| BUGEAT (Corrèze-France) | |
|
+94000Talguera lluis7 marcostrain TramBlau Francesc Mitjans Olot MALLET73 tram47 13 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dt Set 12, 2017 6:40 am | |
| Veig que heu deixat ben alt el pabello catala , els moduls realment son esplendits . felicitats a tots els que i heu participat .
Alexandre | |
|
| |
jordi48 Trenjardinaire
Ubicació : Barcelona Edat : 76 Data d'inscripció : 11/11/2014 Nombre de missatges : 265
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dt Set 12, 2017 7:17 am | |
| hola a tothom vaig anar a Bugeat per visitar el primer Saló de modelisme ferrovoari d'aqueta zona i aprofitar per fer una mica de turisme. Petita decepció re de la nostre escala tot N i H0 aixó sí bonics i grans circuits, tampoc cap botiga amb material nostra. Sorpresa! de lluny veig una llarg circuit, més sorpresa reconeixo cares, l'Amadeu, Francesc, el Daniel Bonnin... fantastica i molt maca instalació soc molt ben vingut i em donen tota mena d'explicacions dels nous moduls etc. En Daniel també m'ensenya molt amablament el nou saló, un record per tots els components que van estar impecables amb un circuit que va interesar a tothom per les seves mides i la grandaria de la nostre escala. Felicitats!!! us acompanyo unes fotos i videos del diumenge matí a l'estació de Bugeat | |
|
| |
jordi48 Trenjardinaire
Ubicació : Barcelona Edat : 76 Data d'inscripció : 11/11/2014 Nombre de missatges : 265
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dt Set 12, 2017 7:19 am | |
| | |
|
| |
jordi48 Trenjardinaire
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dt Set 12, 2017 7:24 am | |
| | |
|
| |
jordi48 Trenjardinaire
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dt Set 12, 2017 7:24 am | |
| | |
|
| |
jordi48 Trenjardinaire
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dt Set 12, 2017 7:29 am | |
| | |
|
| |
jordi48 Trenjardinaire
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dt Set 12, 2017 7:43 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dt Set 12, 2017 7:45 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dt Set 12, 2017 8:00 pm | |
| I aquí tenim de nou alguns detalls del MOMI Aquest és el mur de contenció del mòdul d'en Francesc. Com podeu notar ha utilitzat via PECO, que dóna la mida molt millor que la de LGB. Potser només li faltaria pintar els carrils perquè encara es vegi una mica millor. En conjunt La torre, molt ben ornamentada I la muralla Escena quotidiana a la muralla Uns forofos filmant trens! L'home cansat de paletejar carbó L'entorn de la carbonera de La Fàbrica Un gos sembla anar perdut per el mig de les vies I aquest també sembla una mica perdut... o no? TINTIN i el misteri de les paperetes invisibles? De nou el Billard d'en Gerard, a la fabrica de porcellana Un caganer !! (mòdul de les vinyes d'en Daniel) També hi ha el burro català Escena de pastors a les vinyes Moll de mercaderies de la fàbrica de porcellana I aquí també hi trobem un caganer! Be, es veu que era el dia del caganer, o potser tothom tenia cagarrines !! I en Thierry Pupier fent el proper reportatge d'Aiguillages | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dt Set 12, 2017 8:42 pm | |
| Jo em vull jubilar ja per a poder anar de fira...! Molt bones fotos! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dt Set 12, 2017 8:52 pm | |
| No cal estar jubilat, Joan: aquestes fires es fan en cap de setmana. No et serveix com a excusa. | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dc Set 13, 2017 12:00 am | |
| Però jo ja em vull jubilar..! | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dc Set 13, 2017 12:56 am | |
| Tot molt maco, que mans tenen. Quina opinió s'hauran endut els visitants de tant obrer cagant Pere | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dc Set 13, 2017 3:02 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dc Set 13, 2017 4:49 am | |
| Només en vaig parlar amb una noia que vaig veure que fotografiava el que estava darrera les mates, a les vinyes. Vaig voler explicar-li que era una tradició catalana de posar-lo als pessebres, i que els més menuts jugaven a descobrir-lo. No sé si s'ho va creure, perquè em mirava amb una cara que més aviat em deia que es pensava que l'hi prenia el pel. La vaig convidar a buscar els altres dos que estaven amagats a la resta del circuit. Però no sé com va acabar, perquè mentrestant em varen demanar a una altra banda i vaig haver de deixar momentàniament el circuit.
Les nostres tradicions escatològiques (com ara el caganer, el tió que caga, etc) solen sorprendre bastant per els altres països d'Europa. | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dc Set 13, 2017 7:00 am | |
| - Olot escrigué:
- Només en vaig parlar amb una noia que vaig veure que fotografiava el que estava darrera les mates, a les vinyes. Vaig voler explicar-li que era una tradició catalana de posar-lo als pessebres, i que els més menuts jugaven a descobrir-lo.
No sé si s'ho va creure, perquè em mirava amb una cara que més aviat em deia que es pensava que l'hi prenia el pel. La vaig convidar a buscar els altres dos que estaven amagats a la resta del circuit. Però no sé com va acabar, perquè mentrestant em varen demanar a una altra banda i vaig haver de deixar momentàniament el circuit.
Les nostres tradicions escatològiques (com ara el caganer, el tió que caga, etc) solen sorprendre bastant per els altres països d'Europa. tot i ser tradicions escatologiques com tu dius són tradicions que les portes al extranger fem país, tanmateix com la estimada estelada!!! quina millor manera de mostrar la nostra bonica terra!!! ESpero que aquest fira es repeteixi i a veure si tenim sort i podem anar... salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dc Set 13, 2017 7:03 am | |
| Era el primer cop que es celebrava. Donada l'afluència de gent que hi va haver, vaig veure bastant animats els organitzadors.
Em varen dir que en tot cas podria ser d'aquí a dos anys. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dc Set 13, 2017 8:55 pm | |
| Unes darreres fotos per acabar. Aquest mòdul en H0 només eren tallers i dipòsits, però les maniobres mai acabaven. Tota mena de mostres a totes les escales (les claus del meu cote són per a donar idea de la mida) Aquesta maqueta en 0n30 em tenia el cor robat Alguns feien demostracions en viu Aquí una imatge de les aglomeracions que es formaven davant del nostre circuit en hores punta En Gerard tenia el public captivat amb el seu sistema digital interactiu El diumenge al matí a l'estació de Bugeat, una estació molt petita en una línia secundaria no electrificada, s'hi anava aplegant de mica en mica el que finalment esdevindria una multitud. A les deu del matí estava prevista l'arribada d'un tren a vapor procedent de Llimotges, organitzat per a portar visitants a l'exposició. El matí era fred i humit. Durant aquells dies mai varem passar dels 15 graus, i a la nit arribàrem a baixar fins a 6 graus. Tant millor. Quan fa aquest temps el vapor és molt més vistós. Finalment el tren va arribar ben puntualment, entrant per la via principal. En pocs minuts la màquina va ser desenganxada del comboi i posada a l'altre extrem, preparada per arrossegar el tren de tornada, amb el ténder al davant. Després el tren seria desplaçat a una via morta per a esperar l'hora de tornada (les 15:10h) | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dc Set 13, 2017 9:32 pm | |
| | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| |
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dc Set 13, 2017 11:10 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dj Set 14, 2017 2:34 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dj Set 14, 2017 2:37 am | |
| per cert Amadeu veig que a l'aiguada no hi és la estelada com a Molins de rei.!!! que hi ha hagut alguna mena de prohibició!!!???
mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dj Set 14, 2017 2:40 am | |
| L'estelada penja de la finestra de la fàbrica. També n'hi ha una altra a la torre del castell.
De la torre d'aigua li vaig haver de treure ja que vaig treballar-hi molt i també pintar. | |
|
| |
4000Talguera Trenjardinaire Plus
Ubicació : Hospitalet de Llobregat Edat : 47 Data d'inscripció : 12/02/2017 Nombre de missatges : 1243
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) Dj Set 14, 2017 3:01 am | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: BUGEAT (Corrèze-France) | |
| |
|
| |
| BUGEAT (Corrèze-France) | |
|