| Megafonia per a jardineres de parc d'atraccións | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
PAWorldRailroad Jardinaire aprenent
Ubicació : Hospitalet del Llobregat Edat : 30 Data d'inscripció : 15/02/2016 Nombre de missatges : 34
| Assumpte: Megafonia per a jardineres de parc d'atraccións Dc Feb 24, 2016 5:19 am | |
| Bona tarda a tothom, Us deixo una idea que incestigant per ebay, he conseguir portar al meu tren d'LGB. Us explico una mica. Com vaig dir a la presentació, m'encanten els parcs d'atraccions i aquest tema, l'he translladat a la escala G. Fa uns dies, vaig comprar per internet unes jardineres del Walt Disney World Railroad de la marca Lyonel. Quan van arribar, vaig estar pensant en que poguessin tenir una megafonia que vaig grabar del tren de Port Aventura, així que vaig buscar cachivaches per ebay, fins que vaig trobar un rellotge B20 altaveu Bluetooth. Avui ha arribat l'artilugi i la veritat, ja estic content per que les meves jardineres ja tenen megafonia de viatge de Port Aventura. this HTML class. Value is [IMG] http://i65.tinythis HTML class. Value is [IMG] http://i63.tiny | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Megafonia per a jardineres de parc d'atraccións Dc Feb 24, 2016 6:08 am | |
| No m'ho imagino, Roger. No entenc com ho penses fer. Per cert, si els enllaços són imatges, no es veuen. | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: Megafonia per a jardineres de parc d'atraccións Dc Feb 24, 2016 8:23 am | |
| | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Megafonia per a jardineres de parc d'atraccións Dc Feb 24, 2016 12:43 pm | |
| | |
|
| |
Ubicació : Hospitalet del Llobregat Edat : 30 Data d'inscripció : 15/02/2016 Nombre de missatges : 34
| Assumpte: Re: Megafonia per a jardineres de parc d'atraccións Dj Feb 25, 2016 2:37 am | |
| Es veu que no es poden pujar fotos des del móvil o tablet. Surt aquest error. Cuan em connecti al ordinador les pujo i us ho ensenyo. El que volia mostrar en aquest fil, es com incorporar la tecnología bluetooth, que cada cop es mes sorprenent (al menys per a mi) que ens pot estalviar molts diners. | |
|
| |
| |
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Megafonia per a jardineres de parc d'atraccións Dv Feb 26, 2016 3:56 am | |
| Home ! Una imatge ajuda molt !! Gràcies | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Megafonia per a jardineres de parc d'atraccións Dv Feb 26, 2016 4:36 am | |
| És molt gran, no el pots camuflar? | |
|
| |
| Assumpte: Re: Megafonia per a jardineres de parc d'atraccións Dv Feb 26, 2016 6:10 am | |
| Bona tarda Sisu,
Com pots veure aquestes jardineres son molt obertes, pero es pot camuflar en un vagó western d passatgers o en un Box Car. Tot i així, disimula bastant. | |
|
| |
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Megafonia per a jardineres de parc d'atraccións Dv Feb 26, 2016 12:57 pm | |
| Posició en un vagó tancat seria millor.... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Megafonia per a jardineres de parc d'atraccións Dv Feb 26, 2016 7:40 pm | |
| Borja, no seria pas possible treure-l'hi la carcassa i quedar-se amb l'altaveu i l'electrònica "pelats"?
Si fos possible, potser podries instal·lar-ho a sota dels vagons. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Megafonia per a jardineres de parc d'atraccións Dv Feb 26, 2016 9:15 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Megafonia per a jardineres de parc d'atraccións Dg Feb 28, 2016 8:46 am | |
| Bona idea Amadeu. Mirare a veure com han muntat tot, ja que l'altaveu no va amb pila, si no amb bateria i porta un receptor de ràdio i bluetooth, a part d la botonera lateral, pero tot es possible. | |
|
| |
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
| Assumpte: Re: Megafonia per a jardineres de parc d'atraccións Dj Mar 03, 2016 9:47 am | |
| Hola Borja.Opino com Amadeu.Potser a sota, pero lo del vago tipus box hem sembla el menys complicat i ràpid. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Megafonia per a jardineres de parc d'atraccións | |
| |
|
| |
| Megafonia per a jardineres de parc d'atraccións | |
|