NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Rhb GE 162 | |
|
+4Maxx_Rivoli TramBlau Sisu flyfabio (†) 8 participantes | Autor | Missatge |
---|
flyfabio (†) Jardinaire
Ubicació : §Novara - Itàlia Edat : 57 Data d'inscripció : 20/08/2013 Nombre de missatges : 90
| Assumpte: Rhb GE 162 Dc Oct 07, 2015 2:30 am | |
| Vaig pensar que m'havia mostrat el meu últim treball, però potser amb massa a fer el vaig oblidar. Jo treball en la mateixa forma en la preparació de la mà mestra amb dispars materili a partir de fusta de targeta de plàstic. Els reblons s'adonin per la perforació de la peça de treball, pegant una vareta de plàstic i amb la flama d'un encenedor em ronda la punta. Per a l'interior, per desgràcia no he trobat documentació fiable, però vaig tractar de rirodurre millor, fins i tot si potser la fantasia. Totes les peces individuals s'imprimeixen amb el mètode usual de cautxú de silicona i modelat en resina (d'acord amb el resistent en exterior proveïdor) i muntats amb cianoacrilat o epoxi d'acord amb el tipus d'enllaç. Alguns detalls de la part de baix es reprodueixen en llautó, aquests són de tub simple però fan bonic patró (al meu entendre) i més fidel a l'original. Utilitzeu la imprimació Tamiya, una mica car, però (al meu entendre) proporciona bons resultats. El color es dóna a aerògraf acrílic sobre 20 capes lleugeres, tot cobert per un api mans dels raigs UV transparent. El model no és l'escala perfecta, generalment a partir d'un treball amb un model exacte escala de cartró, a continuació, modificar lleugerament les mesures per adaptar-se al material LGB esisente que no sempre està en 1: 22.5 perfecte. El meu gran problema són els motors, aquest primer prototip està equipat amb un pany LGB divideix en dos amb un sol eix motoritzat (realment horrible ), arnesos són deliberadament llarg per sostiure tot el bloc sense dificultat només puc construir una dedicada (potser podria haver nascut d'una col·laboració salvatge català / italià amb Mitjans). El Eletrónica es col·loca entre el bastidor i el terra de la cabina, les arques estan buides i engine're llest per trobar un lloc un dos altaveus per al so i el descodificador relarivo en altres casos .... no hi ha molt espai, però pot haver
Editat per darrera vegada per flyfabio el Dc Oct 07, 2015 3:42 am, editat 1 cop en total | |
| | | Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Rhb GE 162 Dc Oct 07, 2015 3:30 am | |
| Una peça molt bonica, no has trobat una motorització que s'adapti al model? | |
| | | flyfabio (†) Jardinaire
Ubicació : §Novara - Itàlia Edat : 57 Data d'inscripció : 20/08/2013 Nombre de missatges : 90
| Assumpte: Re: Rhb GE 162 Dc Oct 07, 2015 3:41 am | |
| Té una molt llarga distància entre eixos i comercial no va trobar res que s'ajusti. Estic tractant de crear un sol bloc per a cada eix, com el que en el SLK tractor, plàstic i resina que es pot utilitzar en més models ... | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Rhb GE 162 Dc Oct 07, 2015 4:16 am | |
| | |
| | | Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Rhb GE 162 Dc Oct 07, 2015 10:57 am | |
| | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Rhb GE 162 Dc Oct 07, 2015 5:58 pm | |
| | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Rhb GE 162 Dc Oct 07, 2015 10:10 pm | |
| | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Rhb GE 162 Dj Oct 08, 2015 3:38 am | |
| | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Rhb GE 162 Dj Oct 08, 2015 8:37 pm | |
| No coneixia el model real, és molt curiós. La reproducció és molt bona!!! | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Rhb GE 162 | |
| |
| | | | Rhb GE 162 | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| |