NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Granero Muntanya Val Pusteria | |
| | Autor | Missatge |
---|
Carlo61 Jardinaire
Ubicació : Livorno - Toscana (Italia) Edat : 63 Data d'inscripció : 10/09/2015 Nombre de missatges : 62
| Assumpte: Granero Muntanya Val Pusteria Dg Set 20, 2015 4:47 am | |
| Hola a tots! Volia compartir amb vostès les fases de construcció dels meus últims èxits en escala de G, en Granero Muntanya Val Pusteria. Vaig començar a construir la base de tires rectangulars de disc de balsa 20 mm. superposada en el nombre de 3, llavors les mesures a base una alçada de 6 cm .; Llavors em porto la base de les tires amb retallades Ehaulite de 3 mm. de gruix gravat amb un cisell les pedres directament sobre el material: Una vegada que el hoprovveduto bàsica per construir els costats de les parets amb el Forex amb un gruix de 3 mm. en la qual he enganxat, a l'exterior, d'un centímetre d'ample tires de fusta de bassa amb un gruix de 1,5 mm .: .. continuant per tot l'hotel i també la construcció de la terrassa que envolta tres costats de l'edifici: Llavors jo vaig ajudar líquid aquarel·la diluïda en alcohol amb isopropilinico desnaturalitzat per al pigment es va aferrar correctament a la porositat de la fusta: ..... Continuant amb la resta de l'edifici que dóna una tinta de base diluïda en alcohol i després superposar diverses capes de color acrílic en diversos tons ... aquí tinc una mica de retrat particular de la granja: .. En particular, les bigues del sostre que regono: els vessants del sostre estan fets de fusta contraxapada de bedoll de 0,8 mm. i la nervadura amb perfils de carril en H0 codi d'escala 83: ... Sogettiva d'un detall d'un costat i la part posterior del graner: El graner sembla passat i com s'integra en el plàstic dels amics de Demonte (Gianni i Jerry), per a la qual va ser construït, adornada amb un arbre de caqui amb la seva bella fruites de color taronja clàssic de la temporada d'hivern: Espero que l'explicació de les fases de construcció d'aquest edifici en particular hi piaciiuto i pot haver ajuda per als seus èxits .... l'edifici del costat .... Carlo | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria Dg Set 20, 2015 6:18 am | |
| | |
| | | fve Comptador de reblons
Ubicació : Jafre / Barcelona Edat : 66 Data d'inscripció : 22/10/2012 Nombre de missatges : 3146
| Assumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria Dg Set 20, 2015 6:27 am | |
| Fabulós, vaig passar un cap d’any a Falcade, provincia de Belluno i recordo aquests edificis que em varen cridar l’atenció, n’hi havia de reconvertits en segones residències.
M'ha recordat unes vacances molt bones, gràcies. | |
| | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria Dg Set 20, 2015 7:49 am | |
| Hola Carlo i tots els demés. El final està molt ben aconseguit, felicitats. Jo he fet moltes construccions amb fusta de balsa. Fins aviat, Ignasi. | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria Dl Set 21, 2015 3:23 am | |
| Aquesta construcció és magnifica.
Moltes felicitats i gràcies per compartir.
A quina escala és aquest edifici, Carlo? | |
| | | Carlo61 Jardinaire
Ubicació : Livorno - Toscana (Italia) Edat : 63 Data d'inscripció : 10/09/2015 Nombre de missatges : 62
| Assumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria Dl Set 21, 2015 6:16 am | |
| Gràcies a tots per les felicitacions, m'alegro que t'agradi i pugui compartir amb vostès la meva feina !!! @ Amadeu: el Dovev inicial del projecte sigui de 1: 22.5, però després de veure a on anava paraules, en un turó lluny d'altres cases, per tal d'optimitzar la perspectiva he encongit una mica, i em vaig adonar 1:30 escala. És la primera experiència d'aquest tipus que faig i he de dir que tinc èxit en la perspectiva i en general es beneficia; l'estatueta es fotografia Presier d'1: 22.5 i segueix sent de grandària adequada, tot i que el plàstic, un cop acomodats els figurins graner estaran 1:32 per optimitzar encara més la perspectiva. Aviat vaig a obrir un altre fil amb costruione d'un molí d'aigua i que ho va fer en 1: 22.5 exacta .. Hola, Carlo | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria Dl Set 21, 2015 6:38 am | |
| | |
| | | Carlo61 Jardinaire
| Assumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria Dl Set 21, 2015 7:12 am | |
| Si us plau Amadeu, imaginar !!! Hola, Carlo | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| | | | Carlo61 Jardinaire
| Assumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria Dv Set 25, 2015 7:31 am | |
| | |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria Dv Set 25, 2015 7:52 am | |
| | |
| | | Carlo61 Jardinaire
| Assumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria Dv Set 25, 2015 7:59 am | |
| | |
| | | Carlo61 Jardinaire
| Assumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria Dv Set 25, 2015 8:04 am | |
| | |
| Assumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria Dv Set 25, 2015 7:19 pm | |
| CArlo!! i de mitja que tardes en construir aquests edificis ???
mallet73 | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Granero Muntanya Val Pusteria | |
| |
| | | | Granero Muntanya Val Pusteria | |
|