NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| locomotiva con tender | |
|
+2TramBlau albertoquattrotre 6 participantes | Autor | Missatge |
---|
albertoquattrotre Trenjardinaire
Ubicació : Milano Italia Edat : 81 Data d'inscripció : 21/02/2014 Nombre de missatges : 127
| Assumpte: locomotiva con tender Dl Gen 02, 2017 7:04 am | |
| aquest és el meu últim treball en 2016. Vaig començar a l'habitual Stainz M'han modificat mitjançant la substitució de la cabina, que m'ha donat en molt mal estat d'un amic que també m'ha donat el cas que el remolc. He construït el bastidor i el carro amb tres eixos com es pot veure a la foto. Salutacions. Al. | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: locomotiva con tender Dl Gen 02, 2017 7:23 am | |
| | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: locomotiva con tender Dl Gen 02, 2017 11:04 am | |
| Potser estava en mal estat, però veient el resultat, ningú ho diria! Un treball molt fi, enhorabona Alberto! | |
| | | albertoquattrotre Trenjardinaire
Ubicació : Milano Italia Edat : 81 Data d'inscripció : 21/02/2014 Nombre de missatges : 127
| Assumpte: Re: locomotiva con tender Dl Gen 02, 2017 11:25 am | |
| M'alegro que hagi gaudit de l'oferta i no em vas donar cap subtilesa corbes R1. Saluti. Al. | |
| | | ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| Assumpte: Re: locomotiva con tender Dj Gen 05, 2017 7:35 am | |
| Un ténder de llenya guapo | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: locomotiva con tender Dc Gen 11, 2017 6:00 am | |
| Mi piace molto il risultato che si ottiene .. !! molto buona idea di quello che hai fatto con la gara tre assi .. !! Prendo atto !!
Complimenti!
saluti mallet73 | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: locomotiva con tender Dj Gen 12, 2017 9:06 am | |
| | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: locomotiva con tender | |
| |
| | | | locomotiva con tender | |
|