NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| com érem | |
|
+2MALLET73 albertoquattrotre 6 participantes | Autor | Missatge |
---|
albertoquattrotre Trenjardinaire
Ubicació : Milano Italia Edat : 81 Data d'inscripció : 21/02/2014 Nombre de missatges : 127
| Assumpte: com érem Dj Gen 12, 2017 6:41 am | |
| el primer tren! 7 agost 2008. Saluti. Al. | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: com érem Dj Gen 12, 2017 7:13 am | |
| | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: com érem Dj Gen 12, 2017 12:12 pm | |
| Un set d'inici amb una stainz verda i els vagons crema-blau i cremà - vermell, amb un parell d'altres per a fer una estació i unes rectes per compensar. Això, cap al 1984 aproximadament. | |
| | | jordi Trenjardinaire
Ubicació : barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 06/08/2014 Nombre de missatges : 332
| Assumpte: Re: com érem Dv Gen 13, 2017 11:46 am | |
| EL meu primer tren (lgb) va ser una stainz circus de segona mà, a la qual li tinc molt carinyo, d´això fa poc més de dos anys, a finals del 2014,crec que vaig publicar alguna foto en aquest forum, . Desde llavors he comprat 4 màquines més i algun vagó. | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12349
| Assumpte: Re: com érem Ds Gen 14, 2017 2:22 am | |
| Vaig començar fa molts anys, una mica més de 40 amb un Ibertren N amb patí, i tinc H0, H0m, H0e, tot abandonat en un armari, el vaig abandonar tot per l'escala G i GN15
Pere | |
| | | ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| Assumpte: Re: com érem Dg Gen 15, 2017 7:38 am | |
| Jo el que vaig jugar durant anys des dels 3 va ser una locomotora de llauna de llauna. 35 anys després encara el tinc! Cap als 8 anys set inici ibertern en HO que va anar creixent. Cap els 25 em va agafar una mica de ganes de N per tenir molt material barato. Ara a l'armari. I fent maquetes estàtiques he entrat a l'escala G fa 3-4 anys. Tot i que correu m'han arribat unes vies .
| |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: com érem | |
| |
| | | | com érem | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| |