El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Accident a l'estació de França Dv Jul 28, 2017 4:12 am
La meva opinio. Si els topalls hidraulics dels que esta proveida la estacio de França estesin operatius aixo seria un incident sense importancia . Recordeu que a quasi totes les estacions terme de Europa n estan dotades amb diferents sistemes , pero es que una pasada de frenada pot pasar a qualsevol , i lo important es preveure la.
Alexandre
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Accident a l'estació de França Dv Jul 28, 2017 5:26 am
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Accident a l'estació de França Dv Jul 28, 2017 6:01 am
Aquets topalls quan funcionaven, jo ho recordo molt bè ,el pistò sortia mes de un metro i brillaba perque els engrasaben sovint , per sota sempre perdien aigua i era conduida cap un colector . ara estan fixos , robellats i surten escasament un pam del cilindro que auria de retindre la empenta a traves del pistò.
Jo havia vist apoyarse locomotores de vapor als topalls i ere espectacular veure l`aigua comprimida sortir per el escape que hi ha a sota.
L`any 92 crec que volien restaurarlos pero el presupost ere disuasiu, ara es demostra que no ere tan costos, el cost de les indemnitzacions ho demostrarà
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Accident a l'estació de França Dv Jul 28, 2017 6:58 am
Crec que ha estat error mecànic, però no sé si sabrem la veritat...
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Accident a l'estació de França Dv Jul 28, 2017 10:58 pm
Assumpte: Re: Accident a l'estació de França Ds Jul 29, 2017 8:10 pm
I tant que aurien servit.ja veus el recorregut dels pistons amortidos .Les Civies radere la fibra decorativa tenen un chasis metalic que encaixaria perfectament amb el topall hidraulic. Bravo per haver trobat aquestes imatges son exactament com jo recordo a la estacio de Franca
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Accident a l'estació de França Ds Jul 29, 2017 8:21 pm
Si, jo les trobo idèntiques. Segurament són fins i tot del mateix fabricant. Aquestes són a Argentina.
És clar, com que Argentina no és un país tant ric com el nostre, es veuen obligats a mantenir els elements antics en funcionament.
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Accident a l'estació de França Dg Jul 30, 2017 12:01 am
La culpa el maquinista, la Generalitat i l'ajuntament de Barcelona que és el propietari de l'estació, perquè RENFE i ADIF són empreses que actuen de bona fe i sense ànim de lucre
Pere
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Accident a l'estació de França Dt Ago 01, 2017 3:53 am
alejandro sasplugas escrigué:
Aquets topalls quan funcionaven, jo ho recordo molt bè ,el pistò sortia mes de un metro i brillaba perque els engrasaben sovint , per sota sempre perdien aigua i era conduida cap un colector . ara estan fixos , robellats i surten escasament un pam del cilindro que auria de retindre la empenta a traves del pistò.
Jo havia vist apoyarse locomotores de vapor als topalls i ere espectacular veure l`aigua comprimida sortir per el escape que hi ha a sota.
L`any 92 crec que volien restaurarlos pero el presupost ere disuasiu, ara es demostra que no ere tan costos, el cost de les indemnitzacions ho demostrarà
Si jo també recordo com regalimaven aigua en aquell temps que encara eren funcionals. Suposo que pensarien que això no hi passaria mai; i com be dieu hauria minimitzat molt i molt la brusquedat de la topada. ...i encara sort.
Salut
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Accident a l'estació de França Dj Ago 03, 2017 10:33 pm
Mireu com ho tenen els Suissos, per si algu va llarg de freno. fixeus els detalls. complementaris. Esclar que aqui fotem la culpa al maquinista i ho acabem de seguida.
Alexandre
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
Assumpte: Re: Accident a l'estació de França Dv Ago 04, 2017 12:10 pm
Caram! Quina diferència!
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Accident a l'estació de França Dv Ago 04, 2017 7:11 pm