TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016

Ir abajo 
+16
maquinista
alejandro sasplugas
TramBlau
jordi
Mitjans
FACTOR
Olot
Maxx_Rivoli
Sisu
Shay
ignasibaga
fve
jaume
MALLET73
ostman
tram47
20 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Següent
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDt Oct 20, 2015 10:48 pm

ostman escrigué:
Els tots els nostres mòduls rectes del Calderí poden portar via de retorn sense problemes... encara que tots els canvis són de R1 i en principi no hi ha contracorbes... sempre hi ha un trocet de recta més o menys llarga...

Els mòduls de retorn són de R1, igual que els del Daniel, i farà 2 anys a Martorell no ens va ocasionar problemes... per tant, entec que a Molins tampoc o fararn...


Jo només puc aportar aquest material, muntat de diverses maneres, però aquest material... en aquests moments no em puc permetre construir-ne de nou... ni econòmicament ni materialment...

Si algú està disposat a muntar un altre retorn amb radis més grans esteré encantat d'ajudar-lo amb tot el que estigui a la meva mà...



Només agrairia que els qui aportin material rodant siguin consients de les límitacions del sistema... y de les exigències del seu material...

Si tots hi posem de la nostra part, segur que ens ho passarem de conya...

Probablement, Molins de Rei no sigui el millor lloc on testejar material no provat, i menys a les hores de máxima afluència de públic... això sempre ho podem fer si cal, a primera hora abans de l'arribada massiva de públic...

Al meu entendre el problema no és el tema de R1, ja que el R1 es per tema de espai i per moure... el tema seria en que s'ha de complir amb el Momi 2 vies, anada i retorn, com bé dius fa 2 anys ho varem fer (sobre l'escenari) va anar bé en aquella ocasió varem tenir problemes amb el transformador (ja resolt)...
jo crec que va més sobre el tema de corba i contracorba, decoracions, fluidesa de circulacions..etc....

Olot escrigué:
O sigui que el que es busca és més aviat que els tren funcionin continuadament i correctament, i oferir al públic un mínim de... com n'hi diríem? espectacle?

Si aquesta és la filosofia la trobo molt ben encertada quan es fa alguna cosa de cara al públic, com ara una exposició. Completament d'acord.


jo crec que si, no sols fer circular trens en un tortell..

salutacions
mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 21, 2015 12:10 am

Siguem clars... el problema només està en uns mòduls concrets... molt ben decorats per cert... però que no compleixen les espectatives...



D'altra banda, el fet de tenir via de retorn o no per a mi es secundari...

- si hi ha via de retorn al darrera tot sembla més fàcil, podem tirar més trens a l'hora, i ens podem despreocupar del circuit... marxar, xerrar, etc... mentre que n'hi ha prou que en Shay gestioni tota l'estona el trànsit... personament, és força avorrit... donar voltes a un tornetallet més o menys gran no m'ha agradat mai...

- si no hi ha via de retorn, implica que tots hem d'estar molt més atents al circuit, no ens poden escaquejar, i si som molt cuidadosos és fàcil que passin petits accidents... i amb això nervis, cansament... en canvi, podem jugar molt més...


Només pensem-hi una mica...



Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 21, 2015 1:03 am

Ja sé que no tinc mòdul Ostman, però m'agradaria donar el meu punt de vista, si més no, com espectador.
El motiu que hi hagi una via de retorn és que la circulació sigui més fluïda. No cal que els trens només donin voltes, si no que des d'un mòdul amb estació o apartador es puguin retenir i/o enviar trens i que apareguin nous convoys a l'altra banda, també és més entretingut per l'espectador. En un recorregut de via única les circulacions entre mòduls poden arribar a ser molt restringides i més encara amb el mòdul d'en Shay. Dic això amb ànim de fer bullir idees o propostes, no per polemitzar. Crec que algú que hagi viatjat per fires a Europa i hagi vist sistemes modulars complexos ens podria dir com creu que és més atractiva la seva explotació.

Crec que és interessant i bo per tots que en parlem. Per desgràcia Pau no som gaire gent que fem aquesta escala......mirem de fer-ho bé i unir forces.
Una salutació,
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 21, 2015 2:05 am

ostman escrigué:
Siguem clars... el problema només està en uns mòduls concrets... molt ben decorats per cert... però que no compleixen les espectatives...



D'altra banda, el fet de tenir via de retorn o no per a mi es secundari...

- si hi ha via de retorn al darrera tot sembla més fàcil, podem tirar més trens a l'hora, i ens podem despreocupar del circuit... marxar, xerrar, etc... mentre que n'hi ha prou que en Shay gestioni tota l'estona el trànsit... personament, és força avorrit... donar voltes a un tornetallet més o menys gran no m'ha agradat mai...

- si no hi ha via de retorn, implica que tots hem d'estar molt més atents al circuit, no ens poden escaquejar, i si som molt cuidadosos és fàcil que passin petits accidents... i amb això nervis, cansament... en canvi, podem jugar molt més...


Només pensem-hi una mica...



Ostman....!! jo no dubto del que estigui bé o mal decorat!!! ja he dit que sóc el primer en empra el mea culpa!! ja que el meu no dona la talla... El que hem de tenir clar es que aquesta trobada es de moduls MOMI i s'ha de complir via anada i tornada el R1.... es clar com no també la correcta funcionalitat de tots el moduls..!!! corbes i contracorbes fan dificil el bon funcionament del material ORIGINAL i del artesà!!!

la gent ve a veure trens no vies mortes per on no circula cap tren....

les implicacions  com dius tots...tots en tenim ja que en aquesta trobada tenim moltes visites d'amics i membres del foro a més de les novetats de material, etc.etc.... son comprensibles i necesaries, ja que no és el mateix xerrar i escriure pel foro que fer-ho directament, hi ha membres que nomès ens veiem un cop l'any!!!

salutacions

mallet73

Sisu escrigué:
Ja sé que no tinc mòdul Ostman, però m'agradaria donar el meu punt de vista, si més no, com espectador.
El motiu que hi hagi una via de retorn és que la circulació sigui més fluïda. No cal que els trens només donin voltes, si no que des d'un mòdul amb estació o apartador es puguin retenir i/o enviar trens i que apareguin nous convoys a l'altra banda, també és més entretingut per l'espectador. En un recorregut de via única les circulacions entre mòduls poden arribar a ser molt restringides i més encara amb el mòdul d'en Shay. Dic això amb ànim de fer bullir idees o propostes, no per polemitzar. Crec que algú que hagi viatjat per fires a Europa i hagi vist sistemes modulars complexos ens podria dir com creu que és més atractiva la seva explotació.

Crec que és interessant i bo per tots que en parlem. Per desgràcia Pau no som gaire gent que fem aquesta escala......mirem de fer-ho bé i unir forces.
Una salutació,

estic totalment d'acord que hem de parlar d'aixó , totes les aportacions s'han d'escoltar i respectar..... jo ja fa temps que t'animo a que t'uneixis als membres de moduls MOMI catalans... sempre estem oberts a nous moduls !!!

m'agrada veure que mica en mica anem dien coses... pensem-hi nomès tenim aquesta festa de G, l'hem de cuidar!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 21, 2015 3:51 am

10/21/2015 prediccions:
MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Oa16rs
MOMI de català:8 metres
Recordem previsió 2015
2016: presentació idèntica
MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 10dfifd
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 21, 2015 5:07 am

Partint dels esquemes que ens va ensenyar en Daniel fa uns mesos... avia pensat fer el següent:

On la part recta de l'Ostman és una petita estació inspirada en l'estació de Mollet-Santa Rosa...
MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 22360520185_121bec7d52_b
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 21, 2015 6:27 am

ok, molt bé aquest esquemes, anem calentan motors....
jo intento localitzar al euripo però per el moment res de res....

gràcies amics

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 21, 2015 9:10 am

Sisu escrigué:
...Per desgràcia Pau no som gaire gent que fem aquesta escala......mirem de fer-ho bé i unir forces.
Una salutació,

Una veritat com un temple.

Sisu escrigué:
... Crec que algú que hagi viatjat per fires a Europa i hagi vist sistemes modulars complexos ens podria dir com creu que és més atractiva la seva explotació...

Per si va per mi, responc:

Quan he estat amb els meus companys a exposicions amb el circuit Passion IIm (veure'l aquí) he vist que hi ha varies premisses:

1) una explotació com les reals amb situacions com les reals. Es tracta de fer una explotació el més realista possible.

2) es mira de donar un espectacle, és a dir que mentre hi ha públic, els trens no poden estar parats. Cal que circulin i que hi hagi maniobres en les estacions. La gent ve a veure el tren, i el tren s'ha d'exhibir. La manera d'exhibir el tren no és tenir-lo parat en una via morta. A cada estació hi ha un voluntari que durant hores i hores maniobra trens sense parar, acomplint aquesta funció. Quan aquest s'ha d'absentar de l'estació, o vol un descans, cal buscar un altre voluntari que estigui lliure que li doni el relleu.

3) cal donar una imatge. Amb aquest fi disposen d'una vestimenta adequada (uniforme), uns fulletins que presenten la seva activitat, i els voluntaris participants són capaços de respondre amablement a totes les preguntes que puguin fer els visitants, que de vegades són aficionats experts, o de vegades són simplement curiosos que no saben res de trens.

4) hi ha un ordre i una organització. No només en quan al funcionament dels trens, sinó en tot. Cal, per exemple, cuidar detalls com no tenir trens apartats fora de la via !! per això hi ha les vies mortes o els dipòsits.

De vegades també he vist que es disposa d'una guardiola a on la gent voluntàriament hi diposita diners. Però això només passa quan l'impressió que reben els visitants del que veuen és agradable. Això pot ajudar a la compra de material per a construir nous mòduls, o a qualsevol altra despesa que es pugui originar...

És clar que aquest circuit te una concepció molt diferent del MOMI, i per això no he escrit pas aquestes línies com a comparació, sinó per a donar idees que potser podrien ser útils.

He experimentat que el que més atrau al públic són les maniobres en les estacions, mentre que els trens que circulen al llarg del circuit més aviat solen ser seguits per la canalla. Si una maniobra en una estació ha durant 20 minuts, durant els 20 minuts he vist sempre el mateix públic, que no se'n va fins veure acabar la maniobra.
Anecdòticament puc explicar que en una ocasió, en una fira a Alemanya tenia un núvol de visitants, sempre els mateixos, contemplant les maniobres que feia a la meva estació. Tots portaven allà una bona estona, absorts amb el anar i venir de la màquina ara amb uns vagons i després amb uns altres... fins que en un moment donat, hi va haver un enganxall kadee que no es volia enganxar de cap manera. Finalment vaig optar per enganxar els dos vagons a mà... i automàticament tot aquell núvol de gent va desaparèixer! (no ho faré mai més) Embarassed




Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 21, 2015 6:28 pm

MALLET73 escrigué:

estic totalment d'acord que hem de parlar d'aixó , totes les aportacions s'han d'escoltar i respectar..... jo ja fa temps que t'animo a que t'uneixis als membres de moduls MOMI catalans... sempre estem oberts a nous moduls !!!


salutacions

mallet73

Carles, ja saps que no m'importaria fer un mòdul, però no disposo de massa temps i, per desgràcia, el fet de viure força allunyat dels llocs on es fan normalment les activitats (i d'on viviu la majoria) fan que no pugui anar i venir durant un cap de setmana per muntar i desmuntar. Pensa que només per anar i venir de Girona ciutat he de fer 130 Km.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 21, 2015 6:29 pm

I gràcies a l'Amadeu per la teva aportació, molt interessant, com sempre. ok
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 21, 2015 7:54 pm

Amadeu, res més lluny de la realitat... Aquí, ni organització, ni ordre, ni imatge, ni previsió... Més aviat, desorganització, desordre, i improvització...

Sembla que en tenim prou de tenir un tortallet i poder despreocuparnos de les circulacions... Arriba algú posa el material on li sembla, afegeix trens a la circulació...


He intentat plantejar en diverses ocasions circuits més interessants, potser més exigents... Tambè, he fet l'esforç de construir una estació per donar més joc al grup... Però malauradament sembla que no interessa...

Però no hi ha problema, fem el que decideixi la majoria...

En quasevol cas, penso que hem de parlar del que volem i on volem anar...
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 21, 2015 8:09 pm

A Molins de Rei em plantejo la possibitat de muntar l'estació de Mollet-Santa Rosa, bé una part...


Una combinació d'aquestes dues... Doncs farem 4 mòduls...
MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 1000-M_Calderi-115
MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 1000-M_Calderi-116



I podriem arribar a muntar això, més la 3a via de la farinera just davant de l'estació...
MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 1000-M_Calderi-117
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDc Oct 21, 2015 11:36 pm

ostman escrigué:
Amadeu, res més lluny de la realitat... Aquí, ni organització, ni ordre, ni imatge, ni previsió... Més aviat, desorganització, desordre, i improvització...

Sembla que en tenim prou de tenir un tortallet i poder despreocuparnos de les circulacions... Arriba algú posa el material on li sembla, afegeix trens a la circulació...


He intentat plantejar en diverses ocasions circuits més interessants, potser més exigents... Tambè, he fet l'esforç de construir una estació per donar més joc al grup... Però malauradament sembla que no interessa...

Però no hi ha problema, fem el que decideixi la majoria...

En quasevol cas, penso que hem de parlar del que volem i on volem anar...

nose nose nose study study study study study pensativ pensativ pensativ pensativ

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDj Oct 22, 2015 2:49 am

No entenc els que organitzen la reunió de febrer. Però per a nosaltres els italians hi ha manera de participar? Hi hauria alguna forma de reemborsament per a viatges o per quedar-se?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDj Oct 22, 2015 6:35 am

si els catalans volen més espai, això és el mínim MOMI-France.
MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 311t640
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDj Oct 22, 2015 10:25 am

ostman escrigué:
MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 22360520185_121bec7d52_b

En aquest moment, el catalans ocupem uns 10 metres, suman els 4 metres dels francesos encara tenim 5 metres fins a arribar als 19 metres de l'any passat...

Per tant, Daniel podeu portar més mòduls...

Podries portar els 2 retorns?
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDj Oct 22, 2015 10:32 pm

Hola Ostman en el teu esquema no surt l'euripo ni el seu germà ???

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDj Oct 22, 2015 10:38 pm

MALLET73 escrigué:
Hola Ostman en el teu esquema no surt l'euripo ni el seu germà ???

salutacions

mallet73

Només he inclós el mòduls confirmats... però per això dic que quedarien 5 metres disponibles...

A més, em Jesús, germà de l'Euripo, només té els móduls que va portar l'any passat i no té via de retorn...

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDv Oct 23, 2015 3:53 am

ostman escrigué:
MALLET73 escrigué:
Hola Ostman en el teu esquema no surt l'euripo ni el seu germà ???

salutacions

mallet73

Només he inclós el mòduls confirmats... però per això dic que quedarien 5 metres disponibles...

A més, em Jesús, germà de l'Euripo, només té els móduls que va portar l'any passat i no té via de retorn...


d'acord!! bé la via de retorn amb temps podiem improvisar alguna cosa per tenir-lo a Momi 100%...

ostman, perdona però veig l'esquema d'en DAniel i el teu i tots comenceu per la dreta...??¿¿?? pensativ pensativ study study quien es el correcta??

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDv Oct 23, 2015 4:01 am

Des del públic a mà esquerra el Daniel, i nosaltres a la dreta...

Però si al final és al inrevès no hi ha problema perque el nostre retorn és reversible...



Sobre improvisar una vía de retorn, no depent de mi... jo no tinc temps ni pressupost per fer-ho...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDs Oct 24, 2015 12:23 am

ostman escrigué:
Des del públic a mà esquerra el Daniel, i nosaltres a la dreta...

Però si al final és al inrevès no hi ha problema perque el nostre retorn és reversible...



Sobre improvisar una vía de retorn, no depent de mi... jo no tinc temps ni pressupost per fer-ho...

ok tot aclarit

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDs Oct 24, 2015 3:12 am

Un altre suggeriment:
MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 1zybv4z ITALIEN (?) + LES CATALANS
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDs Oct 24, 2015 9:10 pm

Amb això arribem als 18 metres...
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDg Oct 25, 2015 12:20 am

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 2s9db2r

predicció final  Question    previsione finale  Question  prévision définitive Question
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitimeDl Oct 26, 2015 12:45 pm

WOW!
Som aquí!
ok  ok  ok

Per ara tenim 4 mòduls per a una longitud total de 360.
Ample 60 amb sistema binari Caldera i retorn separat.

Qui organitza l'esdeveniment? Hem d'estar en contacte per obtenir més informació de viatge i allotjament.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
Contenido patrocinado





MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016   MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016 - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
MOLINS de REI 12/13 Febrer 2016
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 16Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Següent
 Temas similares
-
» festa del tren Molins de rei 2020 (8 i 9 de febrer)
» Festa del tren, Molins de Rei 11 i 12 de Febrer 2023
» Festa del tren, Molins de rei 24 i 25 de febrer 2024
» I Trobada de Mòduls a Molins de Rei (13/14 Febrer 2010)
» Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: CALENDARI-AGENDA Esdeveniments :: CALENDARI-AGENDA/Trobades de moduls MOMI-
Canviar a: