TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Renferitzar una alco d'aristo craft WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Renferitzar una alco d'aristo craft

Ir abajo 
+5
alejandro sasplugas
Olot
Mitjans
ignasibaga
MALLET73
9 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 3:45 am

Hola ja fa mesos que vaig començar a pintar aquesta diesel d'aristo craft per convertir-la a renfe..

Renferitzar una alco d'aristo craft Img_2049

Renferitzar una alco d'aristo craft Img_2050

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 4:10 am

No deixes de sorprendrem. riuuu riuuu riuuu riuuu ok ok ok ok

 No vull ser xafa llaunes, i per davant sempre hi ha d'anar les llicencies que un mateix es vol imposar. Les Alco 1600 i 1800 de Renfe eren CC (tres eixos en cada bogi), aquesta és BB (dos eixos per bogi), aquest tipus de rodament i màquina és de les ACN que portaven els Talgo II, posat a fer Renfe podries fer un Talgo II complet
Renferitzar una alco d'aristo craft 9-06-010

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 4:28 am

M'alegra veure que les línies ja et surten millor! Fa patxoca! ok

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 5:33 am

ignasibaga escrigué:
No deixes de sorprendrem. riuuu riuuu riuuu riuuu ok ok ok ok

 No vull ser xafa llaunes, i per davant sempre hi ha d'anar les llicencies que un mateix es vol imposar. Les Alco 1600 i 1800 de Renfe eren CC (tres eixos en cada bogi), aquesta és BB (dos eixos per bogi), aquest tipus de rodament i màquina és de les ACN que portaven els Talgo II, posat a fer Renfe podries fer un Talgo II complet

Fins aviat, Ignasi.

Gràcies Igansi ja tenia present el tema motors i bogies, però aquesta loco te una llarga historia al darrera i nomès he volgut pintar-la i no gastar més del que ja he fet..que era el que volia fer els seu antic propietari..
he tingut que fer un del posa peus nou amb resina, ara faltarà fer baranes noves que en falten i posar els cargols ja que me la van donar tota descargolada..
no un talgo ni de conya....!!!

salutacions

mallet73

p.d. Joan si mica en mica un aprent tot i aixi no està perfecte...  Wink  Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 6:34 am

MALLET73 escrigué:
...
no un talgo ni de conya....!!!...

Els hi tens mania?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 7:03 am

Si aneu a la pagina "transformaciò de una diesel Aristo"  Veureu que jo vaig fer algo semblant pero per poder posar bogies de tres eixos vaig  allargar la maquina 7 cm. si no els bogies no i caben. El resultat va ser una 1600 de Renfe.

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 7:46 am

Olot escrigué:
MALLET73 escrigué:
...
no un talgo ni de conya....!!!...

Els hi tens mania?

No pas!! però prefereixo fer un altre tipus de tren abans que una llauna de sardines.... riuuuu riuuuu riuuuu

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 8:17 am

MALLET73 escrigué:
Olot escrigué:
MALLET73 escrigué:
...
no un talgo ni de conya....!!!...

Els hi tens mania?

No pas!! però prefereixo fer un altre tipus de tren abans que una llauna de sardines.... riuuuu riuuuu riuuuu

salutacions

mallet73
Però amb escabetx o amb oli? riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 8:35 am

alejandro sasplugas escrigué:
Si aneu a la pagina "transformaciò de una diesel Aristo"  Veureu que jo vaig fer algo semblant pero per poder posar bogies de tres eixos vaig  allargar la maquina 7 cm. si no els bogies no i caben. El resultat va ser una 1600 de Renfe.

Alexandre
El vaig veure ja fa temps i hem va agradar molt la teva feina Alexandre. aplaud aplaud
Tren Tren
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 8:48 am

Olot escrigué:
MALLET73 escrigué:
...
no un talgo ni de conya....!!!...

Els hi tens mania?

Si que té por, aquesta màquina és la idònia per fer-lo, és molt més maco el Talgo II que el Talgo III, té els vagons més curts i serpenteja de manera espectacular a les corbes, és el tren d'alta velocitat ideal per el circuit del MOMI.

Em faràs creure que t'acollona el projecte? riuuu riuuu riuuu riuuu després de tot el has fet, no m'ho crec.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 9:24 am

El circuit MOMI no admet altres velocitats. A demés és una explotació d'un petit tren local de via mètrica... o sigui que de Talgos, res de res.  Very Happy

I a mi m'agraden com a tren, però els veig molt limitats en qualsevol circuit, ja que no permet cap tipus de maniobra ni res semblant, com no sigui canviar la màquina d'extrem per a canviar el tren de sentit al final del recorregut.


Editat per darrera vegada per Olot el Dt Feb 21, 2017 10:05 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 9:43 am

Olot escrigué:
El circuit MOMI no admet altres velocitats. A demés és una explotació d'un petit tren local de via mètrica... o sigui que de Talgos, res de res.  Very Happy

I a mi m'agraden com a tren, però els veig molt limitats en qualsevol circuit, ja que no permet cap tipus de maniobra ni res semblant, com no sigui canviar la màquina d'extrem per a canviar el tren de sentit al final del recorregut.

 Respectable.

 Aquest tren no pot girar ni desenganxar la màquina, quan arribava a BCN a l'estació de França tenia que sortir de l'estació i anar pel passeig de Colom fins al Morrot a on hi havia un triangles per fer el canvi de sentit, després retornar a l'estació de França per iniciar el seu servei fins a Madrid, allà el canvi de sentit el feia a Aranjuez.. No pot agradar, però per a mi és un gran tren.

 Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 10:06 am

També en algunes estacions es girava la màquina en els antics ponts giratoris de les màquines a vapor, vegis Reus, o Granada.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 10:14 am

Pero no al talgo 2. Que eraindeformable el coche de cua era un mirador. A Reus giraben maquina el talgo 3 i aquesta no era Alco eren les Alemanes 3000
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDt Feb 21, 2017 10:16 am

Olot escrigué:
També en algunes estacions es girava la màquina en els antics ponts giratoris de les màquines a vapor, vegis Reus, o Granada.


 No pas en el Talgo II, el Talgo III ja va néixer amb la T2000 que es podia girar a les rotondes ja que era mono-cabina, la T3000 ja va ser amb bi-cabina.

 Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDc Feb 22, 2017 6:59 am

Hola Amics!!

Com tot stenim les nostres preferencies...prefereixo les maquines de vapor i d'aqui els automotors...però ja més enllà ja no ho tinc clar....!! no quedarira bé un talgo a tota pastilla per els moduls...tot i que de segur que algun de nosaltres ens agradaria veure'n un a la nostra escala,..aixó no ho puc negar...!!

Alexandre jo he seguit els passos del teu fil, aquesta diesel nomès pretenia donar-li l'aire que de lluny sense ficsar la vista veies una locomotora renfe... no he volgut gastar més diners del que ja hem va costar, he aprofitat pintures que ja tenia... a més es aristo i jo tot el material excepte aquesta es LGB i ja sabem que no es la mateixa escala...!! digueu me maniatic..!! nose nose nose riuuuu riuuuu riuuuu

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDc Feb 22, 2017 7:14 am

MALLET73 escrigué:
...tot i que de segur que algun de nosaltres ens agradaria veure'n un a la nostra escala,...

Renferitzar una alco d'aristo craft 169i7wp

Renferitzar una alco d'aristo craft 156a61g

Renferitzar una alco d'aristo craft 2ro3sif

Renferitzar una alco d'aristo craft 2wghtvc

Renferitzar una alco d'aristo craft 2eul54h

Renferitzar una alco d'aristo craft Dcbw5c

Renferitzar una alco d'aristo craft 1zl9efk
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDc Feb 22, 2017 7:15 am

Carles, tot i que diguis que has utilitzat els color que ja tenies, trobo que has encertat el verd de ple.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDc Feb 22, 2017 7:27 am

És que potser ja tenia el verd per si mai pintava una màquina de renfe. ..! riuuu

Aquesta 252 i el talgo són genials! Jo sóc un dels que li encantaria tenir un tren així i un circuit adequat per a fer-lo anar. ..

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDc Feb 22, 2017 10:29 am

Mitjans escrigué:
És que potser ja tenia el verd per si mai pintava una màquina de renfe. ..! riuuu

Aquesta 252 i el talgo són genials!  Jo sóc un dels que li encantaria tenir un tren així i un circuit adequat per a fer-lo anar. ..

El tren el pots fer i demanes autorització al ADIF de can Alexandre riuuu riuuu riuuu

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDj Feb 23, 2017 4:43 am

Aquest talgo el vaig poder veure en directe i parlar amb els seus creadors a la fira de SAbadell, vaig també poder veure per dins una de les locomotores...., mentres nosaltres estavem amb els moduls

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDt Feb 28, 2017 3:31 am

feines del cap de setmana...

abans de tot muntar-la i posar tots els cargols i fer 2 baranes que faltaven..

Renferitzar una alco d'aristo craft Img_2055

Renferitzar una alco d'aristo craft Img_2053

Renferitzar una alco d'aristo craft Img_2054

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDt Feb 28, 2017 4:14 am

Fa patxoca, Carles!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDt Feb 28, 2017 4:16 am

applaud applaud applaud applaud
Un bon acabat de pintura i el envelliment cada vegada millor, ets un gran mestre.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitimeDt Feb 28, 2017 5:54 am

Tren aplaud aplaud aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Renferitzar una alco d'aristo craft Empty
MissatgeAssumpte: Re: Renferitzar una alco d'aristo craft   Renferitzar una alco d'aristo craft I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Renferitzar una alco d'aristo craft
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: