El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Nou maquinista de 5" Dg Jun 19, 2016 3:25 am
Avui hem muntat el circuit de 5" a l'Hospitalet, i apart d'ajudar a muntar i desmuntar, el petit ha volgut aprendre a fer anar la màquina elèctrica. Igual que jo, quan tenia uns 6 anys, ell ha començat avui, amb 5 i mig..!
A veure quant li dura la fal·lera... en tot el matí no s'ha avorrit pas..!
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Nou maquinista de 5" Dg Jun 19, 2016 10:01 am
Això es el que cal, gent que vagi seguint l`aficiò , entre les 5" i lo de Olesa tens probabilitats que segueixi, i si ademès li agrade treballar amb les mans , ja serà massa....
Alexandre
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: Nou maquinista de 5" Dg Jun 19, 2016 10:01 am
Haviam si li dura la falera trenera.Els meus i jo sóm socis del CAFC(Can Mercader),pero el únic que si acosta sóc jo.Ells no tenen la nostra aficiò. Això si,quan hi van volen conduïr i ha la meva filla li agrada de clipar els "bitllets" dels passatgers en la cua d'espera.
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Nou maquinista de 5" Dg Jun 19, 2016 10:48 am
Tot això acostuma a durar fins l'adolescència, i potser amb el temps s'hi torna... ho dic per experiència. ..
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Nou maquinista de 5" Dl Jun 20, 2016 2:00 am
Llastima de no haber sabut d'aquest muntatge del tren de 5" de camí a la feina hauria pogut deixar la familia....
mallet73
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: Nou maquinista de 5" Dl Jun 20, 2016 2:09 am
Vem decidir anar-hi a última hora... potser si hagués tingut més previsió ho hauria pogut comentar. Cada any, per la festa major del barri del centre es munta el circuit.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Nou maquinista de 5" Dl Jun 20, 2016 2:36 am
Mitjans escrigué:
Vem decidir anar-hi a última hora... potser si hagués tingut més previsió ho hauria pogut comentar. Cada any, per la festa major del barri del centre es munta el circuit.
no si tampoc ni en Jordi ni l'Arnau, m'han dit res.... aquest cop els meus contactes no m'han informat!!!
mallet73
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: Nou maquinista de 5" Dl Jun 20, 2016 2:44 am
Quin fallo Carles... la teva xarxa... jeje... ens passa a tots, aquests dies hi ha moltes coses a fer, i no donem l'avast a tot...
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: Nou maquinista de 5" Dl Jun 20, 2016 10:37 am
El dia 4 d'aquest mes i per segon any conseqütiu,aquí al paral-el es va montar un circuït de 5 " en col-laboració/ajuda a una fundaciò que treballa amb l'Hospital Sant Joan de Déu, per recaptar les entrades en benefici per la investigaciò sobre malalties minoritàries.Donç bé,el CAFC de Cornellà, del qual sóm socis jo i els dos meus grans, i co-laboren aportant material movil i vies. Jo no en savia res,però al tornar de la feina i com que hi visc al costat ,ben dinat hi vàrem anar fins a les 20;00 . I es clar,ja tens els nanos i el pare ajudant a conduïr...
La meva filla maquinejant
I jo a Can mercader el Setembre passat
Assumpte: Re: Nou maquinista de 5" Dl Jun 20, 2016 10:48 am
Sempre que puc i no hi ha plans ,els Diumenges procuro anar a Can Mercader La llàstima es que quasi sempre hi vaig sol... ..La meva mainada no ténen el cuc trenero de son pare
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: Nou maquinista de 5" Dl Jun 20, 2016 5:56 pm
Doncs ja mirarem algun dia de coincidir, ho tinc força a prop.