NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Senyal Rhb | |
|
+3TramBlau ostman flyfabio (†) 7 participantes | Autor | Missatge |
---|
flyfabio (†) Jardinaire
Ubicació : §Novara - Itàlia Edat : 57 Data d'inscripció : 20/08/2013 Nombre de missatges : 90
| Assumpte: Senyal Rhb Dg Jun 19, 2016 9:31 pm | |
| hola a tots, sempre llegeixo amb interès, encara que no estan actives en els diferents excel·lent post ... Després de diversos assajos i calibratges que ara és posar a funcionar la impressora 3D. Després de diversos intents el pol Sampa ho vaig fer a un costat, la meitat de la premsa per interrompre, inserico cables elèctrics (ahir a la nit vaig tenir només el color verd ... Mitjans cert ), i vaig d'impressió. Per a la navegació s'ha d'afegir parluce, prefereixo imprimir peces individuals que piutosto tot en un sol temps. Una cosa que em va semblar molt útil especialment amb l'ABS és pintar la peça amb massilla plàstica diluïda en acetona, aiua molt i tan fàcil de treure les ratlles fines '' sense gaire esforç. Les parts del conjunt recentment imprès de semàfors (primera pràctica) el semàfor muntat per posar a prova la resistència de la PLA. Pe facilitar veriniciatura Tinc un canalaina llegat .... jo no era de gran ajuda ....): Primera prova gairebé definitiva, el següent pas és la impressió i Delal vela quadrada i un adaptador per al motor LGB. | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Senyal Rhb Dg Jun 19, 2016 10:45 pm | |
| Realment, té molt bon aspecte... | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Senyal Rhb Dl Jun 20, 2016 12:08 am | |
| | |
| | | Víctorf Trenjardinaire
Ubicació : Móra la Nova Edat : 67 Data d'inscripció : 19/03/2011 Nombre de missatges : 654
| Assumpte: Re: Senyal Rhb Dl Jun 20, 2016 12:15 am | |
| | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Senyal Rhb Dl Jun 20, 2016 1:57 am | |
| | |
| | | Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Senyal Rhb Dl Jun 20, 2016 6:18 am | |
| D'aquí segur que sortiran peces que faran enveja... | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Senyal Rhb Dv Jun 24, 2016 11:32 am | |
| Molt bé Fabio!
La idea de posar els cables a dins de la senyal és molt bona. He entès que fas pausa a la impressió? Ho fas manual o editant el codi? | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Senyal Rhb | |
| |
| | | | Senyal Rhb | |
|