El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
Assumpte: Re: Martotren 2018 Ds Abr 28, 2018 12:48 am
Carai quin goig que fa!
Ho tinc molt malament, però miraré si puc venir a fer una llambregada diumenge mati
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Martotren 2018 Ds Abr 28, 2018 7:16 pm
Avui una mica més de fotos i vídeos
Pere
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Martotren 2018 Ds Abr 28, 2018 8:09 pm
Bravo Pere, ets el cronista oficial !!!
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Martotren 2018 Dg Abr 29, 2018 9:13 am
Un vídeo molt significatiu, Pere. Gràcies.
Amics, acabo d arribar a casa. Avui estic massa cansat per a posar fotos, però no per dir-vos que estic content i que trobo que, una vegada més, ha sigut una intensa i agradable experiència.
Moltes gràcies als organitzadors. Moltes gràcies a en Carles, i també a cada un dels amics que han participati també als qui ens han visitat.
Obviament hi ha hagut petites coses organitzatives que potser es podrien haver resolt millor. Però en general s’ha vist la bona voluntat de tothom. És difícil que tot surti perfecte, i és normal que sempre hi hagi alguna cosa millorable, clar. Però jo vull agrair l’esforç que cadascú hi ha posat per que les coses surtin el millor possible. De veritat: moltes gràcies a tots!!!
felicitats al forum per la maqueta que heu construit genial!!!!!!!!!!!
salutacions PEP
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Martotren 2018 Dg Abr 29, 2018 7:09 pm
Pere
Assumpte: Re: Martotren 2018 Dg Abr 29, 2018 7:35 pm
Un vídeo molt significatiu, Pep. Gràcies.
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Martotren 2018 Dl Abr 30, 2018 7:12 am
L'expo ja està.
Tinc un resum de fotos, però començaré per les fotos del muntatge. Cap d'aquestes fotos és meva sinó dels membres del MOMI, que me les han enviat per Wahtsapp. No puc citar de qui són perquè ja no me'n recordo. Però al menys així també podran veure els qui no pogueren venir.
El meu cotxe a punt de descarregar-se
El muntatge
Fins i tot hi havia mòduls que jo encara no havia vist mai
Un SEAT 1500
Encara el muntatge. De mica en mica va prenent forma
El circuit ja té una longitud respectable. La corba és d'en Daniel
A l'esquerra el modul de retorn d'en Tram47 (Daniel), a la dreta el mòdul d'en Mitjans, que encara no és acabat.
Assumpte: Re: Martotren 2018 Dl Abr 30, 2018 7:54 am
Gran quantitat de detalls en aquestes fotografies
Pere
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Martotren 2018 Dl Abr 30, 2018 7:58 am
Un vagó de Catalans al bucle d'en Carles.
La fira era bastant gran. Molts circuits de H0, N, fins i tot un de 0 i un de I, escales que fins fa pocs anys no havien estat mai present en les fires catalanes.
Ho sento, però no vaig tenir massa temps per a fotografiar totes les altres maquetes.
El caçador caçat!
Ja ho dic que és magnífic!!
Un dels ponts d'en Raven en detall
La Batignolles al seu pas per La Fàbrica, portant dos vagons frigorífics i una cisterna
Una dresina francesa al seu pas per un dels ponts d'en Raven
En Carles als control dels comandaments
El public es mostrava molt interessat i es varen prendre moltes fotografies. Aqui, per cert, veiem els mòduls d'en Lluis, que fins ara encara no havíem vist.
La dresina francesa passant per els mòduls d'en Pere
La Batignoles d'en Narcís remolcant un senyor tren de mercaderies