues hores. El desmuntatge era el més perillós..., per les presses. El fet de tenir-ho tot recollit abans de les quatre podia posar nerviós a qualsevol.Tot va anar força bé, amb un cert ordre. I un cop més ens en vàrem sortir del repte.
Personalment us haig de fer esment de la meva costum –un cop he arribat a casa– d'inventariar tot el material abans de guardar-lo. No he trobat a faltar res, ni una eclisa, ni una volandera.
Lamentablement, ja en recollir el material a Molins, vaig trobar a faltar el faldó negre del meu mòdul del castell –tela negre ignífuga de 90 cm × 82 amb costures fines als costats de 9,5 cm. d'ample a baix i 2 a dalt– i dos jocs cables llargs de connexió elèctrica intermodular –de 70 cm–; si algú els té que m'ho faci saber, si li plau. És un material que necessito per a Martotren i que si no m'ha estat retornat per a aquella data..., l'hauré de repossar.
Francesc ja he comunicat a la resta de companys del momi que revisi el seu material, de segur que amb les presses de recollir sense adonar-se l'ha replegat amb el seu material... segur que apareix...si més no, no pateixis per que jo tinc cables de sobra i faldons... sempre els tinc a disposició d'algú que els necesiti per oblit o per defecte..etc.
Olot escrigué:
Gràcies per a compartir amb nosaltres la teva impressió personal.
En quant al faldó i els cables, acabo de comprovar que ho tingui tot be, i puc confirmar que tot ho tinc be: ni em sobra ni em falta res.
jo tampoc he localitzat res tot i que el proper cap de setmana ho revisaré un altre cop.
salutacions
mallet73
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dl Feb 11, 2019 5:10 am
Gràcies als moduls corba, conveniements instal.lats, fan que trenquem la recta que sempre teniem a Molins!!!
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dl Feb 11, 2019 6:04 am
caçadors caçats!!!
salutacions
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dl Feb 11, 2019 7:26 am
mira quien habla !!! ...
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dl Feb 11, 2019 7:34 am
estic pujant fotos, pero permeteu-me abans unes petites reflexions: la trobada ha estat (un cop més) magnífica. amb un circuit "renovat" i amb un nou traçat i decoracions que trencaven la habitual linea recte. moduls en corba, de control, barreres, pupitres de control, ... aixó no para de creixer i de millorar !! un ambient fabulós i cordial (habitual, ja també) ... fins i tot amb la "competencia" !! un public respetuos i interessat companys que s'animen a participar, ... es pot demanar més??? Gràcies a TOTS i TOTES per fer-ho possible lluis
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dl Feb 11, 2019 7:35 am
Una trobada d'alt nivell, la maqueta MOMI any rere any guanya en qualitat i prestigi i per a mi el millor de tot és la bona harmonia i entesa entre els participants.
El fet de intercalar els mòduls en corba és una gran idea que ha donat un resultat excel·lent.
Gràcies a tots per fer-ho possible.
Fins aviat, Ignasi.
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dl Feb 11, 2019 7:47 am
lluis7 escrigué:
mira quien habla !!! ...
just estava fent aquesta foto.
lluis7 escrigué:
estic pujant fotos, pero permeteu-me abans unes petites reflexions: la trobada ha estat (un cop més) magnífica. amb un circuit "renovat" i amb un nou traçat i decoracions que trencaven la habitual linea recte. moduls en corba, de control, barreres, pupitres de control, ... aixó no para de creixer i de millorar !! un ambient fabulós i cordial (habitual, ja també) ... fins i tot amb la "competencia" !! un public respetuos i interessat companys que s'animen a participar, ... es pot demanar més??? Gràcies a TOTS i TOTES per fer-ho possible lluis
+1
ignasibaga escrigué:
Una trobada d'alt nivell, la maqueta MOMI any rere any guanya en qualitat i prestigi i per a mi el millor de tot és la bona harmonia i entesa entre els participants.
El fet de intercalar els mòduls en corba és una gran idea que ha donat un resultat excel·lent.
Gràcies a tots per fer-ho possible.
Fins aviat, Ignasi.
+1
mallet73
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dl Feb 11, 2019 9:11 am
MALLET73 escrigué:
caçadors caçats!!!......
salutacions
I que cabells els meus, pocs i mal organitzats, hauré de sortir a les fotos amb gorra
Pere
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dl Feb 11, 2019 10:37 am
comparteixo algunes fotos de la trobada:
Muntatge inicial. Cada cop el tenim més per la mà !!
mans que ajuden a descarregar i montar
i mans que s'ho miren ... pobre Pere !!
en poca estona estava tot presentat i llest per la inspecció
comença l'ensamblatge
tot i que algu no ho veia clar
i algu altre que anava per feina !!
detalls i faldons ja incorporats ... com canvia la cosa !!
El modul d'en Marcel: una estrena d'allò més espectacular !!!
i els del Pere: espectaculars !!
el castell d'en Francesc. tot un clàssic imprescindible a qualsevol fira que se precie
i aquest cop, acompanyat amb una torre d'energia al modul en corba que, particularment, em va encantar
els moduls d'en Daniel, amb un traçat molt aconseguit i amb decoracions plenes de detalls !!
i arribem a un dels extrems, el magnific bucle de retorn d'en Carles. Preciós i farcit de detalls.
i un altre estrena: el meu pont rovellat
unes vistes generals.
i com que sembla ser que no estan pas prohibits els trens americans m'he atrevit a tornar a posar el lletrero del meu modul
i per acabar, vet aqui un altre de les obres d'art que es podien admirar, per obra i gracia d'en Ignasi
i eso es todo, amigos!! espero que os hagin agradat !!!
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019 Dl Feb 11, 2019 11:10 am